Якісне обслуговування – мрія кожного клієнта, за здійсненням якої замовник приходить саме в агентство подій ARENA CS. Що може бути краще компанії, в якій кожен менеджер з організації заходів знає свою справу, керівник завжди особисто контролює процеси, а проведення event заходів завжди закінчується грандіозним успіхом?
Агентство подій ARENA CS: завдання якісного сервісу
Компанія, яка не може задовольнити всі потреби клієнта, передбачити його думки і бажання, правильно оцінити ситуацію і вчасно зробити пропозицію – лише пародія на успішне агентство. Кожен event організатор, який працює в компанії ARENA CS, може навіть більше: вразити замовника, запропонувати потрібну ідею і допомогти визначитися з важливими дрібницями. Агентство подій ARENA CS ставить перед співробітниками такі цілі:
- зберегти постійних і нових клієнтів;
- залучити замовників і представити компанію, зацікавити споживача;
- створити і постійно підтримувати бажання співпрацювати з ARENA CS.
Агентство подій ARENA CS: питання, над якими працює кожен організатор свята
Співробітники, які не думають, не вдосконалюються і не намагаються вчитися, не працюють в компанії. Кращі event агентства не дають всі відповіді працівникові при влаштуванні на роботу або на співбесіді, вони дають лише поживу для роздумів. Агентство подій ставить перед менеджерами завдання і контролює хід їх мислення:
- Як збільшити швидкість обробки замовлення без погіршення якості?
- Як зрозуміти про що думає клієнт і як знайти вдалий момент для внесення пропозиції?
- І як допомогти замовнику або ненав’язливо запропонувати кращу ідею?
- Як ще можна покращити обслуговування?
Проведення святкових заходів: чому недостатньо просто надати послугу?
Клієнт платить гроші – агентство подій надає послугу. Начебто логічно, але чому неправильно? Завжди слід пам’ятати про те, що проведення банкетів, організація спортивних заходів, проведення ювілею та організація подій – це не самоціль, це лише спосіб зробити клієнта задоволеним. Якщо агентство подій ставить за мету тільки заробіток грошей, то незабаром замовників для отримання такого прибутку зовсім не залишиться. У сфері організації свят недостатньо бути просто хорошим агентством, потрібно бути кращим! Любіть клієнта і поважайте його інтереси, – і тоді успіх буде за вами.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки