Поточна криза – унікальна – це перша ситуація у 16-тирічній практиці ARENA CS, коли штучно обмежили попит на всі шоу, івенти, збори в рамках і всієї країни, і всього світу без зрозумілого терміну відновлення бізнес активності.

Переважна більшість джерел зараз прямо заявляє про скорочення споживання великої кількості товарів і послуг – поїздок, покупок одягу, меблів, техніки, товарів широкого вжитку, і т д. Багато послуг і товарів просто втратять попит на ринку.

Що ж ми думаємо про бізнес організації івентів?

Всю економіку чекає рецесія на термін приблизно 24 місяців, треба готуватися до цього періоду, щоб пройти його з найменшими втратами. Компанії отримають менше прибутку через скорочення продажів і змушені будуть радикально скорочувати витрати. Очікуються і скорочення витрат на зовнішні і внутрішні заходи… Наскільки вони обвалять ринок?

 БИЗНЕС и ИВЕНТЫ НОВОЙ ЭРЫ

Опитування проведено ARENA CS 15/4/2020

Однозначно відповісти на це питання складно.

Бізнесу практично всіх масштабів довелося перейти на ручне управління для підвищення швидкості реагування в прийнятті критично важливих рішень. І ручні повороти можуть сильно варіювати поведінку багатьох компаній.

Ясно одне – масові і креативні промо заходи після карантину однозначно виділять бренди і позитивно вплинуть на продажі – повернуть лояльність до продуктів і сервісів, а івенти спрямовані на співробітників – допоможуть повернути, розтрачену в домашньому режимі, мотивацію до досягнення результатів у роботі.

 БИЗНЕС и ИВЕНТЫ НОВОЙ ЭРЫ

Опитування проведено ARENA CS 15/4/2020

Існує залежність між згуртованою, мотивованою на крутий результат командою і виробленою нею актуальним, корисним, яскравим і ПОТРІБНИМ продуктом. Зростання і зміцнення однієї складової частини автоматично зміцнює інший. Тому ми прогнозуємо, що системні сильні бізнеси і бренди збережуть основну частину заходів, спрямованих на маркетинг та HR в гонці за частку ринку споживання і праці.

Чи «подешевшають» професіонали?

Зараз багато хто говорить, що ринок праці отримає купу незайнятих професіоналів, послуги яких сильно подешевшають. Ми ставимося до таких прогнозів обережно, що стосується сфери івент. Криза однозначно змусить роботодавців скоротити неефективні, не критичні для бізнесу штатні одиниці, а також всі посади, які можна автоматизувати. В івент бізнесі таких позицій небагато на сьогодні.

Звичайно, зараз саме час очищення і для івент бізнесу. Зникнуть неефективні агенції, співробітники, підрядники. Але організовані і системні організатори з налагодженою системою і технологією роботи залишаться для того щоб вивести ринок на новий рівень сервісу і продукту.

Одним з найбільш явних трендів «нової ери» стане те, що бізнес перестає бути В2В або В2С, він повинен стати ще більш human to human – Н2Н. Неавтоматизований, людський, індивідуальний сервіс із залученим і розуміючим людським обличчям буде затребуваний ще довго.

Які тенденції вийдуть на новий план?

  • Креативність – проривні ідеї, що змінюють статус кво, зіграють помітну роль в «новій ері»
  • Sharing economy (споживаємо товари і послуги спільно – оптом дешевше і більш екологічно для навколишнього середовища),
  • Відхід від бюрократії, прийняття більшої відповідальності за свою ділянку роботи, довіра, делегування, прозорість, гідність – це повинно трансформувати багато організаційних структур компаній і команд,

Як залишитися в строю і зберегти обличчя в кризу і в карантин?

 БИЗНЕС и ИВЕНТЫ НОВОЙ ЭРЫ

Криза стосується всіх, тому найгірше, що можна зараз робити – мовчати і робити вигляд, що тебе це не стосується. Репутацію і серед зовнішньої аудиторії, і серед співробітників сильно моделюють дії і рішучість підтримати та допомогти і клієнтам, і колегам, і конкурентам.

Команда ARENA CS допомагає Київському волонтерському штабу, займається розвезенням лікарів по лікарнях, координує закупівлю засобів захисту і тестів для регіональних лікарень, які фінансуються одним з клієнтів і допомагають з внутрішніми комунікаціями для команд клієнтів.

Гроші заробляти будемо після закінчення обмежень, зараз головне – залишитися людьми.