Кількість конференцій, виставок, презентацій та інших корпоративних заходів зростає щорічно. Це позначається на особливостях роботи івент компаній. Ми проаналізували актуальні тенденції при організації таких подій, а також дані опитувань найбільших представників ринку. На основі цього сформулювали три ключових напрямки при підготовці корпоративних івентів. Але просимо взяти до уваги той факт, що ці тренди були актуальні до карантину і ми сподіваємося що після закінчення пандемії вони відновляться.

Тренд №1: більше івентів з меншими витратами

Майже половина учасників світового івент ринку планує проводити більше заходів, не збільшуючи при цьому витрати і не набираючи нових людей в команду. З огляду на зростаючу конкуренцію, це цілком природна тенденція.

Проте, оптимізація бюджетів і стабільний штат не зупиняють розвиток галузі. Ще рік тому представники івент сфери називали головною проблемою у своїй роботі недостатній бюджет. Однак зараз ця проблема навіть не потрапила в топ-5 найбільш актуальних. До найбільших труднощів при організації заходів в 2020 році фахівці ринку зараховують:

  • залучення нових учасників;
  • пошук спонсорів;
  • переноси і скасування через коронавірус;
  • повернення минулих учасників;
  • зростання конкуренції в галузі.

Тренд №2: віртуальна і доповнена реальність – вже не фантастика

Протягом багатьох років експерти передбачали, що віртуальна і доповнена реальність (VR і AR) стануть ключовими технологіями при організації корпоративних заходів і конференцій. До цих пір технічний розвиток не дозволяв повноцінно застосовувати ці інновації. Зараз можна з упевненістю сказати: технології готові до масового використання. Це вже не дорога дивина, а цілком доступний напрямок. Мало того, технології дозволяють оптимізувати організаційні витрати.

3 тренда в организации конференций и корпоративных ивентов

Які чином застосовувати їх при підготовці заходу? Можливостей багато. Наприклад, комерційний виробник фургонів FCA (FIAT) використовував доповнену реальність для презентації нової лінійки автомобілів. На локації був фізично присутній тільки один фургон. За допомогою технології вдалося продемонструвати різні колірні схеми і варіанти конструкції автомобіля. Таким чином компанія заощадила на доставці кількох авто, показавши тим не менш ефектне шоу.

Тренд №3: більшу частину бюджету – на маркетинг і просування

Більше 40% учасників ринку заявили, що в 2020 році збільшать витрати на маркетинг для розкрутки івентів. Вони погодилися, що ця стаття витрат була найбільшою і в минулому 2019 році. У той же час експерти вважають такі витрати виправданими: просування дозволяє залучати нових учасників і повертати попередніх.

У рекламному бюджеті імейл-маркетинг залишається найбільш доступним і економічно вигідним інструментом для просування івентів. Зазвичай залучення нових учасників обходиться в 6-7 разів дорожче збереження минулих. У такому контексті недорогі e-mail розсилки дають максимальне повернення інвестицій (ROI)

Ще один ефективний рекламний інструмент з доступним об’ємом витрат – контент-маркетинг. Створення релевантного контенту на тему, близьку до івенту – можливість привернути увагу відвідувачів попередніх івентів, а також потенційних нових учасників. Цікавий контент аудиторія добровільно і безкоштовно розповсюджує в соцмережах: це теж великий плюс.