Організація свят – завдання непросте, що вимагає уважного підходу навіть до найдрібніших деталей. Саме з цієї причини плануванню та проведенню тимбілдингів, ювілеїв співробітників компанії, новорічних корпоративів та інших святкових івентів приділяється маса часу та зусиль. Вправна організація свят повинна підіймати корпоративний дух, сприяти згуртуванню колективу та приносити користь всій фірмі в цілому.

Артем Музиченко − один з найяскравіших співробітників event-агентства ARENA CS і за сумісництвом – керівник проектів. Він надзвичайно креативний, має чудовий смак, завжди йде в одну ногу з часом та уважно підходить до вирішення будь-якої задачі. Разом з event agency ARENA CS, Артем створює унікальні заходи вже протягом 8-ми років. Ми поспілкувалися з ним про те, як починалася його кар’єра в івент-менеджменті, як відбувається підготовка до масштабних івентів, яке значення мають взаємовідносини з замовниками. І як зробити так, щоб вони поверталися знову і знову.

− Артем, яка Ваша роль в event-агенції ARENA CS?

Я − керівник проектів в ARENA CS. Найголовніша та найбільш значуща частина моєї роботи − бути впевненим в тому, що ми надаємо по-справжньому оригінальний та високоякісний сервіс, і що наші замовники та їхні гості залишаються задоволені!

− Розкажіть про свій перший захід

Перший захід видався на відрядження в Одесу. Проходив він в обласній адміністрації. Приїхав рано вранці, переодягнувся в туалеті McDonalds, купив воду, поїхав на локацію … і зрозумів, що забув купити склянки. Довелося дуже швидко бігти за ними. Було все швидко та сумбурно, але захід вдався. Другий захід вийшов ще «цікавіший» – відрядження в Івано-Франківськ з замовником. Супровід групи, нічого складного, але в кінці нас запрошують на «обід» в адміністрацію заступника мера. Нам наливають коньяк і кажуть: «ну давайте». З огляду на настанови моїх колег, про «із замовниками не п’ємо», я впадаю в «ступор». Дивлюся на свою чарку, на замовницю Тетяну, перед якою теж стоїть посудина з алкогольним напоєм. Починаю відмовлятися, що мені не можна і так далі, але заступник мера каже: «Ну як це так, що не випити з адміністрацією !?» (кажу майже дослівно). Після чого Тетяна кидає мені «рятівний круг» зі словами: «Ну, раз потрібно − значить потрібно. Пий, нічого страшного ». Ризик виявився виправданим − нічого страшного потім не сталося. Борг виконаний − замовник задоволений.

− Як проходив ранок одного з найбільших Ваших івентів?

Розповім про два івенти.

Перший івент − чемпіонат з футболу UNICEF в Харкові. Ранку як такого не було … Монтажі до заходу затягувалися. Отже, результат − очі, як після перцевого балончика, за власними діями та всім, що відбувається, спостерігаєш, як по телевізору − усвідомлення реальності втрачається.

организация праздников

Другий івент − навіть не ранок, а «підготовка». Це був захід на Кінбурнській косі. В пункт призначення ми добиралися на автомобілі до Очакова, а звідти − 50 хвилин на катері по лиману. Природний заповідник, дикі звірі, замість ґрунту − пісок. Неймовірно тонізуюча локація. Я навіть не уявляв, що в нашій країні є таке місце!

− Ви працюєте в івент-індустрії вже 8 років. Як за весь цей час змінилися вимоги клієнтів?

Вимогливий клієнт бажає зараз абсолютно те ж саме, що і вчора. Втім, буде бажати і завтра: відмінні кухню та сервіс, клієнтоорієнтованість, високу гнучкість і швидкість в реагуванні на його бажання, бездоганне виконання своїх обов’язків всіма співробітниками і підрядниками агентства.

Професійна організація свят: секрети успіху

− Яка найкраща команда для проведення івенту у вас була і чому?

Всі мої команди були кращі − в компанії ARENA CS працюють справжні професіонали своєї справи. На всіх досвідчених колег я можу покластися.

− Що являє собою організація свят в цілому?

Організація свят − це робота, яка вимагає підвищеної відповідальності. Саме тому event агентство ARENA CS приділяє їй особливу увагу. Організація корпоративів (Київ), весіль, ювілеїв та інших урочистостей передбачає наступні завдання:

  • створення унікального сценарію заходу;
  • підбір оптимальної локації для проведення;
  • декорування банкетного залу і сервірування столів;
  • підбір артистів (наприклад, ведучий на корпоратив, гумористи, фокусники);
  • світловий та звуковий супровід;
  • розважальна частина (конкурси для корпоративу, танці і т.д.).

