На початку карантинних обмежень (березень 2020 року) в усьому світі довелося скасувати або перенести більше 80 тис. Заходів у всьому світі. Не чекаючи повного дозволу на проведення івентів, багато організаторів стали активно освоювати формат онлайн і комбінованих подій.

Інший спосіб подачі контенту не скасував актуальності оформлення. Навпаки – його важливість зросла. Але змінилися і підходи. Частково це пов’язано з проблемами, які відчувають івент менеджери при взаємодії з онлайн-аудиторією.

Труднощі онлайн мовлення для організаторів

Перша проблема – це складність концентрації через фізичну відсутність на локації. Маючи багато відволікаючих чинників, онлайн глядач не може повністю сфокусувати увагу на івент. Це найскладніший фактор, так як віртуальна аудиторія демонструє знижені показники залученості.

Ще одна проблема, що впливає на взаємодію з аудиторією – недолік інструментів для впливу на глядачів (якщо порівнювати онлайн формат з традиційним оффлайн). Простіше кажучи, глядач не може розглянути щось, «помацати», вступити у взаємодію.

Так, онлайн комунікації транслюють звук, світло, колір, але не дозволяють випробувати тактильні відчуття, відчути смак і запах. Залучити аудиторію в таких умовах вкрай складно: івент менеджери відзначають, що в онлайні знижені показники цільових дій (покупок, рекомендацій і т.п.). Глядачі просто дивляться і йдуть або припиняють дивитися в середині трансляції.

Третя проблема – мало можливостей для залучення рекламодавців. На відміну від оффлайн форматів, для трансляцій не потрібні просторі зали і величезні сцени, де багато місця для розміщення спонсорської атрибутики.

Але проблеми для того і існують, щоб їх вирішувати. Для цього потрібно активно працювати в напрямку візуального оформлення івенту. Правильне декорування безпосередньо впливає на залученість глядачів. Ми підібрали кілька рекомендацій щодо оформлення онлайн івентів різних форматів.

Маркетингові івенти

У більшості випадків їх проводять для зростання впізнаваності бренду і продукту, для подальшого зростання продажів. Тому важливо оформити простір таким чином, щоб виділити для символіки бренду або для продукту окрему площу, а гостей та провідних розташувати в іншій частині «екрану».

Рекомендовані кольори для таких заходів: відтінки червоного (концентрація уваги), зеленого (стимуляція продажів), синього і фіолетового (створення відчуття спокою, безпеки).

Навчальні івенти

Це лекції, конференції, майстер-класи, вебінари і інші варіанти заходів. Найголовніше для глядача – зберегти увагу і концентрацію. Тому організатор зобов’язаний створити відповідну атмосферу.

как удивить миллениалов на ивенте

Наприклад, декорації повинні нагадувати навчальну аудиторію: підійдуть шафи з книгами, оргтехніка, маркерная (магнітна) дошка, столи. Звичайно, вкрай рекомендовано придумати особливість, яка створить вау-ефект у глядачів. Що стосується колірної гами – краще зупинитися на комбінації зеленого, синього і жовтого.

Розважальні івенти

Для таких ЗАХОДІВ краще Передбачити декілька зон з відміннім оформлення (но Із загальною стілістікою). Кольорова гаму можна відобразіті с помощью світловіх ефектів, а для Збільшення інтерактівності використовуват Плазмові панелі. Рекомендовані кольори: червоний, зелений, помаранчевий и жовтий (в якості додатково відтінку).

Загальні рекомендації

Звичайно, все залежить від бюджету. Якщо коштів на івент виділено мало – доведеться обмежитися «задником»: декоративною панеллю з загальними даними про захід і спікера. Це непогане рішення для освітніх івентів. Для розважальних і маркетингових краще шукати більш ефективні візуальні рішення. В цілому дизайн онлайн заходи – стаття витрат, яку краще не скорочувати. Від нього залежить залученість аудиторії і виконання цілей івенту.