Більше 50 років минуло з моменту утворення найпопулярнішої групи світу, а The Beatles продовжують залучати своїх шанувальників (і стабільно заробляти). У передріздвяний період компанія колишніх учасників групи Beatles Apple Corps, а також Sony Music (володіє правами майже на всі «бітловські» пісні) спільно з івент компанією Thread Shop відкрили фірмовий поп-ап магазин легендарного колективу. Він працював з 11 по 22 грудня на Mercer Street в Soho, Нью-Йорк.
Pop-Up магазини – тимчасові точки продажів, які відкривають для привернення уваги, презентації нового продукту, проведення акції та інших подібних цілей. У магазинах продажі поєднані з елементами шоу та розваг.
Метою поп-ап магазину The Beatles була презентація повідомлення про початок партнерства трьох зазначених вище компаній, а також передріздвяна реалізація товарів з фірмовою символікою групи. В асортименті магазину представили близько 100 предметів: ялинкові іграшки, шкарпетки, світшоти, посуд …
Магазин складно було не помітити: фасад прикрашало райдужне забарвлення, а оформлення було виконано з використанням знайомих кожному бітломану елементів: від шрифту до культових принтів групи. Біля входу несли караул «королівські стражники». Доповнювали обстановку класичні пісні четвірки.
Усередині магазин був затісний, але організатори постаралися корисно розподілити простір. Візуально приміщення поділили на кілька частин. У першій розташували три фотозони в стилі легендарних обкладинок альбомів колективу.
Пройшовши далі, гості могли потрапити в фотозону, що копіює сцену виступу четвірки на шоу Еда Саллівана (саме з нього почалося легендарне вторгнення групи в США). Тут можна було позувати біля мікрофонів або за аналогом барабанної установки Рінго Старра. У глибині магазину поставили пейнтбольний класичний автомат: у нього можна було пограти. Інший простір оптимізували для продажів.
Поєднуючи продажі і практичний досвід, магазин виконав свою місію: аудиторія знову поринула в хвилю бітломанії, про подію написали топові ЗМІ, і продажі сувенірної продукції істотно зросли. Тим, хто не встигли купити «Мерч», організатори радять зробити це в фірмовому онлайн-магазині.
Pop-Up магазини – частина сучасної івент індустрії. З одного боку, вони стали альтернативою великим фірмовим магазинам. Зростання сфери онлайн-продажів та орендної плати на нерухомість змусив бізнес переглянути формат. Виявилося, що створити ажіотаж завдяки поп-ап магазину, а після перенаправити покупців на сайти набагато вигідніше: особливо якщо мова йде про презентацію нового продукту або анонс важливої події. Досвід «бітловського» магазину це підтвердив.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки