Відвідувачі заходів жадають отримати досвід, який відкриє перед ними нові можливості. Особливо в цьому зацікавлене так зване покоління міленіалів. В Україні не проводили відповідні дослідження, але за даними Eventbrite (США), 3 з 4 американських міленіалів воліють витрачати гроші не на матеріальні речі, а на освіту і новий досвід. Це значно вплинуло на розвиток івент індустрії.

Зі зростанням попиту на заходи, ростуть потреби івент менеджерів в інноваційних ідеях, здатних вразити відвідувачів і дати їм корисний досвід нарівні з яскравими враженнями. Подаємо кілька цікавих концепцій івентів, які відповідають нашій актуальній тенденції.

Таємні події

Секрети і таємниці продовжують приваблювати людей. Ця концепція практично гарантує популярність івенту. Унікальні, невідомі локації і «секретні» інструкції підсилюють ефект несподіванки. Для таких заходів обирають незвичайне місце проведення, яке розкривають тільки тоді, коли зацікавленість потенційних відвідувачів уже знаходиться на піку.

Лекції в «забутих місцях»

Це заходи в особливій атмосфері,  які дозволяють переоцінити стандартний підхід до івентів. Організатори переосмислюють концепцію події і додають до неї нові сенси, створюють особливий захоплюючий світ. Суть лекцій «у забутих місцях» – залучити знаменитого доповідача і підібрати локацію, яка атмосферно доповнить основну тему. Учасники таких івентів – представники академічного та корпоративного середовища. Локації варіюються від занедбаних підприємств до будівель з обмеженим доступом. Наприклад, одну з лекцій проводили в будівлі лондонського театру, яка була закрита для публіки вже 65 років.

Secret Cinema

Концепція, яка здобула тисячі захоплених відгуків в Лондоні (де, власне, і зародилася). Сучасне поняття Secret Cinema досить широке: від показу фільмів в незвичайних місцях до повномасштабних зйомок. У цілому ж суть ідеї – поєднання улюбленого фільму зі спеціально створеними декораціями з нього. Учасникам івенту роздають ролі, до кінця не розповідаючи про те, що відбувається. У день Х вони опиняються на «знімальному майданчику»: локація відтворює дух фільму, його знакові місця, персонажів. Відвідувачі стають акторами, вживаються в ролі. Завершується захід показом кіно: причому, дія на екрані поєднана з програванням окремих сцен спеціально запрошеними акторами. Це створює максимальне занурення.

9 креативных концепций для Вашего мероприятия

Тихі конференції

Є «тихі дискотеки»: їх учасникам роздають бездротові навушники, і вони танцюють під музику, яка транслюється від діджейського пульта. На танцполі при цьому – тиша.

Подібний досвід використовують і організатори конференцій. Учасникам теж роздають бездротові навушники, в яких вони чують виступи ораторів, лекторів. Популярність подібних івентів зростає. Справа в тому, що «тихі конференції» вирішують поширену проблему втрати концентрації уваги. Коли глядач в навушниках – нічого не відволікає його від прослуховування.

Клубні тусовки … за обідом

Замість звичайного обіду в кафешці поблизу відвідувачі проводять обідню перерву за танцювальним рейвом. Автор концепції Lunch Beat Stockholm – Даніель Одельстад придумав формат обідніх «тусовок» тривалістю 60 хвилин, присвячених якомога більшій кількості танців. Ідея «Танцювального клубу» жартівливо перегукується з «Бійцівським клубом»: якщо прийшов сюди, значить повинен танцювати.

У кафе, яке бере участь у програмі, не продають алкоголь. Вхідний квиток дає право виходу на танцпол. А ще в ціну входить бургер. Організатори впевнені, що такі івенти дарують учасникам чудові враження, а спільні танці об’єднують людей.

Окремі івенти «Питань і відповідей»

Хто не хотів би почути відповідь на запитання, адресоване відомому спікеру: будь то генеральний директор компанії або «лідер думок»? Однак програма виступів на івентах лімітована, і рідко передбачає достатню кількість часу для запитань і відповідей.

Світова спільнота стартапів Startup Grind на одному з недавніх івентів врахувала цю проблему. Учасникам запропонували окремий етап конференції, присвячений переважно інтерактиву. Поки доповідач виступав, всі бажаючі могли задати йому питання через спеціальне програмне середовище. Після виступу починалася півгодинна інтерактивна сесія, під час якої спікер давав свої відповіді.

Відкритий простір для учасників

Будь-який івент можна зробити ще більш динамічним і інтерактивним, якщо дати його учасникам всі можливості для створення плану заходу – починаючи від перших пунктів. Томас Хайзер з Focal Point дав можливість делегатам Open 2017 взяти участь у складанні програми і організації 30% заходу. Команда організаторів дала учасникам право пропонувати виступи, які їм хотілося б підготувати або відвідати. Після спільного голосування обрали сеанси, які здалися потенційно цікавими більшості.

Результат: кількість бажаючих взяти участь вдвічі перевищувала кількість вільних місць. Захід вийшов більш захоплюючим і об’ємним, а контент був ефективним і повністю орієнтованим на інтереси учасників.

9 креативных концепций для Вашего мероприятия

Швидкісна презентація

Такий формат впровадили ще в 2003 році креативщики з Токіо. Офіційна назва – PechaKucha. Це проста презентація, у ході якої спікерам дають 20 секунд на один слайд. Максимальна кількість слайдів – 20. Слайди змінюються автоматично, тому виступаючий підлаштовується під заданий темпоритм.

У ході однієї презентації присутні можуть подивитися від 8 до 15 виступів учасників. Такий формат став доречним для студентів, креативників, стартаперів, які виступають на відповідних заходах. Зараз презентації PechaKucha проводять більш ніж в 700 містах по всьому світу.

Нещодавно народилася ще одна концепція Ignite Talks: 5 хвилин на одного виступаючого, до 20 слайдів, по 15 секунд на кожен. Є Lightning Talks – неформальна презентація тривалістю до 5 хвилин, заснована зазвичай на одному слайді.

Хакатон

Проектно-орієнтованим розробникам програмного забезпечення подобається практикуватися, ділитися досвідом і покращувати свої навички. Аналогічний підхід вони реалізують у своїх тематичних заходах.

Хакатони – це марафони кодування, мозкового штурму та іншої командної роботи, які зазвичай об’єднують людей з однієї області або внутрішніх груп для спільної реалізації конкретного проекту. Вони можуть тривати від одного дня до цілого тижня.

Такі події завжди мають відчутну мета. Вона варіюється від розробки зручного програмного забезпечення до спільного створення переліку інноваційних ідей або редагування контенту певного типу.

Хакатони поступово проникають і в івент індустрію. Наприклад, конференція FRESH у Барселоні завершилася першим хакатоном на морі, де учасники провели мозковий штурм по впровадженню інноваційних, творчих і художніх рішень для фармацевтичних зустрічей.

Замість висновку

Сучасні івент менеджери при підготовці заходів все більше прагнуть надавати вражаючий досвід. Перераховані вище концепції цілком можна брати за основу, щоб оживити класичний івент, розширити можливості для учасників, домогтися ефекту занурення і отримати ефективність, яку навіть не очікували.