Віртуальні події залишаться на ринку в будь-якому випадку, і розуміння як правильно монетизувати їх, має важливе значення для виживання і відновлення галузі. Яка ціна доступу до цих подій? Які стратегії працюють краще за все?
Відповідь на це питання складніше, ніж може здатися на перший погляд. Опитування показують, що майже 75% респондентів взагалі не стягують плату за свої віртуальні події. З прагматичної точки зору ви повинні переконати потенційних учасників в тому, що ваш захід вартий витрат, але важливо бути уважним до безпрецедентних фінансових проблем, з якими ми всі стикаємося, а це означає встановлення справедливої ціни.
Зрештою, ви не зможете продовжувати надавати цінність своїм клієнтам, якщо не створите стійку модель для власного бізнесу. Більш того, вам точно не треба занижувати ціну продукту, який ви пропонуєте. Щоб допомогти вам розробити модель ціноутворення для ваших власних заходів, ми розглянули три приклади різних стратегій монетизації.
«Заплати скільки можеш» що переходить у фіксовану ціну
Терміни відновлення всієї індустрії подій неясні, і довгострокові плани змінюються з кожним днем. У цих умовах доцільно скорегувати свою модель ціноутворення, щоб закріпитися.
Команда Skift зупинилася на тимчасовій системі «заплати скільки можеш» для своїх віртуальних заходів. Вони запропонували три різні ціни, а також дали людям можливість ввести свою суму. Таким чином, вони зрозуміли, що таке хороша ціна для людей. Так що незабаром Skift перейде на квитки з фіксованою ціною, грунтуючись на цих даних.
Багаторівневе ціноутворення
Гнучкість віртуальних форматів також дозволяє встановлювати цінові рівні, таким чином гарантуючи, що ваш захід залишиться доступним, і в той же час надаючи безліч можливостей для допродаж. Наприклад, стандартний квиток надасть тільки контент з головної сцени. А VIP-квиток надасть контент з головної сцени, весь контент за запитом, а також живі майстер-класи.
Наступні три стратегії є ключовими: забезпечення доступної базової ціни за вхід, стимулювання масових покупок за допомогою групових квитків, і пропозиції апгрейдів для доступу до додаткового контенту. Наприклад, The Practically Perfect PA Virtual Summit стягує 50 фунтів стерлінгів за одиночні квитки, але також має опцію «для підприємств», яка охоплює 49 учасників і дає необмежений доступ компанії до контенту після заходу. Корпоративні квитки коштують вже 1000 фунтів стерлінгів.
Що стосується віртуальних заходів, більшість витрат в основному покладаються на початковому етапі розробки вашої онлайн-платформи, і кількість відвідувачів не несе такого прямого впливу на ваші витрати. З огляду на цю бізнес-модель, більш низька плата за вхід може фактично призвести до більш високого прибутку. З віртуальними подіями ви можете розглядати стандартну вартість входу так само як точку входу для подальшої монетизації контенту.
Доступ зі знижкою і гнучкі правила повернення коштів
Одна справа встановити ціну для події, що спочатку продавалася як віртуальний захід, інше – переглянути ціни на подію, яка тільки недавно перейшла в онлайн. Якщо багато гостей зареєструвалися до переходу у віртуальний світ, можливо, має сенс запропонувати часткову знижку або навіть змінити політику повернення коштів.
Виставка Augmented World Expo встановила знижку в розмірі 199 $ (первісна ціна 399 $) і прийняла більш м’яку політику скасування. Вони також обережно представили ці модифікації: «Ми розуміємо, що спалах COVID-19 по-різному торкнувся людей з усього світу, тому ми поліпшили нашу політику відшкодування».
У той же час існує аргумент на користь того, щоб ваша ціна залишалася незмінною. Такий підхід недавно був перевірений: навіть коли відвідувачам була надана можливість отримати повне повернення коштів, жоден квиток не був скасований.
Хоча пропозиція з «гарантією повернення грошей» може не бути звичайним явищем в індустрії подій, віртуальна модель робить цей підхід більш фінансово життєздатним – і це може зробити ціну квитка більш привабливою для потенційних відвідувачів.
На завершення
В кінцевому рахунку, структура ціноутворення, яку ви розробляєте для свого заходу, буде залежати від того, наскільки добре ви зможете відтворити, а в деяких випадках навіть поліпшити, особистий досвід використання цифрового формату.
Для деяких тимчасове прийняття моделі «заплати скільки зможеш» може стати способом підтримки ваших клієнтів під час кризи. Для інших ви можете запропонувати знижки або більш м’які правила скасування бронювання. Більш низька вартість проведення заходів зазвичай означає, що у вас є трохи більше можливостей для зниження цін.
Ваші накладні витрати часто будуть будуватися навколо однієї витрати на розробку платформи для події, а не навколо кількості відвідувачів. З майже безмежно масштабуємою бізнес-моделлю є всі підстави прийняти пакетні пропозиції квитків.
Хоча віртуальні події дійсно мають деякі обмеження, в іншому плані вони представляють собою набагато більш гнучку модель доходів.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки