Як івент менеджеру стати крутим стратегом? Для початку – навчитися розуміти тенденції галузі. Але одна справа читати про тренди, а інше – намагатися їх впроваджувати. Найкращі організатори заходів стали лідерами саме тому, що не бояться пробувати нове та знають, як зробити це ефективно. Поговоримо про найперспективніші тенденції в івент сфері та способи їх результативної реалізації.

Тренд №1: сталий розвиток

Сталий розвиток – це не тільки показник якості, але й рівень відповідальності перед наступними поколіннями. Івент сфера (як і багато інших) повинна відповідати сучасним напрямкам.

Один з варіантів – при плануванні нових заходів обговорювати з замовниками та підрядниками можливість скорочення відходів або шукати шляхи їх повторної переробки. Можна орієнтуватися на недавно затверджені Цілі ООН у сфері сталого розвитку. Так, разом зі скороченням відходів актуальним є зниження споживання води та електроенергії.

Ще один крок у цьому напрямку – розробка персоналізованих меню, що в рази знижує кількість харчових відходів на івентах. Якщо це неможливо, організаторам можна домовитися про передачу незатребуваних продуктів благодійним організаціям.

Тренд №2: призначений для користувача досвід

Унікальний користувальницький досвід – тенденція івент сфери вже близько двох років. Багато компаній роблять акценти на живе спілкування та враження. Захоплюючий досвід, пошук способів зміни способу мислення – те, заради чого відвідують заходи сучасні учасники.

Для цієї мети використовують нестандартні локації, роблять акцент на комфортному живому спілкуванні або взаємодії. Один із прикладів – можливість для гостя побувати на кухні та побачити, як шеф-кухар готує для нього персональне блюдо: від підбору інгредієнтів до оформлення подачі.

4 тенденции для ивент сферы

Тренд №3: можливості штучного інтелекту

Обов’язки організатора івентів стають все більш широкими у міру розвитку технологій. Наприклад, штучний інтелект збільшує можливості та вирішує допоміжні завдання в івент галузі. Однак це поки що в перспективі: технологія знаходиться на етапі розвитку, і глобальних ідей щодо її застосування для організації заходів немає.

Впровадження поки що часткове: наприклад, деякі компанії використовують чат-боти зі штучним інтелектом в режимі реального часу для оцінки вражень учасників івенту. І це приголомшливо: інформація допомагає отримувати точну аналітику та оцінювати ефективність заходу.

Тренд №4: людино-орієнтовані івенти

Нові технології – це вражаюче. Але люди приходять на заходи заради живого спілкування. Тому розвивається тенденція івентів, спрямованих на налагодження бізнес-зв’язків між учасниками.

Деякі організатори оцінили, що люди «втомилися від екранів і технологій», та пропонують таким гостям місця на локації для прямої взаємодії: партнерських переговорів, знайомств, особистих обговорень. Існують і суто персоналізовані рішення: наприклад, індивідуальні «капсули», в яких можна відпочити від шуму та суєти, привести в порядок думки, побути в тиші без гаджетів.

Що в підсумку?

Індустрія організації заходів розвивається з урахуванням загальносвітових тенденцій. Цінності сучасних людей – це скорочення відходів, відкритість до нових технологій і бажання отримати особистий досвід. Ці напрямки слід враховувати при підготовці нових івентів, незалежно від напрямку, виду і тематики.