Формально заходи в областях України, які не входять в перелік небезпечних зон, дозволені. Але велика кількість обмежень не надихає. Однак івент менеджери – народ винахідливий. Ми зібрали кілька ідей, які демонструють: цілком можна дотримуватися карантинні вимоги креативно і незвично.
Робота з клієнтами на вхідній зоні
Співробітникам, що реєструє і зустрічаючим відвідувачів івенту, потрібно носити рукавички, маску і, бажано, захисний екран. У вхідній зоні проводять температурний скринінг гостей і рекомендують їм дезінфікувати руки.
Що тут можна впровадити, щоб не перетворювати реєстрацію в кадри з фільму-постапокаліпсіс? Як мінімум – брендировать захисні екрани хостес: доповнити їх символікою заходу або поекспериментувати з формою (наприклад, це можуть бути шоломи автогонщиків).
Рекомендації по дезінфекції теж можна зробити ненудними. Один з варіантів – роздача брендованих наборів, в які будуть входити рукавички, САНІТАЙЗЕР, серветки, маска. Чим цікавіше оформлення – тим більше гостей поділяться фото набору в соцмережах. Для івенту це додатковий плюс.
Як варіант – можна використовувати спеціальні дезінфікуючі кабіни, оформивши їх у відповідність з концепцією заходу. Один з варіантів: квест по дезінфекції з проходженням порталу.
Холи, приміщення, туалети
У закритих приміщеннях кількість гостей обмежена, і між ними потрібна дистанція (особливо якщо мова йде про сидячих місцях). Всі поверхні в місцях перебування людей повинні пройти попередню дезінфекцію, а також дезінфікувати в рівними проміжками часу в процесі івенту.
Ідей тут небагато: робити більше перерв, щоб співробітники могли провести в залі необхідні операції. Якщо хочеться покреатівіть, можна замовити для персоналу цікаві костюми: наприклад, «мисливців за привидами» або колонізаторів Марса.
Харчування
У зоні кейтерінгу, щоб не допускати створення натовпу, потрібно організувати більше точок видачі напоїв та їжі. Ще важливо стежити за дотриманням безпечної дистанції між гостями. Кілька ідей для організації процесу:
- зробити розмітку на підлозі. Можна брендировать її або стилізувати під тему івенту;
- організувати зміну рукавичок персоналу кожні 10 хвилин;
- їжу роздавати в закритих ланч-боксах. Їх теж можна брендировать;
- стежити, щоб персонал працював у рукавичках, екранах і масках;
- великі столи розділити прозорими захисними екранами на окремі зони.
У кожній рекомендації є простір для креативу. Особливу увагу варто приділити ланч-боксів: їх можна і потрібно зробити незвичайними.
Конференц-зали
У кожному переговорному залі повинні бути САНІТАЙЗЕР і обладнання для очищення повітря (очисники, ультрафіолетові лампи тощо). Використовувати його потрібно під час перерв (очевидно, що пауз потрібно зробити більше). Важливо розсадити гостей з дотриманням дистанції в 1,5 м (зазвичай це розсадження «через стілець»). Місця краще персоналізувати, щоб не створювати плутанину.
Формат «один мікрофон на всіх» (коли один пристрій передають від спікера до спікера) – під забороною. Можливо, для максимальної безпеки потрібно встановити на стіл переговорів прозорі захисні екрани.
У закритому приміщенні учасникам переговорів доведеться працювати в масках. Можливо, краще буде організувати комбінований івент, об’єднавши ключових спікерів в приміщенні, а іншим учасникам забезпечивши пряму трансляцію з можливістю задавати питання в чаті або мобільному додатку.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки