Віртуальні івенти стають все більш затребуваними через наслідки пандемії: обмеження в багатьох країнах не дають проводити повноцінні офлайн заходи. Навіть коли повернення в офлайн стане реальним, організаторам все одно важливо дотримуватися гібридних форматів. Це дозволить швидко переорієнтуватися, якщо обмеження знову стануть сильними.

Ми вже згадували: просто включити веб-камеру і організувати трансляцію – це не віртуальний івент. Організувати онлайн-захід складно, і найскладніша частина цієї «головоломки» – дизайн. Саме він буде утримувати увагу учасників. Замість традиційного для офлайн івентів сценічного дизайну, в віртуальних потрібно впроваджувати інші підходи. Як це зробити? Ми сформували 4 ідеї для натхнення.

Використовуйте одні і ті ж фони для збереження цілісності

Віртуальні івенти в період світового карантину – це зазвичай серія включень з різних місць: доповідачі приєднуються до події, перебуваючи вдома, в офісі і на інших локаціях. У кого-то за спиною буде біла стіна, у кого-то – офісний інтер’єр, а хтось буде вести мовлення з кімнати, заваленої паперами та речами. Через це порушується цілісність і послідовність, а подія частково втрачає свою статусність. Один із способів вирішення проблеми – включення фонів.

Професійний зовнішній вигляд збільшує потенціал участі в заході та допомагає поліпшити враження віртуального відвідувача. Люди відчувають, що вони є частиною добре організованого заходу, а не просто дивляться окремі домашні відео в Інтернеті.

Як це організувати? Як варіант – надати кожному доповідачу брендований задник, який він буде використовувати в якості фону. Більш складний в організації спосіб – створювати цифрові фони при мовленні, маскуючи реальну обстановку.

Підсилюйте емоції за допомогою сильної візуальної теми

У віртуальних подій є недолік: вони не можуть забезпечити повне занурення учасників. Тому доводиться зосередити зусилля на візуальній складовій, щоб передати всі необхідні емоції.

4 идеи по оформлению виртуальных событий

На щастя, сучасні технології дозволяють зробити багато. Використовуючи можливості віртуальної і доповненої реальності, можна створити відчуття присутності і подарувати абсолютно новий користувальницький досвід. Єдине «але»: розробка таких рішень дорога і тривала. Але для великих івентів це виправдані інвестиції.

Стимулюйте доповідачів створювати динамічні презентації

Статичні картинки і голос за кадром не втримають увагу. Потрібні нові рішення. Накладення зображення оратора на трансльовані слайди, динамічні ефекти – все це важливо для онлайн трансляцій.

Якщо дозволяють технічні умови – можна організувати зйомку оратора на тлі хромакея (зеленого фону) з одночасним накладенням ефектів і трансляцією слайдів. Віртуальні глядачі таким чином зможуть дивитися на виступаючого і на його презентацію, що посилить залученість. Додатковий плюс: незважаючи на очевидність, це рішення поки рідко застосовують. Є можливість виділитися серед конкурентів.

Створюйте укладення кошторису

Найскладніше реалізуватися в віртуальному середовищі традиційним торговельним виставкам. Але вже є кілька рішень, які виглядають цілком переконливо. Одне з них – створення онлайн виставкового залу. Глядачі мають всі можливості для навігації. Вони можуть розглянути тривимірні моделі продуктів і дізнатися необхідну інформацію про них. Це експериментальна область, тому у організаторів є всі можливості для революційних інновацій.

Замість висновку

Організація віртуальної події може сильно відрізнятися від планування офлайн івенту. Але результат може бути настільки ж успішним, якщо все зроблено правильно. Дизайн і призначений для користувача досвід є ключем до того, щоб онлайн подія стала захоплюючою і цілісною.