В рамках своєї соціальної ініціативи, івент агенство ARENA CS працює над айдентикою для проекту «Голос жінок і лідерство» благодійної організації Український жіночий фонд. Уже готовий логотип і завершується робота над бренд буком. Представники агентства розповіли про проект та особливості його реалізації.
Соціальна програма – відповідь на карантинну кризу
Карантинні обмеження першими вдарили по івент галузі. Щоб пережити їх достойно, зберегти колектив з 70 фахівців, підтримати творчий настрій і працездатність співробітників, івент агентство ARENA CS ініціювало соціальну програму.
Висококласні фахівці ARENA CS на волонтерських умовах працювали над соціальними проектами. Поки все падало і валилося, системний бізнес продовжував працювати – на цей раз об’єднавши зусилля проти спільної загрози. Допомогу надавали в декількох напрямках:
- менеджери обслуговування допомагали з перевезенням засобів захисту і всього, що необхідно для підтримки людей, які здійснюють боротьбу з коронавірусом. Також організували транспортування лікарів до робочих місць і назад;
- аккаунт-менеджери забезпечували підтримку клієнтів в режимі 24/7;
- креативна команда займалася брендингом волонтерських та соціальних проектів. Айдентика для ініціативи Українського жіночого фонду – один з результатів такої роботи.
Ефективна співпраця
УЖФ вже 20 років захищає в Україні права жінок. Робота ведеться системно і в декількох напрямках: від акцентування уваги громадськості на актуальних проблемах до залучення грантів для підтримки жіночих організацій і проектів, спрямованих на посилення політики гендерної рівності. Завдання фонду – не тільки фінансувати точкові ініціативи, а й перешкоджати кризі, будувати стратегії і апробувати масштабні рішення.
Проект «Голос жінок і лідерство – Україна» ініційований урядом Канади і присвячений захисту прав дівчат і жінок, а також просуванню гендерної рівності в нашій країні. Він спрямований в першу чергу на жіночі організації, які захищають права жінок в Україні.
Історія партнерства ARENA CS з Українським жіночим фондом тривала. Співпраця значною мірою посилилася в 2016 році, коли засновниця івент агентства Яна Матвійчук взяла участь в проекті підтримки бізнес-ініціатив в якості одного з виконавчих партнерів. Проект був ініційований для підтримки постраждалих від конфлікту на Донбасі.
Чіткі орієнтири
ARENA CS реалізувала кілька тисяч заходів. Приблизно для 37% івентів потрібно розробити айдентику різного рівня складності і деталізації. Серед відомих партнерів агентства, крім УЖФ – UNDP, UNICEF, Council of Europe, ISAR Єднання, Philip Morris Ukraine, дипломатичні представництва і посольства, численні благодійні та неурядові організації.
Що примітно, автором візуальної айдентики для нового проекту Українського жіночого фонду став чоловік: графічний дизайнер ARENA CS Матвій Вишневський. За його словами, він спеціалізується на брендингу проектів фондів і неурядових організації. Через нього проходить величезна кількість матеріалів, присвячених гендерній нерівності, порушення прав жінок. Природно, що залишитися байдужим до цих проблем неможливо. Особливо, працюючи в компанії, яка заснована жінкою з активною соціальною позицією. Матвій зізнається, що Яна Матвійчук для нього – яскравий приклад жінки-лідера. Тому, працюючи над проектом, він мав чіткий орієнтир.
Співпраця ARENA CS і УЖФ – яскравий приклад того, як потрібно зустрічати проблеми і вирішувати їх, не дивлячись на складні зовнішні умови. Взаємна підтримка дозволить подолати непростий етап і зробить внесок в побудову нового українського суспільства.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки