За статистикою, 95% користувачів глобальної мережі щодня використовують соціальні мережі: для спілкування, отримання інформації, пошуку і замовлення товарів, послуг. З них 87% схильні більше довіряти інформації, отриманій саме в соцмережах, а не в офіційних джерелах. Соцмережа – підходящий маркетинговий майданчик для просування івентів. Ігнорувати її – значить, втратити потенційних відвідувачів, а також упустити вигідну можливість просування інформації про захід.
Як можна скористатися наявними можливостями соціальних мереж у процесі організації івенту? Ось кілька рекомендацій.
Продаж квитків на захід
Що ми маємо? Популярні соціальні майданчики з активною багатомільйонною аудиторією. У них – готові інструменти для створення тематичних груп, організації і ведення продажів, таргетированої реклами. Один фахівець здатний налаштувати:
- продаж квитків на захід в онлайн режимі;
- можливості онлайн-оплати на актуальні банківські реквізити;
- об’єктивну аналітику за результатами розміщення групи і продажів;
- рекламу з настройками цільової аудиторії.
Все це в кінцевому підсумку може працювати автоматично. Продаж квитків на захід в соцмережах – це можливість реалізувати сотні квитків на захід за кілька хвилин, без глобальних витрат на адміністрування процесу. У підсумку ви і клієнт економите час і оптимізуєте витратну частину бюджету.
Підвищення впізнаваності івенту і охоплення великої аудиторії
Охоплення в соціальних мережах – це можливість залучити людей, які зареєстровані як друзі і передплатники замовників заходу, спікерів, гостей і т.п. Якщо топовий спікер конференції робить репост з посиланням на сайт події (або паблік в соцмережі) – це вже гарантує, що про івент дізнається як мінімум кілька сотень людей додатково. І це тільки один приклад.
Як результат – аудиторія буде знати про івент, розуміти його призначення. Захід буде сприйматися як бренд: відомий, авторитетний, статусний. І все це – без глобальних витрат на рекламу та розкрутку. Досить грамотного ведення сторінок у соцмережах і правильної роботи з лідерами думок.
Прямі трансляції заходу в YouTube, Instagram і Facebook
Відеоконтент зараз – самий топовий з усіх видів інформації. Однозначно, він серед домінуючих форматів контенту в соціальних мережах. Компанії, що розповідають про свої події через відео, привертають велику аудиторію і більш відомі (у порівнянні з брендами, які просто ігнорують цю можливість). Пряма трансляція івенту – ще один інструмент для підвищення впізнаваності і авторитету організатора (замовника), залучення нової аудиторії. Трансляція:
- зацікавить тих, хто не змогли відвідати захід;
- допоможе отримати живий відгук аудиторії у вигляді коментарів;
- послужить основою для вірусного поширення інформації про івент;
- зробить віртуальними гостями заходу сотні тисяч людей.
Нові можливості для спілкування
Раніше основними інструментами для комунікації івент менеджера з аудиторією і клієнтами були телефон і електронна пошта. Соціальні мережі прискорюють і спрощують процеси спілкування: вбудовані месенджери забезпечує миттєву комунікацію, пересилання файлів, контакти в текстовому, аудіо-та відеоформатах.
Чат-боти в месенджерах здатні звільнити організатора від рутинної роботи з клієнтами (наприклад, покупцями квитків). Досить запрограмувати боти на видачу відповідей на типові поширені питання.
Соцмережі: користь для івенту
Соціальні мережі дають головне – можливість працювати з дуже великою аудиторією, використовуючи це для просування заходів. Ми знаємо, як працювати в соцмережах з користю для кожного івенту. У нас є реальні кейси з просування і розуміння, як популяризувати кожен окремий продукт. Для замовника заходи це – позитивний імідж, підвищення популярності і оптимізація витрат.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки