Майбутнє івент сфери оповите невизначеністю. Мабуть, організатори заходів знаходяться в самому нестабільному положенні за всю історію існування. Івент компанії занадто залежні від зовнішніх факторів: другої хвилі коронавируса, відновлення або заборони міжнародних поїздок, показників державної економіки …
Проте, індустрія не здається. Івент менеджери звикли вирішувати складні завдання і готові робити це далі. До чого потрібно готуватися в найближчому майбутньому? Ділимося п’ятьма актуальними тенденціями.
Дистанція і ще раз дистанція
Американський інфекціоніст Брайан Лабус ще в травні озвучив вимоги до івент. За його словами, відносно безпечні заходи повинні бути короткими, локальними і розрахованими на малу аудиторію.
Зараз доктор Лабус знову розповів про заходи безпеки. На його думку, в нинішніх умовах людям краще обмежити контакти. З іншого боку, заходи існують для того, щоб об’єднувати людей. Чи реально знайти золоту середину в цих крайнощах?
Як вважає фахівець, організаторам варто сконцентруватися на щільності аудиторії. Чим менше вона на майданчику – тим менше ризик зараження. Природно, це потрібно підкріпити іншими заходами захисту: носінням масок, регулярної дезінфекцією, відмовою від рукостискань.
Емоційне залучення
Догляд в онлайн був очевидним рішенням для більшості івентів. У той же час утримання учасників – найбільша проблема, з якою стикаються організатори заходів при проведенні віртуальних заходів.
Один із способів – розглядати онлайн як окремий формат, який не має нічого спільного з традиційним заходом. Віртуальні події не можуть задіяти всі почуття аудиторії – на відміну від класичних. Але є вихід – емоційне залучення. Потрібно створювати контент, здатний знаходити живий відгук у аудиторії. Це означає, що необхідно торкатися актуальних проблем і заохочувати людей демонструвати емоції.
Експерименти з новими форматами
Онлайн івенти дають організаторам можливість працювати з клієнтами і аудиторією, незважаючи на карантинні обмеження. Гібридні заходи – універсальний формат, який в нових умовах знайшов «друге дихання». Головне при цьому – піти від принципу шаблонних трансляцій, і використовувати методи для зростання залученості та зворотного зв’язку. Наприклад, відправити онлайн-глядачам дегустаційні набори або промо-сувеніри, провести майстер-клас і т.п.
Свої правила – своя відповідальність
Будемо чесними: в нашій країні (та й в інших) люди порушують державні протоколи безпеки. Знімають маски, там де немає контролю. Ігнорують соціальне дистанціювання при відсутності обмежувачів. Прикладів багато. І це величезна проблема.
Як переконати потенційного учасника івенту, що організатор піклується про безпеку? Як створити дійсно ефективні умови для забезпечення схоронності здоров’я? Один з варіантів – відкрита публікація організатором власного протоколу безпеки. У ньому потрібно перерахувати, які заходи івент компанія зобов’язується впровадити та дотримуватися на локації.
З юридичної точки зору, цей крок – частина відповідальності організатора. Отже, якщо в протоколі сказано про обов’язкове масочном режимі – його потрібно дотримуватися і вимагати цього від відвідувачів. Зате це дає впевненість у безпеці, таку потрібну учасникам і спонсорам.
Об’єднання і взаємодопомога
Пандемія не тільки оголила глобальні проблеми, а й внесла позитивні зміни в багато сфер. Так, івент компанії, що конкурують на ринку, в період карантину почали активно комунікувати. Відкрите спілкування натхненників і керівників кращих агентств України стало звичайною практикою.
Це дало можливість виробити стратегію спільних дій, знайти рішення проблем, впровадити принципи взаємодопомоги і підтримки. Це хороший приклад для організаторів: об’єднуватися, домовлятися з колегами і підрядниками, спільно протистояти загальній проблемі.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки