Шукаємо оптимальні підходи до організації івентів у непрості часи.

«Головне — вижити»: таким було надзавдання і гасло українського бізнесу у 2022 році. І компанії виживали: спочатку важливо було зберегти людей та потужності, пізніше — відновити ринок збуту та мінімізувати втрати. Ті, кому це вдалося, змогли стабілізуватися, а подекуди, навіть розширити діяльність. За кожною такою історією — конкретні люди та їх наполеглива важка праця. Попри війну, невтішні новини, загрози та виклики, вони продовжують працювати, досягати результатів, допомагати Армії, наближати Перемогу.

І, звичайно, навіть більш ніж у довоєнний період, людей треба підтримувати та мотивувати, визнавати досягнення, демонструвати їх цінність, доводити, що все, що вони роблять — недарма. Тож, не зважаючи, на розпорошення команд по Україні та світу, домашніх офісах та виробничих приміщеннях, відмовлятись від корпоративних урочистих заходів неправильно. Звісно, широко розповсюджений формат «застілля + танці + легковажні розваги» зараз виглядають, м’яко кажучи, недоречним. Але й перетворювати урочистість на звітну презентацію з клішованими промовами — не найкращий варіант. Чи є альтернативи?

івент в укритті, урочистий бенкет

Традиційні формати корпоративних подій варто переглянути на час війни

Варіант перший: змістовне шоу та легкий фуршет

Створити шоу, яке мотивує, але не викликає негативних емоцій чи непорозумінь, реально.  Найкращий варіант — перетворити історію компанії, історії людей, історії досягнень, викликів, вчинків, перемог, звитяг на шоу. Ми живемо в часи, де за мотивами історій майже кожного українця можна знімати блокбастер. Тож саме історії про досягнення людей, про роботу в нових умовах, про незламність та взаємодопомогу якнайкраще підходять для оформлення в шоу. За допомогою режисера, графічних,  відео та 3D дизайнерів, саундпродюсерів можна створити вражаючу подію із залученням безпосередніх творців таких унікальних історій — команди працівників, керівництва, партнерів, та навіть клієнтів!

Такий формат — один з найкращих для корпоративного свята під час війни. Адже видовища найкраще сприяють емоційній розрядці втомлених війною та тривожністю людей. 

Компанія одночасно досягає кількох цілей:

  • мотивує та об’єднує команду. Людям треба нагадати, наскільки важливий їх внесок;
  • відволікає, розряджає атмосферу, дає можливість «видихнути». Це психологічне перезавантаження, дуже важливе для більшості людей, які перебувають у постійній напрузі через роботу, новини, хвилювання за сім’ю;
  • нагадує про ключові цінності компанії та роль кожного у їх реалізації;
  • захищає від непорозумінь, пов’язаних з неправильним сприйняттям свята у період воєнного стану. Такий формат не викличе негативних емоцій, бо він далекий від традиційних «гулянь»  містить гідні сенси.
ювілей компанії, корпоратив річниця

Грамотно продумана програма гарно розвантажує та мотивує людей

Варіант другий: корисні активності для членів команди 

Якщо ж формат нейтрально-лаконічного свята за якихось обставин здається неприйнятним, існують інші шляхи для мотивації колективу та створення атмосфери єднання. Наприклад, приурочити до важливої для компанії дати реалізацію ціннісного соціального проєкту. Це може бути:

  • колективне виготовлення / створення речей чи контенту, надавання послуг для досягнення певної соціальної мети (допомоги Армії, підтримки постраждалих, організації свята для дітей тощо);
  • проведення спортивної, культурної чи іншої події з метою привернення уваги або збору благодійних внесків;
  • організація події для здобуття навичок, актуальних в наш час — тактична медицина, самозахист, мінна безпека тощо.

До цих активностей, залежно від мети, можна залучати не лише працівників компанії, але й партнерів, клієнтів, медійних осіб. Це дуже вдалий варіант, адже він підкреслює сучасне бачення бізнесу, відповідальність, ціннісний підхід до власної команди та суспільства вцілому.

організувати корпоратив

благодійний концерт під час війни

Важливі тонкощі

Організувати корпоративне свято, безперечно, потрібно. Але важливо не забувати про нашу нову реальність — безпеку. Святкувати у рідному офісі — не дуже вдала ідея, бо військові загрози, на жаль, залишаються актуальними. І мова не лише про повітряні тривоги, але й про відключення електроенергії та інтернету. Навряд чи свято вдасться, якщо посеред шоу згаснуть екрани та відключаться мікрофони.

Тому план-мінімум при пошуку локації для проведення івенту наступний:

  • безпечне розташування (сховище або об’єкти на заході України з укриттям поблизу);
  • наявність альтернативного джерела електроенергії (наприклад, генератора);
  • стабільне інтернет-підключення (найкращий варіант наразі — Starlink);
  • розроблений та широко анонсований гостям план дій на випадок повітряної тривоги.

Будь-яка позитивна, ціннісна, мотивуюча корпоративна подія зараз — на часі. 

Людям у тилу важливо зберігати ресурсний стан, адже економіка має працювати. Проте при організації таких івентів важливо дотримуватись «золотої середини», прибравши всі довоєнні «надлишки». Гучні святкування з радощами та невпинними танцями й піснями ще будуть актуальними. Одразу після Перемоги.