У той час як деякі івент менеджери тільки намагаються осідлати віртуальні події, інші вказують шлях в цій ніші. Ось деякі оригінальні ідеї та приклади недавніх онлайн-івентів, які допоможуть надихнути вас.
Віртуальні заходи не є чимось новим, але івент галузь не поспішає повністю приймати їх – живе опитування під час недавнього заходу EventMB Pivot to Virtual показало, що більше 60% організаторів заходів ніколи не брали участь в плануванні віртуальної події.
З появою в світі коронавірусу і самоізоляції, віртуальні події стали єдиним способом просування вперед в найближчі кілька місяців – і, ймовірно, в наступному році. Це змусило багатьох фахівців-івенторів радикально змінити своє мислення і процеси планування, щоб охопити віртуальний формат і все, що з ним пов’язано, включаючи незнайомі технології, можливості спонсорства та нетворкінгу.
У міру того, як все більше подій розгортаються онлайн, і галузь фокусується на наданні цінності у віртуальному форматі, ми починаємо бачити безліч творчості та інновацій. У цьому пості ми проаналізували деякі недавні онлайн-події (багато з яких спочатку повинні були бути в «реалі»), щоб скласти список ідей і кращих практик для ваших власних майбутніх віртуальних івентів.
1. Live-ілюстрації під час виступу
Залучення художників для створення ілюстрацій в реальному часі, відоме як live-scribing, – це відмінний спосіб залучити аудиторію унікальним типом контенту. Ці талановиті ілюстратори створюють художні роботи наживо в ході групових дискусій, представляючи графічну презентацію доповідачів.
Live-scribing дозволяє легко отримати уявлення про ключові моменти виступів таким чином, щоб на них було цікаво дивитися і, що найважливіше, надзвичайно зручно поділитися.
2. Live-ігри або змагання
В рамках віртуального заходу Salesforce World Tour Reimagined в Сіднеї був організований живий конкурс «Битва додатків» між учасниками, одночасно з голосуванням аудиторії.
Під час цього заходу партнерам Salesforce AppExchange було надано по три хвилини на демонстрацію своїх програм у реальному часі. Потім аудиторія голосувала за улюбленців, використовуючи спеціальне посилання, яке було доступне протягом 24 годин після заходу, а переможець був оголошений у Twitter на наступний день.
3. Високопродуктивний контент
Пряма трансляція часто є основою віртуальних подій і може бути дуже ефективним способом замінити особисті презентації та виступи. Проте, існують інші підходи. Наприклад, Adobe вирішила відмовитися від прямих трансляцій для свого недавнього саміту і замість цього пішла по маршруту попереднього запису.
Попередньо записані виступи можуть отримувати менше взаємодії в реальному часі, але вони компенсують це виробничою цінністю, оскільки дають можливість монтажу. Це може значно поліпшити виступи деяких ораторів. Вони також усувають багато загальних проблеми віртуальних подій, такі як різні часові пояси і проблеми з підключенням під час заходу.
Вони також зводять до мінімуму можливість занудьгувати і вийти з ефіру. Adobe завантажила контент заходу на свою веб-платформу, і звідти глядачі досі можуть переглядати будь-які виступи, коли це їм зручно. Це дозволило кожній людині персоналізувати свій власний досвід і взаємодіяти з контентом, який принесе їм найбільшу користь у зручний для них час.
4. Імерсивне середовище
У той час як багато онлайн-заходів створюють віртуальні виставкові стенди і банери на задньому фоні, SBC Digital Summit заходить на один крок далі, створюючи віртуальний простір на основі фізичного конференц-центру.
Наприклад, домашній екран, з якого відвідувачі можуть отримати доступ до різних частин заходу, називається лобі і має фон вестибюля конференц-центру. А Networking Lounge виглядає як справжня лаунж-зона з чатом, в якому відвідувачі можуть спілкуватися.
Хоча це і не зовсім VR, таке середовище дозволяє відвідувачам відчути знайомі аспекти реальних подій у віртуальному форматі, а не просто натискати на екрани і відео, які виглядають однаково.Використання елементів дизайну, щоб надати вашому заходу унікальний зовнішній вигляд, допоможе виділити ваш захід і послужить для розрізнення просторів всередині нього.
5. Віртуальні розваги
Те, що ви перенесли свій івент в онлайн, не означає, що вам потрібно відмовитися від розваг. Певні можливості для розваг, такі як музичні вистави, можуть бути дуже добре використані під час віртуальних подій.
За останні пару тижнів вже відбулося кілька віртуальних концертів, в тому числі концерт One World: Together at Home. Захід був організований Global Citizen і Всесвітньою організацією охорони здоров’я і транслювався у соціальних мережах та потокових платформах.
Виступи артистів були попередньо записані, а потім трансльовані, що мало сенс для заходу такого масштабу. Для невеликих івентів музичний виступ в прямому ефірі додасть особливий штрих. Через цю пандемію людям не вистачає концертів і шоу, тому додавання будь-якого шоу є хорошим способом порадувати людей.
6. Оздоровчі заходи
Для багатьох людей, які бажають займатися спортом під час цієї пандемії, відео-тренування і танці є єдиними варіантами. Додавання цих видів діяльності у ваш захід є хорошим способом змінити ситуацію і надати несподівану цінність для відвідувачів.
Dial-Up #MarTechFest, планує включати тренування і медитаційні сесії протягом усього заходу, щоб уми і тіла були «готові до взаємодії». Залежно від формату вашого заходу, ви можете організувати невелике тренування або медитативну перерву між виступами.
7. Вступне відео-навчання
Важливо пам’ятати, що багато учасників можуть не знати як підключитися до заходу, як працює навігація та інші функції. Таким людям може знадобитися невелика допомога.
Google SheetsCon, який був розміщений на спеціальній платформі, вирішив цю проблему, додавши коротке вступне відео, яке люди могли дивитися, коли вони заходили на платформу. Це відео стало коротким навчальним посібником, в якому учасники ознайомилися з різними функціями платформи і отримали інструкції про те, як взаємодіяти з різними сторінками.
Переконайтеся, що всі ознайомлені з платформою і з тим, як буде проходити захід, – це важливий крок до того, щоб учасники могли скористатися всім, що ви впровадили, і витягти з цього максимальну користь.
8. Стимули для залучення аудиторії
Роздача подарунків – це завжди хороший спосіб розширити взаємодію з відвідувачами, а так само це веселе доповнення до віртуального заходу. Можна придумати якийсь віртуальний подарунок або ж відправити поштою фізичний подарунок вже після заходу.
В рамках свого заходу Google SheetsCon організував неймовірно популярний конкурс на виграш однієї з 25 сумок з фірмовими футболками і наклейками. Щоб виграти, учасники повинні були поділитися чимось про цю подію в соціальних мережах, використовуючи спеціальний хештег заходу, або відвідати хоча б 5 сторінок спонсорського стенду під час заходу. Використання таких критеріїв допомагає підвищити впізнаваність бренду, а також сприяє залученню відвідувачів, тому це перемога для всіх.
На завершення
Епоха віртуальних подій тільки починається, і в міру того, як вони продовжують відбуватися, безсумнівно, буде більше інновацій, на які варто звернути увагу.
Цей рік виявився не таким, як хтось очікував або сподівався, але ще є час максимально використовувати його і отримати вигоду з віртуальних подій. Використовуйте деякі з цих ідей в якості керівництва для продовження організації подій, не виходячи з дому.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки