Популярність віртуальних івентів в останні роки зросла. В першу чергу – завдяки розвитку технологій, а також хорошій окупності та екологічності. Зараз, коли через коронавірус доводиться скасовувати найбільші заходи, а країни вводять обмеження на перельоти, онлайн-івенти стали ще більш затребуваними.
Навіть коли офіційно заходи не скасовані, багатьом учасникам важко дістатися до локації. Організаторам зараз складно готувати міжнародні івенти, розраховані на велику кількість учасників. Скасування MWC в Барселоні стало яскравим прикладом: навіть значимі для галузі події не можуть встояти перед сучасними загрозами.
Раніше організацію онлайн-івентів виправдовували дешевизною і екологічністю (особливо на тлі трендового скорочення «вуглецевого сліду» завдяки відмові від перельотів). Зараз причина інша, і більш серйозна. Але в той же час віддалені заходи можуть принести реальну вигоду організаторам і учасникам. Розповімо, які переваги можна отримати з таких подій.
Дистанційні івенти: онлайн, гібридні і віртуальні
Для початку розділимо поняття:
- онлайн-івенти – заходи, які транслюють учасникам через інтернет або інші канали спільної взаємодії;
- гібридні – класичні івенти, для яких частково використана методика віддаленої доставки контенту. Тобто, при бажанні учасники або спікери можуть підключитися до мовлення або трансляції, не приїжджаючи на локацію заходу;
- віртуальні – івенти, для яких використані технології віртуальної і доповненої реальності. У них величезний потенціал, і в сучасних умовах цей формат може зробити величезний ривок.
Формати віддалених заходів в умовах вірусної загрози вибрали багато відомих компаній. Наприклад, івент World Tour Sydney Reimagined в останній момент перевели в онлайн. Презентація колекції осінь/зима 2020 від Джорджіо Армані теж була проведена за закритими дверима, тільки з трансляцією в прямому ефірі.
Переваги онлайн і гібридних івентів
Їх декілька:
- Економічна ефективність. Скорочуються або повністю відсутні витрати на розміщення учасників, підготовку локації та ін. В той же час аудиторії може бути на порядок більше.
- Охоплення учасників, які з різних причин не могли б приїхати на івент, але цілком можуть прийняти віддалену участь.
- Екологічність. Скорочення викидів СО2 завдяки відмові від перельотів вкрай актуальне в сучасних умовах. Плюс, це тренд, який можна включити в PR-кампанію заходу.
Формати віддалених івентів
З огляду на затребуваність таких варіантів заходів, стає актуальним питання вибору відповідних інструментів для організації. Ось кілька ефективних варіантів:
- пряме включення (стрімінг) – один з найпоширеніших форматів. Пряма трансляція дозволяє ділитися з онлайн-аудиторією виступами доповідачів та іншими подіями. Організувавши запис ефіру, можна поширювати його на платній основі. Для організації стрімінга краще користуватися платними відеохостингами: це гарантує стабільність і велику кількість інструментів для маркетингу і аналізу;
- спеціальні мобільні додатки – зазвичай їх створюють для реєстрації, повідомлення про розклад і програми. Додавши туди інструменти спілкування та перегляду трансляцій, можна отримати універсальні рішення для гібридних івентів;
- закриті чати заходів. Розширити функціонал гібридних заходів можна, створюючи тематичні закриті чати в популярних месенджерах. Це дозволить залучити онлайн-аудиторію, дати їм можливість спілкуватися з учасниками на локації.
Коли існує ризик для здоров’я або навколишнього середовища, організатори івентів отримують можливість впроваджувати новаторські рішення. Віртуальні заходи – один з найдієвіших варіантів. Вони дозволяють зберегти репутацію організаторів і провести важливі для галузі зустрічі.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки