Початкова мета будь якого підприємства − вирішити існуючу проблему і полегшити життя людей, і звичайно, заробити грошей. Стійкі і стабільні компанії, крім заробітку фінансів, обов’язково несуть сенс або місію свого існування, своєї діяльності. Місія − це справа, якій служить компанія. Місія формує цінності та принципи бізнесу, відображає призначення компанії, її позиціонування і найважливіше, відображає роль, яку компанія здійснює в суспільстві.

Компанія ARENACS ось уже 15 років спеціалізується на створенні масштабних заходів і проектів для міжнародних корпорацій та неурядових організацій. У 2017 році ARENACS провела 1728 заходи, а за 15 років реалізовано понад 7248 проектів. Досягти такого результату складно без наявності своєї місії і цінностей, здатних залучити, запалити і утримати клієнтів та співробітників, заражених ідеєю місії компанії. Формування цінностей − одна з основних задач керівництва. Цінності − важлива частина корпоративної культури, і це аж ніяк не фінансова зацікавленість. У компанії ARENA CS таких цінності чотири:

Будь вільним. Дій.

Будь відповідальним. Систематизуй.

Будь результативним. Кайфуй.

Будь креативним. Твори.

Що дає така філософія бізнесу?

Яна Матвійчук − генеральний менеджер компанії, підкреслює, що мотивована першою цінністю команда співробітників не потребує «великого боса» та постійного контролю. У кожного співробітника − свої функціональні обов’язки і коло відповідальності. Кожен сам планує власну роботу, приймає доступні рішення з повною відповідальністю за них.

Команда організаторів івенту не має права на помилку і зобов’язана нести відповідальність за кожен крок. На кону − репутація, успіх, стратегічні цілі замовника івенту, і шансу на виправлення помилок немає. Якою би творчою особистістю не був співробітник, повинна бути системність, щоб правильно зафіксувати, презентувати і реалізувати плоди своєї праці − це друга цінність компанії.

Третя цінність − це бажання, щоб всі учасники процесу отримували справжнє задоволення від процесу роботи і кайфували від результату, інакше зусилля будуть марними.

Четверта цінність − креативність − основа якісного івенту, адже замовники звертаються до нас, щоб бути в центрі уваги.

Місія, як гарантія якості компанії

Місія ARENACS − «Розвиваємо ділову активність в Україні». Іншими словами, вживати заходів, які допомагають клієнтам результативно вирішувати безліч завдань в бізнесі. Завдяки івенту, бізнес знаходить партнерів, просуває і продає свої продукти, створює позитивний імідж, виходить на міжнародні ринки або створює корпоративну культуру всередині компанії, будує команду, реалізовує нові ідеї, навчає співробітників і так далі, і так далі. 60% заходів відбуваються за участю міжнародних інвесторів і гостей, які виїжджають з України з розумінням її сили та потенціалу. Багато що в цьому враженні залежить від успішності проведеного заходу. Адже, щоб ідеально провести заходи потрібні професійні навички, знання і досвід.

Тобто, якщо тут втілюють такі приголомшливі ідеї, демонструють такий високий рівень сервісу, сюди можна вкладати гроші.

ARENA CS візуалізує свою місію в арт-об’єкті

У 2018 році, завдяки проекту «Втілюючи місію. Зазирни у майбутнє», компанії ARENA CS вдалося матеріалізувати свою місію у вигляді арт-об’єкта, який буде представлений в Мистецькому Арсеналі з 18 по 20 квітня.

Дослідницький проект «Втілюючи місію. Зазирни у майбутнє» − це платформа для креативного діалогу між представниками бізнесу, мистецтва та інноваторами. Мета проекту − поширити інформацію про соціально відповідальний бізнес, в основі якого − усвідомлена суспільна місія та цінності. Дослідницький проект складається з трьох елементів.

Дискусійна платформа: протягом трьох днів будуть представлені доповіді і відбудуться дискусії про бачення майбутнього в вимірі: мистецтво − бізнес − інновація.
Інноваційна платформа: майданчик інноваторів, де відвідувачі зможуть на власні очі побачити новітні технології, які тільки починають вводитися в нашу повсякденність.

Художня платформа: експозиція скульптур та інсталяцій, що відображають місії провідних українських компаній. В основу кожної роботи покладені дослідження структури і особливостей компаній-учасниць проекту. Арт-об’єкт стає вираженням, втіленням суті компанії.Серед учасників проекту, такі відомі бренди, як Нова пошта, ОЛХ, Інтертоп, Deloitte, Biosphere, Київстар, Baker Tilly, Figaro Catering, BAO, EVO Company, Агромат, KIDDISVIT, CEO Club Ukraine, Космо, Фора, ARENA CS і інші.

Компанія ARENA CS запрошує Вас взяти участь у відкритті виставки 18 квітня 2018 року в 18.00. Місце: Мистецький Арсенал, вул. Лаврська, 12