Івент компанія ARENA CS працює вже 14 років. Бізнес заходи, різного формату, їх організація і проведення – один з основних напрямків діяльності. На нашому рахунку більше 7000 реалізованих проектів, серед яких на бізнес заходи припадає близько 30% всього обсягу робіт. Відгук одного нашого клієнта: «Івенти з ARENA CS – це емоції, які неможливо передати словами!»

І в цьому немає нічого дивного. Адже кожен наш організатор заходів Київ, усвідомлює, як це важливо, щоб все вийшло круто, щоб всі були задоволені, і він би міг з гордістю розповісти про цю подію, особливо, якщо це був масштабний івент. Далі ми склали кілька важливих порад для проведення бізнес заходів. Поради для успішної організації та проведення бізнес подій.

Порада № 1. Врахуйте причини, за якими проводяться бізнес заходи?

Бізнес заходи – це конференції, брифінги, прес-тури, презентації та ін. Сьогодні вже ні в кого не виникає сумніву про важливість заходів для розвитку бізнес стратегії. Кількість заходів зростає, як і попит на них. До послуг з організації ділових заходів вдаються компанії, недержавні організації, міжнародні бренди. Багато компаній щороку закладають на проведення заходів до бюджету чималі грошові суми. Серед причин:

  • Сучасний споживач негативно реагує на традиційну рекламу, що в результаті призводить до зниження її ефективності.
  • При пошуку інших варіантів реклами істотно зростають витрати, а ефективність альтернативної реклами визначити неможливо.
  • У силу того, що конкуренція зростає, компанії прагнуть найбільш детально вивчити свою цільову аудиторію, зрозуміти і проаналізувати її інтереси і потреби.
  • Будь-який захід, свята Київ, це найбільш результативний і ефективний спосіб безпосередньо спілкуватися з аудиторією. Звернувшись до учасників заходу, аудиторії, можна моментально отримати відповідь або реакцію. За допомогою заходу виявляється вплив на аудиторію. Як саме це відбувається, залежить від того, як побудований корпоратив сценарій. Здійснювати вплив, керувати і контролювати дозволяють цілі.

Порада №2. Зверніть увагу на цілі, яких можна досягти за допомогою бізнес заходу.

Організація свята Київ і проведення бізнес заходу зараз проводяться з конкретними цілями. Просто зібрати, розважити і смачно нагодувати людей – такі причини для івенту давно перестали бути істотними. Цілі, заради яких проводяться ділові заходи:

  1. Презентувати нову послугу, товар.
  2. Звернути на себе увагу громадськості, висвітлити свої досягнення в ЗМІ.
  3. Сформувати позитивний імідж.
  4. Зміцнити відносини зі старими партнерами і клієнтами, отримати нових.
  5. Показати діловим партнерам перспективи подальших взаємодій.
  6. Збільшити продажі.
  7. Завести корисні нові знайомства і так далі.

Тепер про корпоративні заходи, які регулярно проводяться в багатьох компаніях для своїх співробітників. Корпоратив сценарій містить: конкурси корпоратив, розваги на корпоратив, меню на корпоратив.

Грамотно спланований корпоратив дозволяє досягти таких цілей:

  1. Знизити конфліктність і поліпшити взаємовідносини в колективі, згуртувати співробітників в одну команду.
  2. Продемонструвати перспективи подальшої співпраці.
  3. Проінформувати про нову стратегію або політику.
  4. Познайомити новеньких співробітників.
  5. Знизити негативну реакцію на неприємні новини. Наприклад, подарунки на корпоратив викличуть приємну реакцію і знизять негатив від того, що в цьому році премії не буде.

Порада №3. Бізнес заходи: ставимо мету заходу в залежності від його формату

Для того, щоб визначитися, як провести корпоратив і захід, необхідно визначитися з цілями події. А щоб ставити цілі, для початку треба визначитися з форматом заходу.

Бізнес заходи організовуються з метою презентації нової послуги, продукту, товару або виходу на ринок нової компанії. Цільовою аудиторією таких заходів є: партнери, співвласники, інвестори, клієнти, дистриб’ютори.

Корпоративні свята Київ. Цілі: тімбілдинг, зміцнення внутрішніх комунікацій, формування дружньої команди однодумців. Цільова аудиторія: всі співробітники компанії.

Масові соціальні заходи. Їхня мета: формування позитивного іміджу та репутації за рахунок великого резонансу. Існують такі види: дні міста, спортивні змагання, чемпіонати, шоу, фестивалі, концерти, акції та багато іншого. Серед цільової аудиторії: нинішні і потенційні споживачі. Такі заходи дозволяють налагодити зворотній зв’язок з аудиторією і дають комунікації, які неможливо отримати звичайною рекламою.

Звертаємо увагу! Часто виникає питання про те, чи дійсно за допомогою заходу можна реалізувати певні цілі. Так, можна. Відкриємо свій секрет ефективності івентів: цільова аудиторія, маючи можливість близького контакту, не просто переживає все, що чує і бачить на заході, а може все це відчути. Побачене і почуте на рівні почуттів. Аудиторія отримує незамінний реальний досвід, відмінно запам’ятовує все, що їй розповіли.

Порада №4. Врахуйте найбільш ефективний метод для бізнес заходу

Весь подієвий маркетинг будується за схемою «Відчув дорівнює Запам’ятав», бізнес заходи не виняток. Добре організований, детально спланований захід – це той, який ненав’язливий, тобто такий, яке дозволяє учасникам відчувати, що у них залишається повна свобода вибору. Учасники відвідують подію за власною волею, вони мають свободу вибору, а це означає що вони більш довіряють тій інформації, вони краще сприймають побачене, вони налаштовані доброзичливо і лояльно до організатора заходу. Тому, перед тим як провести корпоратив, слід подумати, як його спланувати, щоб він був ненав’язливим.

Порада №5. Організація свята Київ: в основі успішного івенту емоції гостей

У першу чергу, важливо пам’ятати, що для кожного заходу спільною метою є установка емоційного контакту з гостями. Це головна мета, при досягненні якої легко і просто буде реалізувати і інші цілі. Основне завдання, яке має організатор заходів Київ, забезпечити учасників яскравою і емоційною подією, досягти емоційної єдності, уявити світ компанії, донести і увічнити позитивні враження. Тут кожна деталь грає величезну роль, до уваги береться і вибір локації, де провести корпоратив, і створення меню на корпоратив, розваги на корпоратив і конкурси корпоратив, і навіть подарунки на корпоратив. Кожна деталь важлива і вимагає уваги і опрацювання.

Порада № 6 Як провести корпоратив і захід найбільш ефективно

У деяких випадках, визначати і ставити цілі буває важко. А організація події без цілей може вилитися в безцільно витрачений бюджет.

Що можна отримати від проведення заходу при продуманому підході:

  • Охопити і привернути увагу всієї цільової аудиторії.
  • Для впливу на учасників можна використовувати кілька способів комунікації.
  • Для успішного розвитку стратегії компанії можна збільшити впізнаваність і популярність торгової марки, задіяти брендування.
  • Отримати від події тривалий ефект: початком будуть анонси заходу в ЗМІ, а завершиться воно підбиттям підсумків у тій же пресі. Це забезпечить те, що подія буде на слуху у громадськості тривалий час.
  • Гості бізнес заходу як фокус-група для випробування стратегії, пропозицій, інструментів.

Підіб’ємо підсумок всього сказаного. Проведення ділових подій дозволяє досягти таких важливих цілей: зміцнити внутрішньокорпоративні зв’язки, розкрутити бренд, збільшити попит і продажі, формувати лояльність і позитивний імідж і багато інших в залежності від формату. Визначившись з цілями, можна приступати до створення сценарію, і вирішувати, де провести корпоратив і як провести корпоратив. Пам’ятай, ти будеш пишатися івентом, який провів з ARENA CS!