Контент, який ви створюєте – цінний маркетинговий інструмент для реклами заходу і посилення цінності в очах гостей. Повідомлення в блогах, соціальних мережах, інформаційні бюлетені та відеоролики – все це частина медіа-матеріалів.

І який би крутий контент не створила Ваша команда, ви можете подвоїти свою експозицію, використовуючи контент гостей івенту (UGC – user-generated content). В одному дослідженні 59% опитаних вказали, що UGC впливає на їх рішення про покупку. 70% також вказали, що UGC впливає на їх рішення більше, ніж професійно написаний зміст.

Ось декілька порад про те, як максимально використати UGC для створення експозиції до, під час та після вашого заходу.

1. Републікуйте UGC на стіну або сайт Вашого івенту.

Просування вашого заходу тільки починається. І варто приділити увагу інтерактивному оновленню сторінки заходу за допомогою UGC. У вас є окремий екран для Twitter та Instagram? Заохочуйте відвідувачів відправляти твіти та фото з хештегом вашого заходу, усі вони відобразяться на стіні, оскільки завантажуються в реальному часі.

Коли відвідувачі бачать, що публікують їх сусіди по заходу, вони будуть більш схильні робити так само, що потім викличе інтерес у тих людей, які на захід не прийшли. А дарма. Майте на увазі, що всі посади можуть також використовуватися для просування і після закінчення поточного заходу – як раз для просування наступної події.

2. Відстежуйте гостей в соціальних мережах

Вивчайте людей, які стежать за Вашими проектами в соцмережах. Деякі можуть бути вельми популярні в своєму власному соціальному середовищі послідовників. Ці люди – Ваші головні прихильники. Зверніться до них особисто і подивіться, може у Вас вийде цікавий спільний проект. Ймовірно, вони зможуть робити додаткові коментарі до ваших повідомлень, розсилати кілька зайвих твітів з хештегом заходу або робити фотографії на тлі логотипу івенту / бренду або в фірмовому мерчі (футболці, кепці, светрі). У свою чергу, вони отримають безкоштовний проїзд додому або VIP-пакет сувенірів.

Перегляньте соціальні профілі гостей, щоб дізнатися, скільки передплатників у людини, як часто вони публікуються, хто або що їм подобається, коментаторську активність і т. д. – такі міні-дослідження зіграють Вам на руку.

3. Запустіть конкурс на краще фото або відео

Конкурси в соціальних мережах ефективні, оскільки вони не тільки максимізують участь споживачів, але і генерують матеріали, надані учасниками. Найпростіший конкурс – запропонуйте гостям зробити фото в інстаграм з хештегом #N і логотипом фірми N в кадрі, неважливо на футболці, стіні або друкованому матеріалі. Найкраще фото отримає цінний приз. І не будьте жаднюгами, подаруйте щось справді цінне, а краще не один, а кілька подарунків. Щедрість стимулює людей охочіше розповідати про Вашу подію, будь-то концерт, фестиваль або семінар.

4. Додавайте гостей в друзі

Ось ще одна думка: якщо ви хочете більше UGC, чому б просто не попросити своїх гостей безпосередньо? Додайте їх у друзі в соціальних мережах, покажіть їм, що Ви теж людина, особистість, причому вельми цікава. Люди більше довіряють людям, ніж логотипам.

5. Заохочуйте тих, хто відправляє Вам контент

Швидше за все, ці люди навіть і не думали про подяки, але з Вашого боку буде некрасиво залишити їх з порожніми руками. Як мінімум на словах, але краще подарувати їм щось матеріальне. Дешеве і приємне. Це може бути фірмова продукція івенту або унікальний контент, на кшталт онлайн-курсів.