В цьому році (зрозуміло, чому) багато компаній вперше вибрали варіант проведення традиційного новорічного корпоративу онлайн. Чесно кажучи, це нелегко: залишити співробітників будинку, але при цьому створити атмосферу свята і забезпечити живе активна взаємодія. Плюс, потрібно враховувати те, заради чого проводяться такі свята: згуртування, мотивація і підвищення продуктивності. Ми підібрали кілька цікавих ідей для таких корпоративів.

Класичний свято

Що робити учасникам: дивитися, спілкуватися.

Скільки людина може брати участь: без обмежень.

У корпоративного заходу є сайт, через який організовується пряме мовлення. В ефірі – сцена, на якій озвучують привітання, нагороджують кращих. Наступний етап – віртуальні кімнати для гостей з можливістю спілкування по відеозв’язку. Кожна кімната присвячена окремому розваги: ​​від може бути колективна гра, майстер клас і т.п. У фіналі на сцені виступає музичний колектив. Як варіант – кавер-група, якій можна в прямому ефірі замовляти пісні.

Віртуальне занурення

Що робити учасникам: грати, спілкуватися.

Скільки людина може брати участь: від 30 до 200.

Гостям пропонують пройти реєстрацію для переходу у віртуальний світ комп’ютерної гри. Кожен гість відповідає окремому персонажу (аватару). Керуючи своїм героєм, можна брати участь в активностях (іграх) і спілкуватися з іншими.

«Пряме включення»

Що робити учасникам: спілкуватися.

Скільки людина може брати участь: від 30 до 100.

Упор на те, то івенти для невеликих груп людей дозволені. Отже, компанія організовує локації для різних відділів в різних точках міста, а розважальну програму транслює одну для всіх. Також можна організувати пряму відеозв’язок між усіма групами.

Концерт-квартирник

Що робити учасникам: спілкуватися.

Скільки людина може брати участь: від 30 до 50.

Хороший варіант для невеликої компанії. Відеоконференція, що об’єднує весь колектив (в тому числі менеджерів). За допомогою ведучого і запрошеного гітариста все разом або окремо можуть співати улюблені пісні. «Плейлист» варто урізноманітнити декількома відомими новорічними піснями.

Капусняк

Що робити учасникам: дивитися.

Скільки людина може брати участь: без обмежень.

Трансляція ведеться з святково прикрашеної студії. У ній один за одним з’являються співробітники компанії, які підготували святкові номери. Глядачі можуть коментувати виступи або голосувати, щоб визначити кращих.

Кінотеатр

Що робити учасникам: дивитися.

Скільки людина може брати участь: без обмежень.

Гостей запрошують в онлайн-кінотеатр, де транслюють відеороботи, підготовлені співробітниками компанії. При бажанні можна створити віртуальну зі спецефектами і забезпечити появу авторів відеоробіт на «червоній доріжці». Вони можуть дати інтерв’ю. Для створення атмосферу можна організувати доставку на будинок глядачам попкорна і газованої води.

Квест

Що робити учасникам: спілкуватися, взамодействовать.

Скільки людина може брати участь: 30-150.

Учасників ділять на команди і відправляють їм онлайн-карту з маршрутом для проходження завдань. Для проходження пропонується доступ до віртуального ігрового простору. Члени однієї команди можуть спілкуватися між собою.

Спектакль

Що робити учасникам: дивитися.

Скільки людина може брати участь: 50+.

Прямий ефір, в якому заздалегідь підготовлені співробітники компанії грають п’єсу. При цьому актори можуть перебувати вдома, а на віртуальній сцені будуть транслюватися їх аватари.

Для невеликої компанії

Що робити учасникам: спілкуватися.

Скільки людина може брати участь: 30+.

Кілька віртуальних кабінетів з можливістю відеозв’язку учасників. Кожен кабінет присвячений окремому розваги (дегустація, майстер-клас, арт-вечірка, колективні ігри). Учасникам можна заздалегідь відправити необхідні реквізити для активностей.

Загальний висновок: організувати цікаву віртуальну корпоративну вечірку під новий рік цілком можливо. Головне – не зациклюватися на трансляції, а робити акцент на двосторонній взаємодії учасників.