Організатори подій у всьому світі сходяться на думці: більшість івентів в перспективі будуть містити елементи для охоплення віртуальної аудиторії. Заходи стануть гібридними: з невеликою кількістю людей на локації і з широкомасштабною трансляцією, а також інструментами віртуальної взаємодії.
Чому гібридні івенти стануть нормою: 4 об’єктивних причини
- Світ змінився. Наївно думати, що після пережитого івент сфера відновиться, і все буде як раніше. Люди ще довго будуть боятися відвідувати живі події. А нестабільна статистика захворюваності ще не раз призведе до повторної вимушеної ізоляції.
- Не буде івентів заради івентів. Попрацювавши і поспілкувавшись онлайн протягом декількох місяців, люди зрозуміли: іноді немає сенсу летіти за тисячі кілометрів, щоб зустрітися на кілька годин. Прийдешня фінансова криза змусить компанії значно скоротити бюджети на корпоративні поїздки. Віртуальні контакти стануть нормою.
- Першими до життя повернуться музичні фестивалі і особисті (сімейні) свята. Але корпоративні заходи – а це один із стовпів івент індустрії – відновляться останніми. І це буде нескоро. Так, в Microsoft вже заявили про заборону корпоративних поїздок на події за участю понад 50 осіб: як мінімум, до 3-го кварталу 2021 року.
- Живі івенти не зможуть збирати всіх зацікавлених відвідувачів. Ймовірно, що люди, що входять до «групи ризику», віддадуть перевагу підключитися до заходу онлайн.
Як це буде: чого можна очікувати від гібридних івентів
До пандемії деякі організатори вирішувалися на повноцінну підготовку гібридних заходів. Онлайн-компонент був трудомістким, віднімаючим час, навіть дратівливим. Мало хто розумів, наскільки це реально необхідно і який дає ефект.
Зараз все змінилося. Онлайн-мовлення стало пріоритетним. Але все ж у багатьох організаторів виникає маса питань щодо підготовки повноцінного комбінованого івенту. Як підготувати все так, щоб івент дійсно залучав аудиторію, а не перетворився на нудну трансляцію по веб-камері? Ось кілька ідей і варіантів форматів:
- менше конференцій, більше телешоу. Експерти очікують, що події в онлайні змінять формат: з живими спікерами, обмеженою аудиторією, хорошим ведучим і потужною технічною інфраструктурою;
- якісні канали для мовлення і швидкісний інтернет. Мовлення має бути стабільним і надійним. Значить, доведеться знаходити провайдерів для онлайн-трансляції і працювати через їх ресурси та інструменти. Послуга високошвидкісного Інтернету на локації стане нормою;
- повноцінні інструменти для інтерактивної взаємодії. Можливості для коментарів, спілкування і оцінки спікерів стануть нормою для гібридних подій;
- адаптація платформ під гібридні заходи. Наприклад, можливість підключення до онлайн-мовлення через мобільний додаток. Організаторам будуть цікаві інструменти для монетизації мовлення;
- збереження ключової функції модератора. Особливо, якщо він вміє працювати з живою і онлайн-аудиторією, розуміє її потреби і очікування.
Замість висновку
Фахівці з підготовки заходів стверджують: майбутнє подій – гібридний формат. Проте, все ще існує невизначеність щодо того, як будуть виглядати комплексні івенти.
Технологія буде мати ключове значення для надання інтерактивних і офлайнових вражень. Організаторам належить вибрати необхідні інструменти на ринку, що активно розвивається.
І в цілому не час опускати руки: як і очікувалося, галузь пристосовується до нових умов. Добре це чи погано – покаже час. Але що однозначно – так це можливості. Гібридні івенти дозволяють повноцінно доносити необхідну інформацію до аудиторії і створюють умови для спілкування. Змінився тільки формат подачі.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки