Виставка споживчої електроніки і технологічних інновацій International Consumer Electronics Show (C.E.S.) – один з найбільш значущих заходів у цій ніші. Він об’єднує лідерів і вважається найбільшим у світі технологічних шоу.

У цьому році івент став особливо пам’ятним. Його провели 7-10 січня в Лос-Анджелесі, об’єднавши експозиції, шоу, виставки та презентації 4400 учасників. Організатори нарахували 170 тис. Гостей. Локація зайняла 300 тис. кв. метрів. Найцікавіше, що серед «звичних» брендів з’явилися новачки, які, на перший погляд, не мають відношення до ніші: наприклад, L’Oréal.

Серед основних тем багато уваги приділили індустрії туризму та подорожей. Традиційними лідерами івенту стали бренди Google, Facebook, LG та інші. Їхні презентації надавали незабутній користувальницький досвід. Ми розповімо про найцікавіші шоу, які пройшли в рамках C.E.S.

Facebook

6 самых интересных локаций выставки C.E.S. — 2020

Компанія організувала партнерські заходи, її представники виступали з доповідями та лекціями. Крім того, Facebook презентували новітні гаджети Oculus і Portal, обравши для цього особливий дзеркальний простір Wynn Hotel. Організатори створили на локації простір для спілкування зі ЗМІ та клієнтами.

Google Assistant

Лідер ринку створив одну з найбільш пам’ятних локацій івенту. Для презентації можливостей Google Assistant підготували ігровий майданчик на два поверхи загальною площею 4 тис. кв. метрів. Для організації залучили окремих підрядників, які відповідають за техніку та обладнання, а також за контент.

Зовнішню частину майданчика обрамляли величезні екрани. На вуличній локації встановили різнокольорові гірки для спуску. Перший поверх відвели під демонстрацію нових гаджетів і функцій. Основною темою стали технологічні рішення для «розумного будинку», захисту користувальницької конфіденційності і т.д.

Другий поверх присвятили захоплюючій 10-хвилинній демонстрації «Change of Plans: A Google Assistant Journey». Організатори формували групи по 6 чоловік. Під керівництвом оповідача учасники проживали «один день», використовуючи Google Assistant для різних життєвих ситуацій.

Pinterest

Цей бренд сконцентрував свої зусилля, щоб продемонструвати можливості спілкування для бізнесу і споживачів у рамках одного інтернет-майданчику. Для цього обрали нейтральну стильну локацію з 5-ти окремими конференц-залами. У цьому був символізм: компанія підкреслювала власні «п’ять аспектів натхнення» з індивідуальним оформленням. Уваги заслуговує і Trend Bar, де презентували Pinterest Trends Tool. Це інструмент, який виділяє ключові запити пошуку за останній рік.

LG Electronics

Головним технологічним рішенням став унікальний аудіовізуальний контент. Для цього використовували 200 екранів LG OLED діаметром 55 дюймів. На екранах демонстрували образи природи, а за допомогою звуків пропонували отримати користувальницький досвід у стилі сюрреалізму.

Amazon спільно з Coca-Cola

Для презентації нового напою Coca-Cola Energy виробник вступив до колаборації з продуктом Amazon: голосовим помічником Alexa. Разом бренди створили демонстраційну станцію. Кожному гостю досить було стати перед брендованим дисплеєм і вимовити «Дай мені Coca-Cola Energy». Після цього відкривалися круглі двері, які демонстрували новий напій. Цікаво, що на повторне прохання від одного і того ж гостя Alexa відповідала «easy tiger» (сленговий вираз, що означає «заспокойся», «відступи»).

Intel

Всесвітньо відомий виробник встановив на стенді інсталяцію, яка демонструє Mobileye. Це технологія самохідного автомобіля, яку розробила компанія. Для руху авто користується датчиками, що інтерпретують навколишнє середовище.