Як дізнатися, що захід пройшов добре? З’ясувати, що цілі були досягнуті? Або як визначити помилки, причини невдоволення учасників? Очевидно, що особистого досвіду і професійних відчуттів івент менеджера тут недостатньо. Тому фахівці використовують найбільш підходящі інструменти – опитування. З їхньою допомогою можна виявити сильні і слабкі сторони проведеного заходу, дізнатися про побажання учасників і зробити для себе висновки на майбутнє.

Проводячи опитування перед і після заходу, команда організаторів може зібрати найбільш важливі думки зацікавлених учасників. Причому, важливі не тільки позитивні, але і негативні відгуки. Останні не радують, але дають цінну інформацію для оптимізації маркетингової стратегії і зростання якості майбутніх івентів. Інформацію з опитувань можна зіставити з KPI заходу, отримавши конкретні дані про ефективність.

Івент опитування: що і як запитувати?

Сучасні івент опитування в більшості випадків – це анкети в електронному вигляді, які організатори розсилають учасникам до заходу, під час або після нього. Залежно від цілей івенту, анкетувати можна не тільки учасників, але й спонсорів, волонтерів, VIP-гостей, учасників команди організаторів. Опитування після заходу – традиція. Але корисні дані можна отримати і до початку івенту, а також під час події. Відповіді на них дають уявлення про те, що відчувають учасники, дозволяють вчасно внести поліпшення або зміни.

Типи питань в анкетах

Існує кілька варіантів питань, за допомогою яких організатори івенту можуть отримувати необхідну інформацію:

  • питання Опитування Net Promoter® Score або показник клієнтської лояльності (NPS). Припускають кілька варіантів відповідей, з можливістю оцінки елемента за цифровою шкалою. На основі отриманих даних визначають показник NPS;
  • питання «так-ні» – бінарні, відповідати на які потрібно на основі умовної логіки;
  • відкриті питання – відповіді на них вимагають від респондентів часу, і масовий аналіз відповідей досить складний. Але це найцінніша інформація і найбільш якісний зворотній зв’язок.

Как подвести итоги мероприятия

20 прикладів питань, які задають учасникам івентів

Питання для учасників

  1. Оцініть, наскільки ви задоволені заходом?

Тип питання: NPS.

Просте запитання, яке слугує «відправною точкою» перед наступними питаннями анкети. Відповіді дають загальне уявлення про рівень організації івенту.

  1. Що вам найбільше сподобалося?

Тип: відкритий.

Аналіз відповідей допоможе розставити пріоритети при організації наступних заходів.

  1. Що вам не сподобалося?

Тип: відкритий.

Це не просто. Навряд чи хтось із задоволенням знайомиться з негативною інформацією про свою роботу. Однак таке питання демонструє аудиторії: важлива будь-яка думка. А ще він показує, що організатори готові врахувати всі недоліки при підготовці наступного івенту.

  1. Ви будете брати участь у наших майбутніх заходах?

Тип: NPS.

Питання демонструє рівень ентузіазму, з яким учасники ставляться до івенту. Порівнявши показник позитивних відповідей з фактичною кількістю учасників можна отримати об’єктивні дані. Плани змінюються, але якщо більшість учасників висловили бажання прийти знову – це позитивна тенденція.

  1. Яка ймовірність того, що ви розповісте колегам / друзям про цей захід?

Тип: NPS

Кожна рекомендація – можливість збільшити кількість учасників наступного івенту. Ось чому важливо відстежувати цей показник. У деяких випадках можна не включати питання в анкету, а дати можливість учасникам ділитися реферальними посиланнями і спецпропозиціями, відстежуючи статистику відгуків по ним.

  1. Чому ви вирішили відвідати захід і який досвід бажаєте отримати?

Тип: відкритий.

Очевидно, що це питання потрібно задавати перед івентом, щоб внести необхідні корективи і дати учасникам те, чого вони хочуть.

  1. Що вам найбільше сподобалося в цей день?

Тип: відкритий.

Питання підходить для багатоденних івентів. Іноді відповіді допомагають внести коригування до плану наступних днів.

  1. Покажіть, наскільки ви задоволені такими аспектами:
  • локація;
  • дати проведення;
  • технічне оснащення;
  • програма івенту.

Тип: NPS.

У якості підпунктів для оцінки можна вказати будь-які актуальні фактори. Це допоможе контролювати тонкощі організації та навіть отримати основу для планування наступних заходів.

Питання для волонтерів

  1. Оцініть рівень організації.

Тип: NPS.

Показник відповідей продемонструє: чи потрібне оновлення в команді і підходах до організації.

  1. Ви б порекомендували цей івент в якості перспективної можливості для волонтерської роботи?

Тип: «так-ні».

Волонтери – основа організації івенту. Важливо знати, чи достатньо їм очікуваного досвіду і умов для роботи. Це допоможе створювати умови для заповнення волонтерської команди в майбутньому. Адже добровольців завжди не вистачає.

  1. Ви зацікавлені у співпраці в майбутньому?

Тип: «так-ні».

Якщо показник позитивних відповідей високий, організаторам можна пишатися. Важливо скласти список всіх, хто погодився працювати далі.

Как подвести итоги мероприятия

Питання для спонсорів і партнерів

  1. Поділіться своїми думками про захід.

Тип: відкритий.

Питання покаже, наскільки організатори зважають на думку партнерів.

  1. Івент виправдав ваші очікування? Чому?

Тип: «так-ні», відкритий.

Очевидна мета спонсора – збільшити впізнаваність бренду. Але не потрібно спиратися на такі категорійні поняття. Краще дати партнерам розповісти про свої враження особисто.

  1. Ми побачимося на наступному заході?

Тип: «так-ні».

Це питання – своєрідна «перевірка пульсу»: чи дійсно івент дає партнерам і спонсорам необхідний результат.

Питання для спікерів і VIP учасників

  1. Як би ви оцінили локацію і технічне оснащення з точки зору реалізації ваших цілей.

Тип: NPS.

Спікерам важливі умови: від них залежить ефективність їх виступів. Їхня думка про вибір майданчика, технічного оснащення – найбільш важлива.

  1. Є щось, що ви хотіли б спростити або зробити більш зручним?

Тип: відкритий.

Питання важливе по відношенню до VIP: створюючи основу для задоволення їхніх потреб, можна забезпечити присутність топових учасників на наступних івентах.

  1. У вас є колега, який із задоволенням виступить на наступному заході?

Тип: «так-ні».

Спікери в більшості випадків – представники професійних співтовариств. Вони оточені експертами і можуть порекомендувати когось для майбутніх івентів.

Питання для представників замовника

Якщо івент організував відділ маркетингу компанії, анкетування можна провести серед організаторів і топ-менеджменту.

  1. Як ви думаєте, цілі івенту досягнуті?

Тип: «так-ні».

Такі питання часто ігнорують, а даремно. Опитуючи залучених до процесу організації співробітників компанії замовника, можна отримати загальне уявлення.

  1. Захід вплине на досягнення ваших бізнес-цілей?

Тип: «так-ні».

Відповіді допоможуть переконатися, чи правильно позначена стратегія організації івенту і чи пов’язана вона з бізнес-стратегією замовника.

  1. Чи задоволені ви результатами івенту?

Тип: «так-ні».

Відповіді дадуть розуміння, наскільки захід може підвищувати репутацію і бізнес-показники компанії замовника.

Чому опитування корисні?

Анкетування дозволяє з’ясувати, чи був захід успішним. Воно демонструє сильні і слабкі сторони івенту. Дає основу для того, щоб провести роботу над помилками.

Зворотній зв’язок – позитивний і негативний – завжди цінний. Кожен учасник івенту: від волонтера до гостя або спікера – може дати цінну інформацію організаторам і поділитися особистим досвідом. Люди готові багато розповісти, якщо їх тільки запитати. Це – можливість зробити наступний івент ще більш успішним.