Покоління мілленіалів – основа сучасної економіки: у 2021 році на них при йдеться більше 50% робочої сили в усьому світі. Організаторам івентів потрібно знати, як залучати й утримувати представників цієї найважливішої демографічної групи. Що може зацікавити людей, які народилися в період між 1991 і 1996 роками? Розглянемо кращі стратегії організації івентів: від галузевих конференцій до мережевих заходів.
Технології для залучення мілленіалів і загальний напрямок івентів
Мілленіали виросли в епоху персональних технологій. Це покоління добре розбирається в технологічних новинках і з задоволенням їх використовує – особливо, якщо вони прискорюють і спрощують звичні процеси.
Швидкий і безкоштовний Wi-Fi на всій локації
При виборі місця проведення заходу важливо переконатися, що Wi-Fi працює стабільно і швидко на всій території, включаючи вуличний простір. Якщо івент технологічний, необхідно протестувати бездротову мережу на готовність до навантажень та інтенсивної передачі даних.
Зарядні станції
Важливо запропонувати достатню кількість місць для зарядки гаджетів: рівно стільки, щоб не утворювалися черги. Масові зарядні станції можна додатково використовувати для розміщення символіки бренду організатора або спонсорської інформації.
Реєстрація за допомогою сканерів штрих-коду
Ця технологія прискорює процес і позбавляє від черг. Очікування не подобається нікому, а звиклі до комфорту мілленіали особливо нетерплячі до затримок часу.
Красивий та інформативний сайт заходу
Технічно підковані мілленіали звикли до корисних і привабливих сайтів з простою навігацією. Якщо передбачена купівля квитків через сайт, реєстрація та інші процеси – потрібно переконатися, що кількість кроків мінімальна, а процес простий.
Пристрої для самостійної реєстрації
Великі івенти – це тисячі гостей. Якщо більшість з них – мілленіали, варто створити умови для самостійної реєстрації та отримання довідкових даних. Розмістивши в місцях зустрічі учасників і по території декілька сенсорних пристроїв, можна вирішити ці завдання. Багато учасників будуть самостійно реєструватися, уточнювати розклад, шукати необхідну локацію і т.п.
Мобільний додаток для івенту
Незалежно від виду івенту, власний додаток для мобільних пристроїв зацікавить мілленіалів, істотно допоможе їм. Що повинно бути в програмі? Актуальна інформація про захід, свіжі новини і повідомлення, дані про доповідачів і багато іншого.
Соцмережі для зростання інтересу до івенту
Мілленіали користуються соціальними мережами не тільки для перегляду мемів (хоча це теж цікавий досвід). Новини, мотивація, особисті і ділові поради – все це люди черпають з медіа. Соцмережі допоможуть встановити зв’язок з аудиторією до івенту, підтримувати взаємодію під час проведення і після. Що потрібно зробити:
- Унікальний хештег події. Такий, що легко запам’ятовується, та універсальний – щоб використовувати для підготовки івенту в наступному році.
- Профілі заходу повинні бути в соціальних мережах, щоб учасники могли дізнаватися новини, ділитися коментарями та аргументами, залишати відгуки, спілкуватися з однодумцями. Природно, просувати профілі потрібно професійно.
- AR-маска в Instagram. Тренд цифрового маркетингу потрібно використовувати для просування івенту, залучення учасників.
Більше взаємодії!
Мілленіали хочуть відчувати себе важливими учасниками заходу. Користуючись цією особливістю, легко утримувати їхню увагу протягом всього заходу. Що для цього потрібно?
Заохочувати взаємодію
Це командні ігри в перервах. Тематичні фотозони в холі. Головоломки та спільні розваги, які оцінять зацікавлені учасники.
Цікавитися думкою
Мілленіалам важливо, щоб їхню думку чули і цінували. На івенті необхідно дати гостям можливість висловити свої ідеї, погляди, міркування. Ще необхідні можливості для зворотного зв’язку, опитування, питання після виступів спікерів.
Дати розвиватися
Професійний розвиток, кар’єрне зростання та побудова ланцюжків корисних знайомств – пріоритети мілленіалів. Ідеально включити в захід умови для підвищення кваліфікації, розширення знань, самовираження.
Пограти
Грати і змагатися подобається поколінню мілленіалів. Тому в ходу у організаторів гейміфікація. Один з варіантів: накопичення балів у процесі івенту (за певні види активностей), з опціоном обміну їх на винагороду в кінці.
Порухатися
Замість чергової перерви на каву та сигарети можна організувати 15-хвилинну зарядку: запросити фітнес-інструктора і запропонувати учасникам порухатися разом.
Створити умови для взаємодії
Залученість учасників івенту залежить від двох умов:
- Актуальність теми.
- Можливість активної комунікації зі спікером.
Правильні пріоритети
Мілленіали цінують досвід, а не речі. Досвід повинні давати і івенти. Ось кілька рішень:
- унікальне планування локації;
- більше візуальних рішень: майстерних декорацій, еко-стін та іншого, такого, що викликає захоплення і стане об’єктом для постів у соціальних мережах;
- розклад з чергуванням роботи, відпочинку та розваг;
- брендовані фотобудки;
- соціальна відповідальність: вкладення частини прибутку в благодійну акцію або, наприклад, притулок для тварин.
Персоналізовані івенти
Що для цього потрібно:
- запропонувати багато закусок на вибір або варіант обіду «збери сам»;
- встановити графини з водою, прикрашеної травами, шматочками фруктів та іншими компонентами;
- передбачити унікальний або просто красивий незвичайний посуд;
- крім стандартних чаю і кави, запропонувати ексклюзивні напої (матчу, мате, холодні коктейлі і т.п.);
- подбати про людей з харчовими обмеженнями: гості неодмінно оцінять спеціальне меню.
Крім того, ці рекомендації є актуальними не тільки для мілленіалів. Це частина професійної підготовки будь-якого заходу. Але якщо івент направлений здебільшого на покоління, яке народилося на початку 90-х, варто зробити озвучені ідеї пріоритетними.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки