Все частіше урочисті заходи та промо-акції для торгових марок проходять в несподіваних для громадськості локаціях. А на оформлення івентів організаторів надихають будівельні майданчики, автозаправки і навіть нью-йоркське метро. І чим сміливіше ідея – тим більш несподіваною вона буде для публіки.
Ми проаналізували декілька заходів, які пройшли відносно недавно. Їх об’єднує одне: несподівані локації і цікаві ідеї декору. Для оформлення цих івентів що тільки не використовували: від дорожніх конусів до гумових качечок.
Більшість цих заходів оформлено в стилі pop-up. У буквальному перекладі це «несподіване виникнення», «спливання». Зі сфери інтернет-маркетингу термін перейшов в fashion-індустрію, а після і в івент бізнес. Технології поп-ап застосовують вже більше 15 років. Такі заходи відрізняються раптовістю, непередбачуваним сюжетом і незвичайним вибором майданчиків. Отже, знайомтеся з ТОП-8 цікавих оформлювальних рішень і нових локацій та надихайтеся разом з нами.
Річниця в стилі будівництва
У Музеї мистецтв Нортона (Палм-Біч) організували святкування річниці спорудження нового крила. Для оформлення заходу використовували захисні дорожні конуси, мідні труби і будівельні огорожі. У гостьовій зоні грали музиканти, а вивіска була оформлена в стилі попереджувального знака про ведення дорожніх робіт. Для ключових композицій використовували елементи жовтої будівельної огорожі, поєднуючи її з білими квітами. Точки кейтерингу та бари доповнювали конуси безпеки, а персонал одягли в будівельні жилетки.
Косметика у винній крамниці
Відомий виробник спонжів для макіяжу Beautyblender потребував ефектної презентації нового продукту – Bounce Liquid Whip Long Wear Foundation. Для цієї мети компанія відкрила перший у своїй історії магазин pop-up. У якості локації обрали центральну частину Манхеттена.
Відкриття відбулося влітку 2018 року. Магазин несподівано був оформлений у стилі винарні. Про бренд нагадували фірмові кольори декору. А в «холодильниках для вина» представили товари бренду.
Метро краси
Івент Best of від Maybelline New York, який пройшов восени в Лос-Анджелесі, присвятили тематиці метро Нью-Йорка. Схему ліній метро пристосували для демонстрації учасникам продуктів бренду Maybelline для обличчя, губ, очей і брів.
Локацією стала Casita Hollywood. На підлозі об’єкта намалювали лінії метро, і кожна з них вела до певної тематичної зони. Організували захід фахівці Agency Guacamole.
Свято в стилі автомийки
Агентство MKG організовує традиційні щорічні вечірки. У минулому році для свого івенту вони обрали тему автомийки. Співробітники агентства переодяглися в спецівку працівників: у такому вигляді вони і зустрічали гостей. Фотозони створювали атмосферу автоматичної мийки автомобілів: організатори навіть передбачили характерні щітки. Загалом, тут можна було вдосталь подуріти. Як декор для локації використовували характерні ароматизатори салону – «ялинки», розміром в зріст людини.
Ретро-заправка
Автомобільну тематику обрали і для заходу бренду Daily Harvest. Це нью-йоркська компанія, що спеціалізується на доставці органічних продуктів покупцям. Їх pop-up присвятили темі старої американської автозаправки. Гостям пропонували смузі прямо з «газових насосів». Пульт ді-джея оформили у вигляді стійки касира в магазинчику біля заправки.
Івент проти стереотипів
Для конференції Ulta Beauty GM, що відбулася в квітні в Атланті, бренд MAC Cosmetics створив стенд разом з експертами компанії JJLA. Тематика стенду була присвячена будмайданчику (для чоловіків) і салону краси (для жінок). Оригінальний простір натякав на стереотипи, які прижилися в суспільстві, і був покликаний протистояти їм. Спеціальні історії людей у рамках локації були спрямовані проти звичних уявлень про «мужність» і «жіночність».
Гумові качечки для дня народження
Приватне свято дитини, що живе в Лос-Анджелесі, фахівці C Rezende Events прикрасили незвично, використовуючи при цьому прості предмети. Основою оформлення стали знайомі багатьом гумові качечки. Свято проходило на відкритому повітрі. Його оформили в жовтих, синіх і білих тонах і використовували величезні повітряні кулі. Атмосферу наповненою ванни з бульбашками і гумовими качечками доповнював величезний синій торт. Частування на десертній станції теж були тематичними, а саму станцію декорували гумовими жовтими чобітьми.
Імітація в’язниці
Незвичайний pop-up створили в столичному ресторані Канади Dave’s Killer Bread. Його присвятили тематиці … в’язниці. У головній зоні відтворили атмосферу камери, в якій 15 років життя провів Dave Dahl – один із засновників компанії. Організацію взяли на себе фахівці Mosaic Experiential Marketing. Метою івенту став збір грошей для благодійних організацій, що допомагають колишнім ув’язненим. Локація носила просвітницьку функцію. Наприклад, на одному зі стендів можна було зняти трубку телефону, щоб послухати історії реальних людей, що побували у в’язниці.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки