Хочете, щоб ваш event вийшов в топ і рік за роком залучав все більшу кількість людей? Що краще, погана метрика або повна її відсутність?

Це досить спірне питання. Маркетинг не має на увазі однозначних рішень. Для організацій важливо, у першу чергу, усвідомлювати свої головні цінності. Що є головними метриками фірми? За фактом зіграти вирішальну роль в маркетингу може навіть єдиний показник. І цей показник (метрика) був виведений ген директором Mixpanel Сухоілом Доши. Дане положення виявилося справедливим і для заходів. Якщо скористатися при оцінці ситуації двома ключовими метриками, можна отримати максимально вичерпну відповідь на питання про успіх event’а.

Чи розвивається ваш захід?

Маєте ви на меті привернути нових гостей на свій захід або збільшити його відвідуваність відносно минулого року? Наприклад, авіалінії використовують один цікавий прийом: вони запускають у продаж число квитків, що перевищує кількість місць в літаку. Це обумовлено тим, що за статистикою завжди є люди, які не встигають на реєстрацію.

Так само і публічні заходи можуть позбутися кількох гостей, які прийняли рішення краще залишитися вдома або попрямувати в інше місце. Тому важливо тверезо оцінити, чи готові ви вкладати час і кошти в розвиток event’а. І якщо ваша відповідь позитивна, то досягаєте ви поставлених цілей щодо розвитку і наповнюваності проекту?

За статистикою говорити про прогрес в області проведення заходів можна в тому випадку, якщо кількість гостей зросла не менше ніж на 7%. Для залучення найбільшої кількості людей необхідна публічність. Чим більше людей поінформовано, тим більше ймовірності «заповнити зал». У Великобританії небувалий успіх справив Event Tech Live 2014. Динаміка наповнюваності заходи зросла на цілих 29%, все це завдяки різним прев’ю і рекламі в соціальних мережах.

Повертаючись до головного питання, необхідно поставити конкретну мету. Який приріст аудиторії ви хочете отримати? Це може бути і 3%, і 33%. Але постарайтеся дивитися на ситуацію з позиції реалізму і позитиву.

Чи є ажіотаж навколо заходу?

Кращий спосіб оцінити, наскільки майбутня подія «зачепила» публіку – моніторити соціальні мережі. Створіть незвичайний хештег, який буде запам’ятовуватися людьми. Це допоможе відстежувати матеріали, які публікуються в мережі Інтернет про event. Не скупіться на інтернет маркетинг, який здатний зробити прорив у просуванні вашого проекту.

В яку суму вам обходиться кожен запрошений?

Вартість за одного гостя випливає з вартості самого eventa. А вартість організованого заходу складається з його престижу, технологічної грамотності гостей, суми витраченої на рекламу і інших чинників. Як з’єднати все це в загальний показник?

У цьому вам допоможе формула:

Сумарна кількість грошей, вкладених в рекламу / загальне число людей, які відвідали захід = базова ціна залучення однієї людини.

Підводячи такі розрахунки щороку, ви зможете відслідковувати, як змінюється вартість залучення відвідувачів, а також передбачити її подальшу динаміку.

Задавайтеся новими цілями і здійснюйте їх!

Неповторний А. Енштейн якось зауважив: «Постарайтеся стати не успішною, а цінною людиною». Не дивлячись на те, що він мав на увазі людину, це висловлювання можна застосувати і до event`у. Щоб зібрати народ, захід має бути незвичайним, таким, що становить особливий інтерес для публіки. І не треба гнатися за кількістю метрик, оберіть для себе ключові і твердо їм слідуйте.

Для того, щоб досягти висот, вам доведеться навчитися критично дивитися на своє «дітище». Жорстко оцінюйте проведені заходи по заданим метрикам, і через деякий час ви будете пишатися виконаною роботою.