Більше 50 років минуло з моменту утворення найпопулярнішої групи світу, а The Beatles продовжують залучати своїх шанувальників (і стабільно заробляти). У передріздвяний період компанія колишніх учасників групи Beatles Apple Corps, а також Sony Music (володіє правами майже на всі «бітловські» пісні) спільно з івент компанією Thread Shop відкрили фірмовий поп-ап магазин легендарного колективу. Він працював з 11 по 22 грудня на Mercer Street в Soho, Нью-Йорк.

Pop-Up магазини – тимчасові точки продажів, які відкривають для привернення уваги, презентації нового продукту, проведення акції та інших подібних цілей. У магазинах продажі поєднані з елементами шоу та розваг.

Метою поп-ап магазину The Beatles була презентація повідомлення про початок партнерства трьох зазначених вище компаній, а також передріздвяна реалізація товарів з фірмовою символікою групи. В асортименті магазину представили близько 100 предметів: ялинкові іграшки, шкарпетки, світшоти, посуд …

Магазин складно було не помітити: фасад прикрашало райдужне забарвлення, а оформлення було виконано з використанням знайомих кожному бітломану елементів: від шрифту до культових принтів групи. Біля входу несли караул «королівські стражники». Доповнювали обстановку класичні пісні четвірки.

Битломания в Нью-Йорке

Усередині магазин був затісний, але організатори постаралися корисно розподілити простір. Візуально приміщення поділили на кілька частин. У першій розташували три фотозони в стилі легендарних обкладинок альбомів колективу.

Битломания в Нью-Йорке

Пройшовши далі, гості могли потрапити в фотозону, що копіює сцену виступу четвірки на шоу Еда Саллівана (саме з нього почалося легендарне вторгнення групи в США). Тут можна було позувати біля мікрофонів або за аналогом барабанної установки Рінго Старра. У глибині магазину поставили пейнтбольний класичний автомат: у нього можна було пограти. Інший простір оптимізували для продажів.

Битломания в Нью-Йорке

Поєднуючи продажі і практичний досвід, магазин виконав свою місію: аудиторія знову поринула в хвилю бітломанії, про подію написали топові ЗМІ, і продажі сувенірної продукції істотно зросли. Тим, хто не встигли купити «Мерч», організатори радять зробити це в фірмовому онлайн-магазині.

Битломания в Нью-Йорке

Pop-Up магазини – частина сучасної івент індустрії. З одного боку, вони стали альтернативою великим фірмовим магазинам. Зростання сфери онлайн-продажів та орендної плати на нерухомість змусив бізнес переглянути формат. Виявилося, що створити ажіотаж завдяки поп-ап магазину, а після перенаправити покупців на сайти набагато вигідніше: особливо якщо мова йде про презентацію нового продукту або анонс важливої ​​події. Досвід «бітловського» магазину це підтвердив.