Щорічні конференції – статусна традиція для організатора, що забезпечує ефективне просування бренду. Але є проблема. Щороку івенти відвідують практично одні і ті ж гості (у більшості своїй). І природно, що вони очікують дізнатися і побачити щось нове. Якщо цього не станеться, аудиторія відчує себе розчарованою, а захід буде визнано застарілим. Це серйозний ризик для репутації організатора.

Чому важливо організувати унікальні конференції

Трапляється, що організатори конференцій з побоюванням ставляться до унікальних ідей. Намагаючись не допустити ризиків, вони обирають загальну тему івенту, яка по факту виявляється занадто заїждженою або цікавою не для всіх. Але ж брендування і полягає в тому, щоб зробити івент таким, що буде відрізнятися від інших професійних бізнес-заходів.

Тому потрібно почати з питання: що відчувають і думають гості, приїжджаючи на організовану конференцію? Чи є у івенту напрямок і особливості, зрозумілі кожному організатору? Яким чином транслювати ці якості учасникам?

Нехай цінності бренду визначають тему конференції

Як тільки стане зрозуміло, за допомогою яких якостей зробити конференцію унікальною і відомою, можна приступати до вибору її теми. У процесі дозволено використовувати цінності бренду організатора в якості загальної основи. Але при цьому потрібне нестандартне мислення, важливі сміливі ідеї та рішення, які до цього ніхто не приймав.

5 ідей для підбору теми професійної конференції

Якщо вирішено питання з правильним брендування конференції, можна підбирати тему для неї. Ось кілька рекомендацій, які стануть у нагоді в процесі мозкового штурму.

Думати про свою галузь

Навряд чи хорошою ідеєю буде проводити конференцію, тематика якої нагадує івент прямих конкурентів. Якщо в ніші, в якій працює компанія, є відомі конференції, необхідно підбирати унікальні напрямки. Наприклад, сконцентрувати захід навколо власного унікального продукту. А якщо нікуди не дітися від подібної теми, можна створити цікаві технологічні можливості для івенту або запропонувати більше тем для роботи в малих групах.

идеи и темы для ежегодных конференций брендов

Знати свою аудиторію

Хто бере участь у конференції? Клієнти компанії, партнери або обидві категорії? Який віковий діапазон учасників? Всі гості проживають в одному місті / регіоні або їдуть на івент з різних міст країни? Або захід міжнародний? Організатору потрібно «походити в шкурі» відвідувачів івенту, з’ясувати їхні потреби і зробити все, щоб задовольнити їхні інтереси.

Зв’язати тему івенту з регіоном

Де проводити конференцію, присвячену чорній металургії? У Дніпрі, Запоріжжі або Чернівцях? Очевидно, що тема сама визначає: потрібне місто, в якому сконцентровані підприємства даної галузі. Тема івенту повинна співвідноситися з образом, спеціалізацією, кліматом або культурою регіону.

Зв’язати тему з локацією

Якщо це конференція в сфері сучасних досліджень – її потрібно проводити на відповідній території: з футуристичним інтер’єром та інноваційним технічним забезпеченням. Тема може надихнути на вибір локації – і навпаки.

Придумати сильний слоган

Іноді сильний, позитивний слоган може визначити напрямок, переваги конференції та стати фактором залучення учасників. У процесі мозкового штурму можна навіть використовувати риму або каламбур на оригінальний слоган бренду. Не потрібно боятися експериментів: рішення може знайтися несподівано.

Якщо все вже випробувано: 5 ідей для натхнення

Буває так, що теми та ідеї для підготовки чергового традиційного івенту вичерпалися. Ось декілька рецептів для відновлення творчої енергії:

  1. Максимально спростити атмосферу. Замість обридлих конференц-залів – заміська територія або пляжна зона готелю. Легкі смачні закуски, свіже повітря та невимушена атмосфера між виступами учасників.
  2. Творчі майстер-класи для учасників. Уроки гончарства, малювання – чого завгодно, де можна швидко зануритися в процес і зробити щось своїми руками. Це хороший варіант для відпочинку від виступів і спокійного, відстороненого аналізу інформації.
  3. Невичерпна тема Космосу. Шоу, як в планетарії, тематичні декорації, перегляд «космічної» класики в перервах – що завгодно, якщо це відповідає напрямку івенту.
  4. Секрети та загадки. Наприклад, до останнього тримати в таємниці ім’я спікера ключового виступу івенту. Або запропонувати учасникам вирішення серії головоломок протягом всього заходу. Головоломки можна розмістити на буклетах, програмах, стінах. Важливо, щоб це було пов’язано з темою заходу і призводило до цікавої розв’язки.
  5. Кругла дата події / виходу продукту, пов’язаного з темою заходу. У такому випадку можна сміливо готувати тематичний івент, «прив’язуючи» його оформлення, підбір спікерів та інші організаторські рішення до обраного ключового напрямку.

Одне ціле

Коли для конференції підібрана ідеальна тема, потрібно переконатися в її зв’язку з цілями івенту та цінностями бренду. Якщо це так – можна починати активну фазу підготовки, організації та просування заходу для учасників.