Домашній хліб краще буханки з хлібозаводу. Страви для сімейних посиденьок на 3-5 чоловік можуть вийти набагато смачніше меню багатьох кафе. Це факт. Але спробуйте у будинку, на власній кухні, напекти хліба і приготувати їжі на 50-100 гостей. Не вийде так добре і смачно. Втома і відсутність досвіду дадуть про себе знати. Ви допустите багато помилок, а в процесі зіпсуєте відносини з людьми, яким доведеться це їсти.
Ту ж аналогію можна провести з організацією івенту. З одного боку – все зрозуміло: скласти план і сценарій, знайти локацію, запросити гостей, орендувати обладнання … Можна зайнятися цим самостійно. З іншого боку – імідж компанії на кону, ймовірність впасти в бруд обличчям перед серйозною аудиторією, ризик не встигнути, вийти за межі бюджету …
Зараз івент – інструмент в боротьбі за аудиторію, клієнтів, статус, ринок. Очікування від заходів високі, і вимоги до якості теж. Ні про яку «самодіяльность» не може бути й мови. Потрібна команда, яка готова взяти на себе вирішення всіх завдань, відповідати за результативність, забезпечувати результат з першої спроби.
У чому вигода співпраці в івент агентством?
Головна перевага для замовника заходу – співпраця з досвідченим професійним партнером, який працює в режимі 24/7 і виконує всі актуальні роботи. Це сотні і навіть тисячі процесів, багато з яких вимагають одночасних організаційних рішень. Це підготовка заходу, реалізація, монтаж і демонтаж, інші ключові операції. І за кожну з них партнер несе повну відповідальність.
Клієнт звільнений від цієї рутини. Йому пропонується тільки обирати і стверджувати варіанти рішень, насолоджуватися добре організованим івентом, не хвилюватися і займатися власними вузько спрямованими завданнями.
У чому «магія»?
Ясна річ: у команди івент менеджерів є досвід і налагоджені комунікації. Що ще? Співробітники івент агентства:
- добре спрацьовані, і кожен має коло своїх обов’язків;
- знають галузеві стандарти, норми і закони;
- чітко, поетапно представляють шляхи вирішення кожного завдання.
«Спробуємо, а раптом вийде» – неправильне мислення при організації івенту. Професіонали не працюють «інтуїтивно» і «на авось». Вони використовують інструменти, які реально діють і дають швидкі необхідні замовнику результати.
Для розуміння проведемо аналогію. Запалення легенів – важка серйозна хвороба. Можна лікувати її самостійно травами і припарками, а через пару місяців їхати оформляти інвалідність (ну або в реанімацію). А можна два тижні пролежати в лікарні, лікуючись препаратами доказової медицини, і стати повністю здоровим. Що краще?
За лаштунками івенту: як проходить організація заходу
Отже, теоретична «легкість» і «ясність» процесу організації заходу – це лише домисли. За фактом якісна підготовка івенту – це одночасне вирішення сотень завдань. Для розуміння – ось що може надати команда івент-компанії:
- Персональний менеджер. Із замовником взаємодіє один фахівець, який доводить до команди вимоги клієнта, у курсі поточних процесів, особисто відповідає за своєчасність і якість.
- Вибір локації. Експертні рекомендації по підбору майданчика для заходу, відповідно до його мети. Облік можливостей бюджету, пошук найбільш якісного місця.
- Технічне забезпечення. Поставка через підрядників комплексу обладнання відповідно до технічного завдання івенту і умовами локації. Інженерний супровід.
- Продумана логістика. Своєчасна розсилка квитків для учасників, зустріч в аеропортах і на вокзалах, розселення, консультації для гостей, послуги особистого гіда. Логістика на майданчику для івенту – це доставка і розвантаження обладнання, монтаж, розстановка і перевірка бездоганної роботи.
- Надійні підрядники. У процесі організації тисяч івентів сформований список компаній, яким можна довірити організаційні процеси: постачання обладнання, кейтеринг, друк поліграфії і т.д. Додаткова перевага: партнерські ціни.
- Підписання договору і звітність. Офіційні відносини мають передбачають високий рівень відповідальності. Після заходу команда формує звіти: про кількість гостей, середній час перебування на івенті, реакції, публікації в ЗМІ і т.п.
І це далеко не все. Команда івент-агентства підбирає концептуальну програму, створює сценарій, розробляє візуальні рішення для заходу, формує бріфи для персоналу, запрошує артистів і топових спікерів, створює умови для їх прибуття, розміщення і виступи.
Якщо підводити підсумок, то взаємодія з івент-компанією – це:
- Гарантія якості.
- Економія грошей, нервів, часу.
- Ставка на досвід і знання.
- Мінімізація ризиків.
- Досягнення цілей.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки