Зараз в Україні потихеньку послаблюють карантинні обмеження. Але спалах не закінчено. І коли перші івенти будуть дозволені, вони будуть виглядати зовсім інакше. По-перше, вони будуть невеликими через обмеження дистанції між людьми. Свою роль зіграє нестабільне транспортне сполучення між країнами і регіонами. В таких умовах єдиний вихід – це гібридні заходи.
Чому це важливо?
Коли будуть дозволені невеликі локальні івенти, у онлайн-заходів все одно залишиться багато шанувальників. Тому гарною ідеєю буде об’єднати «живий» івент з інструментами онлайн-трансляції, щоб зберегти конкурентоспроможність. Адже кількість гостей, які зможуть бути присутніми на подію особисто, буде істотно обмежена. І справа тут не тільки в нових правилах, але і в елементарному побоюванні людей. Тому гібридні івенти дозволять збирати велику аудиторію, навіть якщо на локації буде мало людей.
Але це не все. Реальність така, що в нових економічних умовах далеко не кожен дозволить собі витратити кошти на поїздку, проживання і вхідний квиток на захід. Для такої частини аудиторії недорогий онлайн-доступ – єдина реальна можливість побувати на події. Для організаторів – це додаткове джерело доходу і збільшення охоплення.
Значення має ще один фактор. За заявами експертів, спалахи будуть повторюватися. Тимчасова ізоляція і заборони стануть буденністю. Компанії, які об’єднують два методи проведення івентів, швидше підлаштуються під поточні умови. Коли дозволено – будуть комбіновані заходи. Коли заборонено – тільки онлайн-формат.
Як це буде реалізовано?
Ми пофантазували і визначили чотири способи організації комбінованих заходів.
Аналіз даних для кращої звітності (в тому числі і для спонсорів)
Ми вже писали, як аналізувати офлайн-заходи. У той же час аналіз онлайн-трансляцій простіший. Більшість провайдерів надають клієнтам зручний інструментарій. Можна оцінити аудиторію, охоплення, поведінку людей в певні моменти (наприклад, при трансляції спонсорського контенту). Можливо, детальний аналіз онлайн-аудиторії допоможе створити ефективні інструменти для охоплення відвідувачів майбутніх івентів: особливо якщо поєднувати їх з результатами оцінки поведінки людей на локації.
Пошук нових форматів
У гібридних заходах беруть участь і живі, і віртуальні гості. Організаторам потрібно враховувати цей факт, щоб забезпечувати однаково сильний і позитивний досвід.
Один з факторів – кава-брейк. Чим зайняти онлайн-глядачів, поки гості на локації спілкуються і п’ють каву? Один з варіантів – запропонувати ексклюзивний контент або організувати під час перерв віртуальну «тусовку»: наприклад, єдиний онлайн-чат для спілкування і обміну думками.
Ще важливо знайти способи об’єднання живих глядачів з віртуальними, щоб зруйнувати між ними стіни. У цьому допоможуть загальні опитування, інтерактивні елементи, соціальні мережі.
Вибір локацій з якісним технічним забезпеченням
Основа гібридного досвіду при організації івенту – сучасні технології. Тому потрібно вибирати локації з високошвидкісним бездротовим з’єднанням: достатнім, щоб забезпечити пряму трансляцію. Значення має якісне обладнання для зйомки і звуку.
Співпраця з експертами
Організація онлайн і комбінованих івентів – абсолютно новий досвід для багатьох івент-компаній. Особливо для більшості українських організаторів які раніше не концентрувалися на цьому напрямку. Очевидно, що експертних знань для організації професійної трансляції у співробітників компаній немає. Виходу два: почати взаємодіяти з провайдерами, що спеціалізуються на цьому напрямку або розширювати свій штат відповідними фахівцями.
Замість висновку
Світ жадає повернутися до нормального життя. Але коли справа доходить до івент індустрії, стає очевидно: повернутися до колишніх форматів поки нереально. Потрібні нові формати і стандарти. Організація гібридних івентів – одна з можливостей зберегти ринкові позиції і продовжити роботу в цій професійній галузі.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки