Дати можливість людям відчути себе особливими – ключова мета всіх івентів, а особливо – VIP-заходів. Наводимо 20 цікавих прикладів VIP подій, організованих для B2B і В2С, які послужать джерелом натхнення для замовника або івент-менеджера.

1. Додайте VIP-зал до будь-якої локації івенту

Великий американський IT-розробник Trace3 додав VIP-зал на локацію авторитетної технологічної конференції Evolve. Партнери бренду отримали можливість пограти в VR і AR гри, а також взяти участь у квесті.

Гості зізнавалися, що це дозволило їм добре відпочити від регулярних конференцій, якими був насичений захід. Що це дало Trace3? Підвищення рентабельності інвестицій в івент за рахунок створення унікального досвіду для постійних і потенційних клієнтів.

2. Створюйте досвід, а не подію

организация корпоратива киев

Потрібно дивитися на організацію VIP-заходу не тільки як на набір стандартних рішень (вибір локації, оренда техніки, кейтеринг і т.п.). Гості повинні відчути, що переживають дійсно унікальний досвід. Наприклад, команда маркетологів компанії Stableview Tech при плануванні кожного івенту представляє, що локація – це художня галерея. Що потрібно зробити, щоб об’єднати гостей, перевищити їхні очікування, подарувати їм особливі відчуття? Як домогтися того, щоб всі ідеї були цільними і інтуїтивно зрозумілими? Завдяки цьому кожен момент івенту міцно врізається в пам’ять учасників.

3. Запропонуйте VIP-гостям більше

Для прикладу можна розглянути автограф-тур письменника, присвячений виходу чергового бестселера. Грамотні організатори запропонують дві категорії квитків на кожен захід. Перша – стандартний доступ до презентації та автограф-сесії. Друга – VIP: місця в першому ряду, можливість особисто поспілкуватися з письменником, сфотографуватися, отримати книгу з особливим пам’ятним написом і т.п.

4. Особливі можливості для клієнтів завдяки стратегічному партнерству

Компанія American Express пропонує власникам VIP-карт раннє бронювання люксових квитків і готельних номерів на значущі події. Про відповідні можливості вони повідомляють кожного клієнта окремо.

З цієї успішної практики можна зробити висновок: давайте VIP клієнтам доступ до спеціальних пропозицій і можливостей. Для цього корисно мати довгострокові партнерські відносини з люксовими брендами. На їх основі можна формувати знижки, ранні доступи і інші можливості, які зацікавлять багатьох клієнтів.

5. Максимум комфорту

Один з кращих способів дати людям можливість відчувати себе особливими – оточити їх комфортом і турботою. Додайте спеціальні бонуси до вашого івенту, здатні зацікавити таку аудиторію: ранній вхід, пріоритетне розміщення і безкоштовні закуски, запрошення на наступну VIP-подію і т.п. Ви можете навіть об’єднати ці стимули із загальною ідеєю будь-якого майбутнього івенту.

6. Робіть ставку на впливових персон

При організації туру відомого коучера Тоні Роббінса передбачили спеціальну можливість для VIP-гостей. Всі власники дорогих квитків отримали екземпляри свіжої книги тренера, а також можливість зустрітися з ним особисто до заходу, сфотографуватися, перекинутися парою фраз. Подальша конференція була для цих гостей більш особистою і емоційною. Висновок для івент-менеджерів: завжди запрошуйте на VIP-захід знаменитість, галузевого експерта або впливову людину.

7. Проведіть VIP-конкурс

Дайте можливість гостям заходу виграти статусні подарунки, пов’язані з основним напрямком івенту. Вечеря в люксовому ресторані, квитки на концерт, сертифікат спа-салону – це може бути що завгодно. Природно, попередньо потрібно проаналізувати смаки і інтереси аудиторії.

8. Подаруйте ексклюзивні квитки на основні виступи

услуги организации праздников

Наукові та інші конференції відрізняються різноманітністю виступів. Але найцінніші – ті, на яких виступають кращі оратори, а аудиторія являє собою співтовариство зацікавлених однодумців. Що може бути краще можливості обговорити актуальні теми у вузькому колі? Запропонуйте VIP-гостям квитки на такі доповіді.

9. Розвивайте онлайн-напрямки

Якщо деякі важливі гості не можуть відвідати захід, не забувайте про них. Запропонуйте їм онлайн-ексклюзив: платний доступ до найцінніших матеріалів івенту або можливість спостерігати за подіями за допомогою якісної трансляції.

10. Запросіть тих, хто додадуть івенту особливий шарм

Подумайте про запрошення на івент людей, які широко відомі в цій ніші. Вони зроблять захід знаковим: особливо, якщо ви дасте аудиторії можливість особисто поспілкуватися зі знаменитістю. Іноді гостя з гучним ім’ям досить, щоб івент став обговорюваним і цінним.

11. Продумайте спеціальні знижки

Це особливо корисно, якщо ви плануєте VIP-захід, орієнтований на постійних клієнтів. Оскільки ви вже знаєте, чим вони найбільше цікавляться (ґрунтуючись на даних, отриманих в результаті їх минулих взаємодій), ви можете запропонувати їм знижку, за яку дійсно будуть вам вдячні.

12. Передбачте особливий доступ для особливих гостей

На більшості щорічних фестивалів проходить ряд вистав, де VIP-користувачі отримують безліч привілеїв – тоді як звичайні відвідувачі не мають доступу. Наприклад, найближчі до сцени місця зарезервовані для клієнтів. VIP-персони також отримують квитки на безкоштовні дегустації та інші бонуси.

13. Не забувайте про свята

Свято – незалежно від його статусу і значимості – це те, чого люди чекають. Якщо івент збігається зі святковою датою, зробіть щось для гостей на честь цього: безкоштовні закуски, розіграш призів, сувеніри … Ці дрібниці допоможуть зробити захід незабутнім.

14. Визначте потреби аудиторії

Агентство event

Високопоставлені гості івенту – це переважно зайняті керівники, яким, можливо, буде потрібно відволікатися від основних етапів заходу, наприклад, для того, аби сісти за ноутбуки і виконати термінову роботу. Дайте їм цю можливість: передбачте на локації VIP-центр зі звукоізоляцією, кріслами для відпочинку, столиками для роботи, закусками і напоями. Щоб вони нічого не пропустили, організуйте пряму трансляцію основних подій.

15. Познайомте гостей з впливовими фігурами

Іноді все, що потрібно для того, щоб люди відчували себе особливими, – це особисте представлення вищих посадових осіб компанії. Знання того, що співробітники є чимось більшим, ніж просто «кадровими одиницями», дозволяє людям відчувати себе особисто пов’язаними з брендом. Застосовуйте цю ідею для корпоративних івентів.

16. Подаруйте гостям ексклюзивні можливості

Хороший приклад цієї ідеї – попередній показ відомих фільмів. Задовго до основного прокату для VIP-персон організують попередній показ новинки, з додатковими заходами, брендовими подарунками, іншими ексклюзивними можливостями. У свою чергу, всі гості стають рекламними персонами, які просувають продукт в маси.

17. Звертайтеся до унікальних смаків ваших відвідувачів

У цьому році VIP-учасники авторитетної IT-конференції CloudFest були запрошені на ексклюзивну кухню в розкішному готелі Bell Rock Hotel. Там їм продемонстрували роботу шеф-кухарів за лаштунками. Як неофіційні дегустатори, VIP-гості насолоджувалися вражаючою різноманітністю їжі і вина.

Організатори зробили це не просто так. Вони глибоко вивчили аудиторію і запропонували їй те, що дійсно цікаво. Скористайтеся цією практикою для своїх івентів.

18. Дайте найважливіше

Coachella – один з найприбутковіших у світі фестивалів музики і мистецтв. Одна з його унікальних сторін у тому, що він проводиться в пустелі. Піклуючись про своїх гостей, організатори дають їм найпотрібніше: місця з комфортною тінню і найкращі ванні кімнати.

19. Проводьте багатоденні івенти

VIP-гості – зайняті люди. Цілком можливо, що конкретна дата проведення вашого заходу не вписується в їхній графік. Але якщо івент займає 2-3 дні, можливості для відвідування значно розширюються.

20. Нехай гості самі зроблять комплімент шеф-кухарю

Ніколи не варто недооцінювати, як багато людей люблять їсти. Якщо ви плануєте запросити висококласного шеф-кухаря, перевірте: чи достатньо він товариський, щоб поділитися своєю пристрастю з зацікавленими відвідувачами (звичайно, за додаткову плату). Цей підхід поширюється на інші варіанти. Неважливо, запрошуєте ви музикантів, художника або бармена.

Висновки

VIP-заходи мають дуже конкретну мету: створити незабутній і ексклюзивний досвід для групи ключових зацікавлених сторін. Існує багато способів впливати на відвідувачів до, під час і після заходу. Аналізуйте свою аудиторію, користуйтеся ідеями і досягайте поставлених цілей.