Що потрібно мати для організації крутої події онлайн?
✅ Власна ІТ команда – створюємо сайт, оптимізуємо сервери, підключаємо зовнішні сервіси, створюємо програмне забезпечення.
✅ Досвідчені івент менеджери – враховуємо психологію та особливості поведінки аудиторії онлайн, готуємо спікерів до роботи в трансляції.
✅ Трансляції через усі найбільш поширені платформи – понад 500 ZOOM, YouTube, MS Teams, Webex конференцій, вебінарів, трансляцій, корпоративів та презентацій.
✅ Фахові діджитал маркетологи – просування онлайн івенту в інтернеті, налаштування та оптимізація рекламних кампаній у соціальних та пошукових мережах.
✅ Креативні контент менеджери – формуємо контент-стратегію, створюємо візуальний стиль та текстовий контент трьома мовами.
✅ Перевірені технічні рішення та формати – власний парк обладнання та надійні партнери для досягнення якісної та гарної картинки.
✅ Ефективна інтерактивність – генеруємо дієві рішення та формати онлайн спілкування з учасниками, базуючись на специфіці аудиторії та цілях заходу.
✅ Великий практичний досвід роботи онлайн – підбираємо рішення та механіки для мінімізації ризиків та гарантій якнайкращого результату.
Страшно? Не хвилюйтеся, ви в надійних руках!
Сайт для онлайн івенту є цифровим прообразом фізичної локації – путівником по запланованій події.
До початку події він слугує афішою та пунктом збору, реєстрації аудиторії. Під час заходу – головною сценою, переговорною кімнатою, спонсорською зоною та спільним майданчиком для аудиторії та спікерів чи артистів. Після івенту – пунктом розповсюдження медіа матеріалів, прес-релізів, фото та відео матеріалів, презентацій спікерів та точкою збору публіки на наступний захід.
Зникає потреба створення численних посилань на різні форми реєстрації, трансляції, де коментарі ведуть на нові й нові ресурси чи платформи для опитувань та анкет, підвищуючи ризик, що людина остаточно заплутається і випаде з цієї цифрової круговерті.
У більшості випадків, вам не потрібен складний сайт з сотнями сторінок. Часто, для стандартних та невеликих подій достатньо простого 1-сторінкового сайту (лендингу). Питання кількох днів та зовсім невеликого бюджету.
Стандартний сайт для івенту, зазвичай, містить такі блоки в межах 1 сторінки:
За потреби можна додати безліч функцій та інтерактивних елементів:
Звертайтеся до нас і ми позбавимо вас страху перед невідомими термінами та ніяковості перед камерами та купою техніки замість живої аудиторії в залі 🙂
Премія HR бренд Україна 2020
850
Спеціальний Київський Безпековий Форум 2020
3000
Онлайн конференція з мікробіології 2020
500
Онлайн виставка СХІД ЕКСПО 2020
3000
Онлайн форум "Імунітет до ілюзій"
10000
Дилерська онлайн конференція SEAT
200
Оцінимо завдання та бажану аудиторію, сформуємо кілька опцій та ідей, запропонуємо механіки, підберемо платформи та сервіси для досягнення ваших цілей.
Ваш менеджер – Ольга Ковальчук
Ваш менеджер – Ольга Ковальчук
Як провести онлайн івент і не з'їхати з глузду: чи можна "зібрати" подію власноруч?
Світ змінився і вже нікого не дивує Zoom конференція, Zoom співбесіда або Zoom тренінг чи навіть шкільний урок. Багато події перейшли в онлайн назавжди – і це нормально в сучасних умовах невпинного розвитку цифрових технологій. Видається, що онлайн убезпечує учасників від загрози інфікування та питання логістики та інших організаційних турбот виглядають простішими для віртуальних заходів.
Ось це «простіше» – є каменем спотикання для компаній, що вирішили організувати віртуальний івент без допомоги фахівців з досвідом. Ілюзія простоти (ноутбук, інтернет, активний zoom акаунт –все що треба) призводить до непередбачуваних результатів. Здається, що організація онлайн події – це щось з розряду «відправили запрошення, включили камеру і мікрофон, зібралися люди, послухали контент», і все ок, мети досягнуто. Поспішаємо розчарувати: навіть за лаштунками трансляцій блогерів-мільйонників стоїть ціла команда організаторів, відео продакшену чи серйозних навичок монтажу відео. Що вже говорити про професійні івенти для брендів і компаній?
Ми розповімо, як насправді готують професійні online заходи. Готуйтеся зануритися в цей захоплюючий і водночас складний процес.
Щогодини в усьому світі сотні брендів проводять свої трансляції. У глядачів – величезний вибір можливостей. Щоб реалізувати поставлені цілі, потрібно знайти підхід – ціннісну пропозицію, точку диференціації – для аудиторії. Це особливо актуально для віртуального формату: коли учаснику достатньо натиснути одну кнопку, щоб непомітно покинути захід.
Тому вкрай важливі:
Контент має бути корисним, цікавим, актуальним і зрозумілим для цільової аудиторії. Без цього немає сенсу проводити подію. Якщо обіцяєте аудиторії практичний майстер клас, то спікер має бути готовим працювати на камеру, пропонувати інтерактив, вміти користуватися інструментами онлайн платформи та викладати матеріал з урахуванням онлайн формату. Пам’ятайте, що 75% учасників онлайн подій долучаються з мобільних пристроїв (смартфонів, планшетів), тому увесь контент має бути розрахований на публіку з малими екранами!
Тестування техніки та фаховість персоналу – запорука якості онлайн івенту. Пам’ятайте, що якість сприйняття інформації та трансляції онлайн залежить не лише від вас: на неї дуже впливає швидкість інтернету та тип гаджетів, цифрова грамотність кожного учасника події та спікера. За це ви відповідати не можете, отож зробіть максимум для того, щоб з вашого боку все працювало бездоганно. Трансляція має гарно працювати для будь-якого типу гаджету, сайт повинен бути 100% адаптивним та мати високу швидкість завантаження.
Варто пам’ятати, що рекламну кампанію в соціальних мережах неможливо «розігнати» за кілька днів незалежно від бюджету. Алгоритми працюють так, що реальні результати кампанії можна оцінювати лише на 10-14 день роботи реклами. Лише в цей період можна робити висновки про ефективність та/чи вносити коригування. Оптимально запускати 2-4 рекламні кампанії з невеликим бюджетом за 1-1,5 місяці до заходу і поступово оптимізувати їх та нарощувати бюджет. Це найбільш правильний шлях для досягнення резльтату..
Учасникам потрібно відчувати взаємозв’язок між собою та зі спікером: саме тоді їх увага утримується в фокусі. Для інтерактивної взаємодії онлайн є багато інструментів та сервісів, проте їх обирати потрібно ретельно, враховуючи особливість аудиторії заходу. Те з чим за кілька секунд розберуться «зумери» може спровокувати нерозуміння і негатив у бумерів». Окрім того, спікер та модератор події мають ідеально володіти обраними інструментами і бути готовими до експромтів.
Онлайн конференція або онлайн корпоратив – подія відбудеться за наявності у організатора відповідного програмного забезпечення та обладнання, що з запасом відповідає заявленій аудиторії, а також пройшло неодноразове тестування під навантаженням.
Розглянемо аналогію: уявіть, що вам запропонували провести концерт естрадної зірки у залі, де з техніки є тільки гірлянда з ліхтариками, телевізор, мікрофон для караоке і гардеробниця в ролі координатора… Навряд чи все пройде успішно тільки тому, що аудиторія повністю заповнить зал і артист просто з’явиться на сцені. Для створення атмосфери та «вайбу» – емоцій однаково важливо мати і відповідне музичне та мультимедійне обладнання, і професійну команду, що вміє ним керувати.
Підбір правильного обладнання та програмного забезпечення – це індивідуальна задача. Остерігайтеся постачальників чи «технарів», що на 2й хвилині спілкування видають готовий «рецепт» на увесь проєкт. Вам або продадуть багато зайвого, або не передбачать чогось простого, але важливого. Грамотний та відповідальний партнер завжди ставить багато питань і уточнює багато деталей. Адже йому потрібно розуміти ретельний список цілей і потреб івенту – від механіки збору аудиторії, специфіки спікерів та програми до кількості та географії, портрету учасників – і лише потім пропонувати підходящі інструменти для оптимального досягнення мети та мінімізації потенційних ризиків.
Якщо у вас проведення онлайн заходів поставлене на потік і часто зустрічаються дедлайни «на вчора» рекомендуємо користуватися пам’яткою – «check list» – переліком питань відповіді на які критично необхідно мати ДО того як почати бігти і робити будь-що.
Тисніть на кнопку аби отримати цей check list на вашу електронну пошту вже зараз.