Формально заходи в областях України, які не входять в перелік небезпечних зон, дозволені. Але велика кількість обмежень не надихає. Однак івент менеджери – народ винахідливий. Ми зібрали кілька ідей, які демонструють: цілком можна дотримуватися карантинні вимоги креативно і незвично.

Робота з клієнтами на вхідній зоні

Співробітникам, що реєструє і зустрічаючим відвідувачів івенту, потрібно носити рукавички, маску і, бажано, захисний екран. У вхідній зоні проводять температурний скринінг гостей і рекомендують їм дезінфікувати руки.

10 выдающихся идей виртуальных событий

Що тут можна впровадити, щоб не перетворювати реєстрацію в кадри з фільму-постапокаліпсіс? Як мінімум – брендировать захисні екрани хостес: доповнити їх символікою заходу або поекспериментувати з формою (наприклад, це можуть бути шоломи автогонщиків).

Рекомендації по дезінфекції теж можна зробити ненудними. Один з варіантів – роздача брендованих наборів, в які будуть входити рукавички, САНІТАЙЗЕР, серветки, маска. Чим цікавіше оформлення – тим більше гостей поділяться фото набору в соцмережах. Для івенту це додатковий плюс.

Як варіант – можна використовувати спеціальні дезінфікуючі кабіни, оформивши їх у відповідність з концепцією заходу. Один з варіантів: квест по дезінфекції з проходженням порталу.

Холи, приміщення, туалети

У закритих приміщеннях кількість гостей обмежена, і між ними потрібна дистанція (особливо якщо мова йде про сидячих місцях). Всі поверхні в місцях перебування людей повинні пройти попередню дезінфекцію, а також дезінфікувати в рівними проміжками часу в процесі івенту.

Ідей тут небагато: робити більше перерв, щоб співробітники могли провести в залі необхідні операції. Якщо хочеться покреатівіть, можна замовити для персоналу цікаві костюми: наприклад, «мисливців за привидами» або колонізаторів Марса.

Харчування

У зоні кейтерінгу, щоб не допускати створення натовпу, потрібно організувати більше точок видачі напоїв та їжі. Ще важливо стежити за дотриманням безпечної дистанції між гостями. Кілька ідей для організації процесу:

  • зробити розмітку на підлозі. Можна брендировать її або стилізувати під тему івенту;
  • організувати зміну рукавичок персоналу кожні 10 хвилин;
  • їжу роздавати в закритих ланч-боксах. Їх теж можна брендировать;
  • стежити, щоб персонал працював у рукавичках, екранах і масках;
  • великі столи розділити прозорими захисними екранами на окремі зони.

У кожній рекомендації є простір для креативу. Особливу увагу варто приділити ланч-боксів: їх можна і потрібно зробити незвичайними.

Конференц-зали

У кожному переговорному залі повинні бути САНІТАЙЗЕР і обладнання для очищення повітря (очисники, ультрафіолетові лампи тощо). Використовувати його потрібно під час перерв (очевидно, що пауз потрібно зробити більше). Важливо розсадити гостей з дотриманням дистанції в 1,5 м (зазвичай це розсадження «через стілець»). Місця краще персоналізувати, щоб не створювати плутанину.

Формат «один мікрофон на всіх» (коли один пристрій передають від спікера до спікера) – під забороною. Можливо, для максимальної безпеки потрібно встановити на стіл переговорів прозорі захисні екрани.

У закритому приміщенні учасникам переговорів доведеться працювати в масках. Можливо, краще буде організувати комбінований івент, об’єднавши ключових спікерів в приміщенні, а іншим учасникам забезпечивши пряму трансляцію з можливістю задавати питання в чаті або мобільному додатку.