Можливим форматом, що забезпечує всі норми безпеки і соціального дистанціювання для івентів є авто-кінотеатри. Ми пішли далі і подумали, чому б не проводити літні івенти у форматі авто тусовок. Велика сцена, екран, виступ невеликих колективів, доставка упакованої їжі прямо в авто кожному учаснику забезпечують і живу присутність, і спілкування, і емоції.
Одна з речей, які ми спостерігаємо на онлайн-заходах, це те, що люди беруть участь, але швидко покидають трансляцію так як немає живої взаємодії і обстановки. Drive-in івенти частково вирішили б цю проблему: це повноцінний «живий івент», люди відчувають себе особливими, і виходять за межі чотирьох домашніх стін.
Як це буде працювати?
В оренду береться спеціальна локація, наприклад: аеропорт, автодром, великі паркінги перед закритими ТРЦ та існуючі авто кінотеатри, в кінці кінців – поля. Єдине обмеження – всі авто повинні бути акуратно припарковані за заздалегідь розміченим планом, закриті зсередини. Обов’язково треба буде виключити алкоголь в будь-якому прояві або ж дбати про послугу розвезення всіх автовласників по домівках за допомогою драйверів. Буде організований поетапний вхід: кожному гостю буде призначено певний час прибуття в залежності від призначеного їм місця для парковки, а вхід і вихід будуть проходити в одному напрямку, щоб уникнути пробок і плутанини. Як тільки фільм або презентація почнуться, звук буде доставлений на кожен автомобіль через низькочастотну FM-станцію, а ретельно упаковані і продезінфіковані напої з їжею можуть бути доставлені прямо в автомобільні вікна гостей.
Перебуваючи в широко відкритому просторі, є багато можливостей для створення унікальних сценічних елементів, таких як: декорації і активації на арках в’їзду, забезпечення будь-якої взаємодії на кожному з паркувальних місць, організація фотозон на в’їзді і виїзді – все можна креативно обіграти.
Також, можна створити унікальні телефонні додатки з іграми, фото-фільтрами та іншими активації, пов’язаними з темою заходу. Легковажною, але і актуальною на даний момент ідеєю може бути показ відео з TikTok в автомобілі, щоб розважити гостей до початку заходу. Їжа і напої можуть бути будь-якої кухні, а упаковка їжі і одяг персоналу може бути ще одним способом брендингу. Преса, челендж в соціальних мережах і багато іншого можуть бути використані для залучення людей, створюючи додатковий шум навколо заходу.
Говорячи про пресу
Яка може бути прем’єра фільму без червоної килимової доріжки? Одне з рішень – індивідуальні зоновані прес-центри для преси і зірок. Представники знаходитимуться на відстані 2 метрів один від одного. Цей контент може транслюватися на екрані перед початком будь-якої презентації, поряд з контентом з постів в соціальних мережах, додатковими інтерв’ю з зірками і багатьом іншим.
Залежно від цілей клієнтів і спонсорів заходу, червона доріжка також може бути творчим і безпечним способом реклами. Це може бути серія спонсорованих брендованих автомобілів, які їздять по локації, або стоять перед нею. Така концепція дуже гнучка, а можливості проявів – дуже широкі.
Що стосується санітарії, то тут повинні бути окремі туалети з обслуговуючим персоналом, який буде дезінфікувати їх після кожного використання. Станції дезінфекції також будуть встановлені навколо майданчика, і всі співробітники будуть носити фірмові маски і рукавички.
Ідея авто-кінотеатрів безумовно не обмежується переглядом фільмів. BuzzFeed News недавно повідомили про весілля, що проходило в такому авто-кінотеатрі в Техасі. Кінотеатр Street Food з Лос-Анджелеса почав здавати в оренду свої екрани і проектори на відкритому повітрі для використання на випускних, весіллях або інших заходах.
Така концепція може працювати для безлічі заходів: презентацій, концертів, презентацій продуктів, конференцій і навіть громадських заходів, таких як випускні і церемонії. Беручи до уваги всі доступні технології, кожен може в цифровому форматі взаємодіяти з доповідачами і один з одним, щоб мати можливість задавати питання, спілкуватися і взаємодіяти.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки