Івенти різного спрямування (будь то виставки, тренінги або конференції) – відмінна база для нетворкінгу. На заходах можна знайти корисні знайомства і вирішити за допомогою них конкретні бізнес-завдання. Навіть якщо івент не припускав взаємне знайомство учасників, займатися нетворкінгом можна під час кава-брейків та інших перерв. Існує висока ймовірність ефективного знайомства з потенційним клієнтом, підрядником, партнером або інвестором. Розповімо, як збільшити ефективність цього процесу за допомогою сувенірів.

Неофіційно нетворкінг можна поділити на дві категорії:

  1. Організований. Це заздалегідь сплановані і підготовлені заходи (або частина івентів), у процесі яких відбувається обмін контактними даними, візитними картками. Процес курирує представник команди організаторів.
  2. Персональний. Особисто ініційоване знайомство, мотивом для якого є інтерес до фахівця або ж компанії, її продукції (наприклад, якщо мова йде про виставку).

Сувеніри та нетворкінг: що спільного?

Вручення невеликого подарунка – сувеніру – хороший спосіб запам’ятатися співрозмовнику. Після івенту учасник приносить з собою кілька десятків візиток. І часто не може згадати, про що розмовляв з 70% їх власників. Незвичайний презент в такій ситуації буде служити ефективним ідентифікатором.

Сувенір виконує ще одну важливу задачу: допомагає звернути на себе увагу в умовах, коли потрібно охопити максимум контактів за строго лімітований проміжок часу. І не просто охопити, а запам’ятатися і справити хороше враження.

Ми підібрали кілька ідей сувенірів, які підійдуть для всіх перерахованих варіантів нетворкінгу. Увага: всі ціни наведено виключно з ознайомчою метою.

Сувеніри для організованого нетворкінгу

На думку експертів, під час організованих нетворкінг-сесій найкраще працює сувенірна продукція у вигляді аксесуарів та одягу.

Брендовані шкарпетки

5 нестандартных сувениров

Варіант, коли доступна ціна, незвичайна подача і ефективність втілені в одне ціле. До того ж, яскраві брендовані шкарпетки зараз – тренд серед сувенірів. Виготовлення тиражу в 100 пар обійдеться приблизно в 3-3,5 тис. грн (30-35 грн. за пару).

Кросівки з символікою бренду

5 нестандартных сувениров

Стабільний тренд – на брендоване взуття. Наприклад, кеди. Незвичайний дизайн – гарантія привернення уваги. Але важливо продумати зовнішній вигляд і розташування символіки. Нанесення зображень і написів + ціна кед обійдеться в середньому в 400-450 грн за пару за умови замовлення від 100 пар.

Сувеніри для персонального нетворкінгу

При особистих знайомствах важливо сподобатися і запам’ятатися співрозмовнику за короткий час. Можливостей для тривалого і вдумливого спілкування мало. Потрібні сувеніри, які будуть стимулювати потенційного партнера або клієнта зв’язатися з новим знайомим після заходу. Що це може бути?

Гравірований Power bank

Це практичний подарунок. Такий девайс є у багатьох, але вдало брендований пристрій зможе вразити. Один з варіантів: підсвічене гравірування на корпусі. Дозволяє зробити акцент на нанесеній інформації. Ціна брендованого портативного зарядного пристрою на 3 000 mА – від 430 грн при тиражі в 100 одиниць.

Сучасна еко-кружка

5 нестандартных сувениров

У тренді – екологічний посуд, виготовлений на основі натуральної суміші перероблених рису і кукурудзи. У таку кружку можна наливати гарячі і холодні напої. У неї дизайн, який запам’ятовується, є можливість нанесення на поверхню. Особлива цінність – у турботі про екологію та природні ресурси. Еко-кружка з термодруком обійдеться від 100 грн за одиницю при тиражі в 100 штук.

Брендована Bluetooth-колонка

На такі гаджети можна наносити символіку і написи за допомогою ультрафіолетового друку. У результаті вийде брендований подарунок для сучасних молодих людей. Вартість пристрою починається від 300 грн за одиницю, за умови замовлення оптової партії в 100 штук.

Зрозуміло, ці приклади – не догма і не рекомендація до дії на будь-якому івенті. Кожен захід унікальний, тому вибір сувенірів потрібно здійснювати окремо. Можливо, на деяких івентах досить буде просто вручити учасникам візитки і обійтися недорогими дрібними сувенірами. Як би там не було, незвичайні брендовані подарунки – це козир у рукаві для побудови ефективних бізнес-зв’язків.