У той час як багато компаній і спільнот людей гуртуються між собою і приходять один одному на допомогу, щоб перемогти COVID-19, є також ряд компаній, які здійснюють необґрунтовані звільнення, стягують божевільні збори за скасування і не відшкодовують кошти за невикористані продукти. І індустрія подій це запам’ятає.
У вихідні я гортала стрічку в соціальних мережах, самотньо сидячи вдома на карантині. У морі поганих новин я помітила неймовірні пости професіоналів, які дійсно активізувалися в цей кризовий час. Ця тенденція йде в усіх напрямках, від постачальників до організаторів заходів.
Всього за кілька годин я побачила, що діється з івент індустрією по всьому світу:
- Конференц-центри працюють цілодобово, так як стали імпровізованими лікарнями
- Технологічні компанії працюють цілодобово, щоб створити нові віртуальні інструменти спілкування
- Деяких івент менеджерів звільнили, і тепер вони працюють в місцевих супермаркетах або пропонують послуги няні для дітей тих, хто не працює з дому.
- Івент менеджери та івент агенції (ми в тому числі) пропонують свої чудові навички логістики, щоб допомогти координувати закупівлі в місцевих лікарнях та безкоштовно возять лікарів на роботу.
Це всього лише кілька способів, якими індустрія подій демонструє свою чудову здатність співпереживати і підтримувати. Навички івент менеджерів, отримані при постійному перебуванні в стресі організації, окупилися. Це не робить нашу ношу легше, але у нас великі і натреновані плечі.
Світ запам’ятає доброту цих неймовірних особистостей і компаній.
У той же час, криза показала справжнє обличчя багатьох:
- Технологічні компанії, які раніше заявляли, що завжди були на боці івенторів, не видають відшкодування за невикористані послуги.
- Трапляються масові звільнення без будь-яких пояснень і права вибору.
- Конференц-зали та інші майданчики стягують божевільні збори з організаторів заходів або штрафують за перенесення івенту на четвертий квартал 2020 року.
Всім цим людям і компаніям, що використовують такий егоїстичний метод ведення бізнесу в страшно історичний момент, я хочу сказати наступне: ми будемо пам’ятати.
Важливо відзначити, що зараз саме час вести чесні бесіди, бути прозорими і допомагати один одному. Настав час створити стимули для правильних дій, а не для того, щоб просто отримати вигоду з ситуації.
- Деякі компанії можуть просто не мати достатніх коштів для утримання співробітників. Хоч це і сумно, але варто вчинити справедливо: просто чесно і щиро поговоріть з вашими співробітниками.
- Деякі постачальники можуть не дозволити собі втратити гроші, інакше вони не зможуть залишитися на плаву. Просто щиро спілкуйтеся зі своїми клієнтами, щоб знайти рішення і прийти до компромісу.
- Деякі майданчики будуть перевантажені в четвертому кварталі. Координуйтеся і домовляйтеся з івент менеджерами, щоб знайти альтернативні дати.
Ми будемо пам’ятати, як компанії діяли в таких непростих умовах. Так що будьте самими собою: покажіть що ви справжній партнер, коли справи йдуть погано.