Організатори подій у всьому світі сходяться на думці: більшість івентів в перспективі будуть містити елементи для охоплення віртуальної аудиторії. Заходи стануть гібридними: з невеликою кількістю людей на локації і з широкомасштабною трансляцією, а також інструментами віртуальної взаємодії.

Чому гібридні івенти стануть нормою: 4 об’єктивних причини

  1. Світ змінився. Наївно думати, що після пережитого івент сфера відновиться, і все буде як раніше. Люди ще довго будуть боятися відвідувати живі події. А нестабільна статистика захворюваності ще не раз призведе до повторної вимушеної ізоляції.
  2. Не буде івентів заради івентів. Попрацювавши і поспілкувавшись онлайн протягом декількох місяців, люди зрозуміли: іноді немає сенсу летіти за тисячі кілометрів, щоб зустрітися на кілька годин. Прийдешня фінансова криза змусить компанії значно скоротити бюджети на корпоративні поїздки. Віртуальні контакти стануть нормою.
  3. Першими до життя повернуться музичні фестивалі і особисті (сімейні) свята. Але корпоративні заходи – а це один із стовпів івент індустрії – відновляться останніми. І це буде нескоро. Так, в Microsoft вже заявили про заборону корпоративних поїздок на події за участю понад 50 осіб: як мінімум, до 3-го кварталу 2021 року.
  4. Живі івенти не зможуть збирати всіх зацікавлених відвідувачів. Ймовірно, що люди, що входять до «групи ризику», віддадуть перевагу підключитися до заходу онлайн.

Як це буде: чого можна очікувати від гібридних івентів

До пандемії деякі організатори вирішувалися на повноцінну підготовку гібридних заходів. Онлайн-компонент був трудомістким, віднімаючим час, навіть дратівливим. Мало хто розумів, наскільки це реально необхідно і який дає ефект.

Гибридные ивенты наше будущее

Зараз все змінилося. Онлайн-мовлення стало пріоритетним. Але все ж у багатьох організаторів виникає маса питань щодо підготовки повноцінного комбінованого івенту. Як підготувати все так, щоб івент дійсно залучав аудиторію, а не перетворився на нудну трансляцію по веб-камері? Ось кілька ідей і варіантів форматів:

  • менше конференцій, більше телешоу. Експерти очікують, що події в онлайні змінять формат: з живими спікерами, обмеженою аудиторією, хорошим ведучим і потужною технічною інфраструктурою;
  • якісні канали для мовлення і швидкісний інтернет. Мовлення має бути стабільним і надійним. Значить, доведеться знаходити провайдерів для онлайн-трансляції і працювати через їх ресурси та інструменти. Послуга високошвидкісного Інтернету на локації стане нормою;
  • повноцінні інструменти для інтерактивної взаємодії. Можливості для коментарів, спілкування і оцінки спікерів стануть нормою для гібридних подій;
  • адаптація платформ під гібридні заходи. Наприклад, можливість підключення до онлайн-мовлення через мобільний додаток. Організаторам будуть цікаві інструменти для монетизації мовлення;
  • збереження ключової функції модератора. Особливо, якщо він вміє працювати з живою і онлайн-аудиторією, розуміє її потреби і очікування.

Замість висновку

Фахівці з підготовки заходів стверджують: майбутнє подій – гібридний формат. Проте, все ще існує невизначеність щодо того, як будуть виглядати комплексні івенти.

Технологія буде мати ключове значення для надання інтерактивних і офлайнових вражень. Організаторам належить вибрати необхідні інструменти на ринку, що активно розвивається.

І в цілому не час опускати руки: як і очікувалося, галузь пристосовується до нових умов. Добре це чи погано – покаже час. Але що однозначно – так це можливості. Гібридні івенти дозволяють повноцінно доносити необхідну інформацію до аудиторії і створюють умови для спілкування. Змінився тільки формат подачі.