− Розкажіть про казус на івенті, що пішло не так і як Ви вийшли/не вийшли із ситуації?

Це був ретрит замовника в готелі «ШишкiNN». Все закінчилося, чекаємо трансфер. Я заздалегідь зв’язався з водієм – все за графіком. І тут за годину до автобуса водій не виходить на зв’язок. В результаті виявилося, що йому стало погано і його забрала швидка допомога. Ми вийшли з ситуації швидко − знайшли в Чернігові автобус, якій примчав до нас. Дуже багато хто боявся, що запізняться на потяги, але в підсумку все обійшлося. Було неприємно перед замовником, але всі поставилися з розумінням до випадку. Нерви були витрачені не даремно. І це ще раз доводить, що в нашій сфері патових ситуацій можна уникнути.

− Які емоції Ви відчували на першому великому івенті, що злякало, вразило?

Емоції були змішані. Від нерозуміння того, що відбувається до гордості за можливість організації події такого масштабу. Також був страх незнання чого-небудь, відповідальність -то велика! Зараз вже по-іншому − в голові заздалегідь складається картинка того, як все повинно бути. 3D-візуалізація, якщо дозволите, − «каркас» івенту.

− Розкрийте секрет: як досягти успіху в такій сфері, як івент маркетинг?

Секрет №1. Початкова постановка задач

В першу чергу, ми повинні відповісти на, як може здатися, примітивні питання, що стосуються цільової аудиторії: її вік, інтереси, об’єднуючі чинники та інше. Отримавши «портрет» цільової аудиторії, який базується на об’єктивних реаліях, а не суб’єктивних висновках, івент агентства Києва можуть приступати до організації заходу, а також до планування комунікації.

Секрет №2. Підбір формату івенту

Отже, в залежності від поставлених цілей і бажаних результатів, ми визначаємося з форматом івенту. Виділяють багато різних форматів: церемонія відкриття, семінар, виставка, корпоратив (Київ) і т.д. Всі івенти можна розділити, виходячи від завдань, поставлених клієнтом: інформативні івенти − призначені для передачі інформації в доступній формі. Ділові івенти − найчастіше виставки, форуми та ін. Дозвільні − корпоративні вечірки, ювілеї та ін.

Секрет №3. правильне запрошення

Спланувати івент в потрібному форматі − це ще не все. Як запросити гостей? Де їх запрошувати і в якій формі? Це важливі питання, і не слід знижувати їхню соціальну значимість.

Секрет №4. інтерактивність

В процесі самого івенту ми завжди можемо справити сприятливе враження на публіку. Будь-яку подію необхідно планувати так, щоб протягом усього часу публіка та ведучий на корпоратив (Київ) взаємодіяли між собою. Наприклад, це можуть бути веселі конкурси для корпоративу. Гість повинен бути не лише спостерігачем, а й учасником заходу. Корпоративний дух дозволить йому відчути себе невід’ємною частиною компанії. І, як наслідок, перейнятися до неї прихильністю і лояльністю.

Секрет №5. Емоції

Яку основну зброю має досконала організація свят (Київ)? Звичайно − емоції. Саме вони впливають на цільову аудиторію. Емоції викликають за рахунок залучення в івент, що в результаті допомагає просувати продукт за допомогою формування емоційних комунікацій між споживачем і брендом. Лише продумані і аргументовані рішення в рамках сценарію івенту допомагають досягти бажаних емоцій і, як результат, його ефективності.

Для кого підходить організація свят?

− Артем, на Вашу думку, якою має бути людина, яка вибрала професію організатор заходів?

Однозначно, вона повинна бути освіченим авантюристом. Знати людську сутність. Потрібно прийняти те, що життя і робота − одне ціле. Навчитися жертвувати часом заради роботи. Крім цього, вона повинна бути дуже уважною, обов’язковою, людиною, яка тверезо мислить. Це важливо. Про креативність я не говорю. Але при цьому і креативним. Але, в першу чергу, професіоналізм, перевищує життєвий досвід.

организация праздников

В event індустрії здається, що все просто, адже практично кожна людина з певним життєвим досвідом зможе організувати подію. Однак професіонали − це якраз ті люди, яким добре відомо, які підводні камені присутні на їхньому шляху, що може статися. Ті, які можуть правильно розподілити ресурси, розставивши пріоритети, правильно перестрахуватися, передбачати можливі проблеми і оперативно знайти їх вирішення.

− Назвіть 3 ваших головних рекомендації для івенторів?

  1. Будьте такою людиною, з якою б ви з радістю потоваришували.
  2. Не запишайтеся в разі масштабного успіху та ніколи не засмучуйтеся через дрібниці.
  3. Абсолютно неважливо, на якому щаблі вашої кар’єри ви стоїте зараз, − постійно оцінюйте себе, аналізуйте свої дії і застосовуйте власні помилки як стимул для професійного зростання і розвитку.

− Які помилки може допускати початківець event менеджер?

Основна з усіх можливих помилок ІВЕНТОРА − це думати, що його робота полягає лише в тому, щоб бронювати готелі, організовувати кейтеринг, декорувати приміщення та влаштовувати прогін перед початком івенту.

Якщо в презентації буде помилка, її можна відредагувати. Якщо банер прийде кривим, його можна підрівняти. Якщо проспить хостес, можна знайти іншу або запропонувати підзаробити своїй симпатичній колезі. Через ці дрібниці корпоратив (Київ) навряд чи не відбудеться. Через них він просто не пройде на вищому рівні.

Головний обов’язок івентщика та суть його роботи в команді − це ефективно управляти інформацією. І тільки за це досвідчений організатор заходів отримує половину свого прибутку. Частина, що залишилася − це потрібні та корисні клопоти з бронювання готелів та оренди апаратури.

− Артем, дайте, будь ласка, пораду початківцям івенторам, як стати кращими у своїй сфері діяльності?

Прикладайте всіх зусиль до того, що робите, і не перетворюйте це в механічну роботу. Адже головне, що повинен робити event менеджер − це приносити людям свято і незабутні емоції! Особисто мене мотивує не дохід, а віддача, яку я отримую від гостей івенту і коли бачу їх радісні обличчя. Для мене − це найкраща похвала і мотивація йти далі!

Якісна організація заходів − командна робота професіоналів

− Що для вас найголовніше в успішній організації заходу?

Організація заходів − немов побудовані нами фігури доміно: це можна накласти на реальний проект. Успішна реалізація проекту = успішна організація заходів (Київ). Для цього потрібно:

  • спрощувати ціль;
  • встановлювати неможливі, на перший погляд, тимчасові рамки;
  • спочатку сформувати план і лише потім діяти;
  • чим менше часу відводиться на проект, тим більше часу необхідно віддати на його докладне планування;
  • впроваджувати проект лише після підсумкового доопрацювання.

− Що ще важливо в event індустрії?

  1. Взаєморозуміння. Передаючи роботу комусь, варто запитати, як зрозумів вас той, хто отримує її ? Якщо він зробить помилку, ви будете винні, оскільки невірно пояснили і не запитали, як вас зрозуміли.
  2. Делегування. Після того, як завдання кожного та зони відповідальності в проекті будуть розподілені, дозвольте колегам самостійно працювати на своїй ділянці, не лізьте не в свою зону, будьте відповідальні лише за свою ділянку роботи.
  3. Команда. Командна робота − це злагоджена робота групи людей, спрямована на одну мету, де найважливіший фактор досягнення мети − розуміння індивідуальної відповідальності кожного окремого учасника. Тобто від вашої роботи залежить весь проект і успішне досягнення командою головної ідеї для корпоративу, тимбілдингу або будь-якого іншого заходу.

 − Чому так важлива командна робота?

организация праздников

Специфіка ринку послуг полягає в тому, що тут багато що залежить від персоналу, який надає власне послуги. Що стосується ринку івент послуг − тільки люди планують і організовують самі івенти. Якщо послуги автомийки або страхової фірми потенційно можна отримати досить невиразно, то організація свят (Одеса) – послуга персоналізована. Івент без присутності організаторів просто не зможе відбутися. Тобто фактично персонал − це найважливіший елемент будь-якої події. Його головний елемент.

− Як правильно організувати команду?

Якісна організація свят (Одеса) силами однієї людини неможлива. Це складно і ризиковано, так не робляться великі проекти. Тому заходи − це переважно результат злагодженої командної роботи, а в цих випадках необхідно мотивувати обов’язково всю команду, підтримувати її взаємодію, щоб її учасники працювали спільно. Щоб вони відчували себе не як зірки кожен у своїй сфері, а як «зоряна команда». Кожен повинен бути мотивований, однак перевершувати повинні спільні інтереси проекту, загальні інтереси всієї команди в цілому.

− Які особливості може мати командна робота? Назвіть основні з них.

  1. При командній роботі неварто сумбурно і шумно вирішувати питання, для цього потрібно створити ефективну систему обговорення.
  2. У роботі з клієнтами необхідно завжди знімати корону. Ми працюємо в сфері обслуговування і головним для нас залишається клієнт!
  3. У випадку конфліктної ситуації з клієнтом важливо оцінити його статус і ким він себе відчуває (Бог-раб). Покажіть конфліктуючій стороні, що вам неприємно і ви принижені його образами.
  4. Для того, щоб стати ближче до замовника / підрядника, важливо плавно перейти з пункту 1 до пункту 3.
  5. У командній роботі важливо довіряти суміжникам, по максимуму концентруватися, бути індивідуально відповідальним, автономним, взаємно підтримувати і довіряти один одному.
  6. Будь-який проект необхідно планувати, встановлювати цілі та описувати систему їх реалізації.

− Чи завжди команда справляється з поставленими перед нею завданнями?

В цьому немає необхідності. У процесі підготовки івенту для вирішення простих завдань можна скористатися послугами тимчасового персоналу. Вам не доведеться наймати людей, яких ви через певний час звільните. Ви відразу наймаєте їх на недовгий термін. Вам не доведеться дестабілізувати робочий настрій вашої команди, покладаючи на когось нецікаву і нудну роботу (тимчасовий персонал відразу знає, що протягом короткого періоду часу буде робити саме цю роботу, а тому і відноситься до неї спокійно). Організація свят в даному випадку буде набагато ефективнішою.

− Які функції може виконувати тимчасовий персонал?

Багато функцій. наприклад:

  • виконувати реєстрацію учасників івенту;
  • упаковувати і оформляти сувенірну та поліграфічну продукцію;
  • розсилати факси, запрошення, листи і т.д .;
  • обдзвонювати учасників по телефону;
  • здійснювати завдання промо-персоналу, масовки.

Організація свят: креатив чи технологія?

− Відкрийте секрет, як ви знаходите час для безлічі справ? Ви володієте якимись особливими хитрощами тайм-менеджменту?

Якимись особливими хитрощами не володію, проте дам вам слушну пораду − важливе значення має створення часових графіків (графіків дедлайнів) безпосередньо після затвердження кожного проекту. Плануючи власний час, уточнюйте дату виконання кожного завдання і розставляйте правильні пріоритети. Створюйте графіки заздалегідь, і ви легко впораєтеся з декількома проектами одночасно!

− Які, на вашу думку, головні якості має організація свят (Київ)? Івент − це технологія, певні стандарти, що вимагають чіткого дотримання, або ж, перш за все, креатив?

Ви ставите питання, протиставляючи найголовніше в івенті! І креатив, і технологія – невід’ємна складова високоякісної роботи. Організація свят повинна передбачати як креативний підхід, так і здатність точно оцінювати ситуацію, розглядати її під якимось певним кутом. Організація свят − це творча робота, але з іншого боку − це чітко налагоджений технологічний процес. Що хоче клієнт, замовляючи івент у компанії? Йому потрібно, щоб чітко дотримувалися всі дедлайни, вся апаратура справно функціонувала, ведучий на корпоратив був веселим і дотепним, а персонал виконував свої завдання правильно та швидко. Для цього неодмінно знадобляться технології. Тому організація свят з одного боку вимагає креативу, з іншого − чіткості і технологічності. Ці частини нероздільні, це два головні компоненти івент менеджменту.

− Івент маркетинг має досить високі бюджети. Щоб переконати замовника в необхідності організації конкретного формату івенту, необхідні чіткі аргументи, потрібно наочно продемонструвати вигоду. Якими ви користуєтеся інструментами для цього?

Організація заходів (Київ), що здійснюється нашою компанією, не обов’язково повинна бути дорогою. Головне − усвідомлювати, що ми повинні виконати для замовника, яку виконати місію. Нам, як виконавцю, необхідно, щоб замовники визначили завдання, сказали, чого вони очікують від співпраці − підвищити продажі або збільшити ефективність персоналу, наприклад. Тоді ми за результатами роботи зможемо продемонструвати замовникові ефективність виконання завдання. Якщо замовник сказав, що необхідно провести який-небудь івент, то він може пройти або добре, або погано, іншої оцінки не існує. Нам необхідно зрозуміти, що потрібно бізнесу замовника від цього івенту. Тільки тоді ми плануємо захід, який здатний задовольнити цілі даного бізнесу і відповідає всім його вимогам.

− Артем, чого вам не вистачає в роботі з замовниками для повного щастя?

Довіри. Багато замовників не готові поки цілком довіритися агентству та івент-менеджерам. Але не варто завзято виправляти роботу агентства, придумувати ідеї для корпоративу або самостійно змінювати меню. Варто довіритися фахівцям, які займаються цим уже багато років, сказати, що саме не так −і івент менеджер все виправить. Організація корпоративів (Київ) − це, в першу чергу, відкритий діалог, де важливо чути і слухати один одного, довіряючи професійним організаторам заходів. На щастя, наші замовники нам довіряють, вони не сумніваються в результаті, їм не потрібно повністю вникати в деталі нашої діяльності. А з цього випливає, що вони можуть цілком присвятити себе іншим організаційним моментам. Для нас дуже цінно це довіра і наша дружба, і ми виконуємо все для того, щоб замовники звертались до нас знову і знову.

организация праздников

Як отримати роботу event менеджер? Навчання в Great Event School

− Як ви вважаєте, чи має значення в сфері івент-менеджменту освіта?

Профільна освіта в цій сфері, на мою думку, не має значення. Тут головне бути відповідальним, адекватним, творчим, комунікабельним, спритним, вміти все робити оперативно і якісно, ​​вчасно реагувати на конкретні обставини. Якщо мені потрібен помічник, то я, перш за все, звертаю увагу на наявність вищезазначених якостей, а не на освіту. Але, як би там не було, освіченою людина обов’язково повинна бути, так як, чим більше вона освічена, тим більші її можливості та перспективи.

− Як отримати першу роботу в івент-індустрії?

Якщо ви хочете організовувати різного роду заходи, тоді школа event-менеджменту − ідеальний варіант. Багато івент агентств Києва і всієї України допомагають ознайомитися з даною професією зсередини, дізнатися всю «кухню» до початку роботи в компанії.

Курси event-менеджменту необхідно підбирати, ґрунтуючись на декількох важливих критеріях і дізнавшись відповіді на наступні питання:

  • Яка тривалість курсів event-менеджменту?
  • Хто є лекторами на заняттях: теоретики, практики або ж професіонали, здатні проводити будь-які заняття, починаючи від event-маркетингу і закінчуючи ораторським мистецтвом?
  • Які знання і навички можна придбати в процесі навчання в школі та чи стануть в нагоді вони в подальшій роботі?
  • Які перспективні можливості відкриються після закінчення курсів event-менеджменту?
  • Чи є можливість працевлаштуватися в компанію, де ви будете проходити навчання?

− Які курси порадите ви?

Якби я вибирав, де мені навчатися професії event менеджер, то я б не замислюючись обрав школу Great Event School. Перш за все, це класний освітній проект, створений професіоналами агентства ARENA CS. На цих курсах все продумано до найдрібніших деталей, починаючи від тем модулів і закінчуючи секретами від ТОП-менеджерів компанії.

Програма Great Event School дійсно орієнтована на майбутніх штатних співробітників ARENA CS. Наші кваліфіковані тренера діляться з учнями не тільки своїм досвідом, вони розповідають і про те, в чому полягає робота ІВЕНТОРА в агентстві. До того ж, всі секрети і матеріали, що відкриваються організаторами івентів в процесі роботи, повідомляються учням на курсах за якихось 50 годин.

Організація свят від event-компанії ARENA CS

− Розкажіть в двох словах про компанію, в якій ви працюєте вже 9-й рік.

ARENA CS − компанія, яка існує з далекого 2004 року, яка з великим успіхом функціонує на ринку, з кожним роком збільшує свою клієнтську базу, а також впевнено займає лідируючу позицію в списку «Кращі івент агентства Києва». Кожен претендент зможе приєднатися до нашої команди, якщо готовий постійно щодня працювати, викладатися на повну, а іноді навіть не спати ночами. Чи варто воно того, запитаєте ви? Звичайно!

− Як ви думаєте, в чому особливість агентства ARENA CS?

Перш за все, в наших кмітливих і креативних фахівцях. У нашому агентстві в кожному відділі працюють люди, закохані в свою діяльність до глибини душі. Саме за рахунок цього ми можемо пропонувати нашим замовникам щось унікальне та оригінальне знову і знову. Хочу відзначити, що наше event агентство (Київ) як ніхто в країні вміє реалізовувати мрії замовників!

− Чому все більше компаній довіряють вашому event-агентству планування та проведення своїх свят?

По-перше, ми володіємо значним і різнобічним досвідом. Наші професіонали чудово розбираються не тільки в області event-маркетингу і організації свят в столиці та інших українських містах. Наша довга робота в цих галузях забезпечила нам чималий досвід в шоу-бізнесі, рекламі, сценарній майстерності.

организация праздников

По-друге, у нас дружна команда творчих людей. Створювати ваше свято буде велика команда, серед яких івент-менеджери, сценаристи, актори, хостес, дизайнери, флористи, ведучий на корпоратив (Київ), адміністратори, інженери, координатори заходів, маркетологи і багато інших. Кожен член команди має чималий досвід у своїй сфері та конкретні посадові обов’язки. Ви можете не сумніватися в тому, що святковий івент пройде успішно і про кожну, навіть найменшу, деталь буде кому подбати. Ми переконані в тому, що на святковому заході кожна дрібниця важлива, а тому надаємо цьому великого значення.

По-третє, ми повністю супроводжуємо захід. Єдине, що вам знадобиться для якісного проведення незабутнього свята − це звернутися в event агентство ARENA CS. А далі − вам залишається лише розслабитися і чекати початку вашого торжества. Адже поки ви відпочиваєте і радієте святковій атмосфері, ми піклуємося про все інше. Ми створюємо івенти «під ключ», а це означає, що абсолютно все − від розробки концепції до заключного святкового феєрверку − залишається за нами.

По-четверте, в нашому арсеналі є численні авторські шоу-програми і неповторні тимбілдинги. Звернувшись в event agency ARENA CS, ви зможете замовити оригінальний сценарій вашого свята, створений спеціально для ваших гостей. Ми намагаємося максимально відійти від типових корпоративних вечірок і пропонуємо замовнику абсолютно новий сучасний формат івенту.

− Портфоліо ARENA CS приголомшує! Який івент є вашим найулюбленішим і одночасно найскладнішим?

Кожний проект складний по-своєму! Кожний новий івент − це своєрідний виклик для нашої команди. Як ви вже встигли уявити, ARENA CS завжди намагається передбачити очікування клієнта і виконати свою роботу на найвищому рівні. Тому ми завжди знаходимося в тонусі, а кожен івент виходить особливим. Івенти з ARENA CS – це емоції, які неможливо передати словами!

Одним з найкрутіших проектів я сміливо можу назвати новорічний корпоратив, організований в аеропорту «Бориспіль». Зустріч Нового року в цьому місці у більшості не викликає позитивних емоцій. Але варто тільки уявити, що це − корпоратив з усіма атрибутами «до зльоту»! Так, це цікаво і весело, а також вельми оригінально! Ми запропонували цю неординарну концепцію нашому клієнту і, на наш подив, він з радістю погодився! Як це було реалізовано:

  • миготіння смуг для посадки;
  • спеціальні сигнали літаків;
  • Duty Free і Check-In;
  • зліт і посадка;
  • два поверхи терміналу для проведення всіх активностей;
  • 2 сотні фахівців на монтажі;
  • трохи безсонних ночей фахівців ARENA CS;
  • десятки пройдених кілометрів за добу;
  • практично 1000 літрів пального, щоб досягти теплої та затишної атмосфери в терміналі;
  • кайф всієї команди від організованого івенту;
  • новорічний сніг в цей день!

− На що здобувачеві слід звертати увагу, коли він бажає влаштуватися на роботу івент-менеджером?

Кожен претендент підшукує кращі івент агентства Києва, які відповідали б усім його вимогам, іноді завищеними. В процесі пошуку користуються як інтернетом, так і друкованими виданнями. Я вважаю, що обрана компанія повинна відповідати таким основним чинникам:

  1. Наявність у неї великої клієнтської бази і класних замовників.
  2. Стабільність, що виявляється не тільки в обіцяній зарплаті, але і в самій роботі.
  3. Можливість навчання (семінари, воркшопи, тренінги, лекції, виставки) за рахунок event agency.
  4. Можливість кар’єрного розвитку.

Event агентство (Київ) ARENA CS має все це і навіть більше! Не проґавте свій шанс стати повноцінним членом нашої професійної та дружної команди. Надсилайте свої резюме та будуйте свою кар’єру разом з нами!