Виставки, конференції та інші івенти можуть істотно вплинути на прибутковість бізнесу. Але для їх організації потрібні істотні інвестиції. Природно, власник бізнесу бажає максимізувати віддачу від своїх вкладень. І це можливо.
Якби івенти не приносили вигоду, ніхто б не займався їх організацією. Справа в тому, що зустрічі з потенційними клієнтами та партнерами на цих заходах сприяють збільшенню бізнес-показників компанії-організатора. Мало того: івенти зараховують до найефективніших маркетингових каналів для досягнення бізнес-цілей. Майже 50% сучасних брендів досягають рентабельності інвестицій в межах 300-500% завдяки заходам. Як досягти такого рівня? Допоможуть ці 4 поради.
Розглядати івент як ефективну маркетингову кампанію
Мілленіали – основні відвідувачі заходів та «двигуни» сучасної економіки. Вони розглядають івенти як можливість налагодити важливі зв’язки безпосередньо. З цього можна отримати максимальну вигоду.
Івент – найкраще рішення для того, щоб донести аудиторії цінності компанії. Жива зустріч зробить це набагато ефективніше, ніж сторінка «Про нас» на сайті. Аудиторія може доторкнутися до бренду та взаємодіяти з його продуктами.
На локації грамотно організованого івенту – висока концентрація існуючих та потенційних клієнтів, кваліфікованих фахівців, партнерів. Вони можуть контактувати з експертами компанії-організатора та вирішувати взаємовигідні питання. У результаті клієнтський інтерес до продукції компанії помітно зростає.
Отримувати вигоду від всіх переваг івенту
Організатору потрібно по-максимуму використовувати всі можливості івентів. Серед очевидних плюсів заходів:
- Продуктивна робота. Кожен відвідувач повинен мати можливість провести час з користю. На локації потрібно передбачити місця для особистого спілкування та цілеспрямованих обговорень: віддалені від загального шуму, колонок та екранів.
- Зростання довіри. Така людська природа: щоб довіряти чомусь, він повинен «доторкнутися». Пряме спілкування учасників з представниками компанії дозволяє визначити обличчя бренду. Цей контакт може стати основою для довготривалого взаємовигідного співробітництва.
- Сильні враження. Івенти втягують аудиторію, а це можливість ефективніше донести переваги бренду. Такий підхід особливо важливий для компаній, що бажають отримати великі угоди в своїй ніші.
- Діалог. Івенти дають можливість провести первинні переговори «тут і зараз», продемонструвавши потенційному клієнту можливості вирішення його проблем.
Вимірювати ефективність заходів
Організаторам потрібно використовувати сучасні технології для збору даних про учасників та ступінь їхнього залучення. Така інформація безцінна для аналітики та оцінки ефективності івенту.
Очевидно, що компанії не вдасться залучити всі 100% відвідувачів, зробивши їх своїми клієнтами. Але працюючи з кожним потенційним лідом, фахівці зможуть підвищити показники продажів та звернень. Для цього потрібно з’ясувати, що очікують найбільш значущі гості та надати їм рішення. Вони повинні відчути реальну вигоду від потенційного співробітництва.
Впроваджувати автоматизацію
Більшість представників середнього та великого бізнесу усвідомили, що івенти – середовище для зустрічей B2B, і для зростання якості взаємодії потрібно автоматизувати деякі процеси.
Йдеться про спеціалізовані платформи для автоматизації івентів. Їм можна «доручити» процеси планування та відстеження, збору статистики в режимі онлайн та аналізу даних. Це знижує рутинне навантаження та захищає від помилок. Організатори отримують можливість планувати заходи, управляти ними та аналізувати, зберігаючи всі дані в одному місці. У результаті вони можуть зосередитися на якісній підготовці івенту та використовувати свій робочий час більш ефективно.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки