Декорації – невід’ємний елемент будь-якої події. Неважливо, що це – пара банерів або різноманітність складних об’єктів, організатору потрібно професійно підійти до процесу вибору, виробництва і установки декору. Ми сформували кілька правил по роботі з декоративними елементами, які дозволять уникнути помилок, заощадити і зберегти багато нервових клітин.
«Сім разів відміряй»
Краще на ранніх підготовчих етапах запросити на локацію фахівця з декору, щоб він самостійно зробив виміри і вивчив особливості майданчика. Від цього залежить все: в тому числі варіанти кріплення конструкцій і інші тонкощі. Побачивши самостійно, фахівець зможе більш точно все продумати: це позбавить від форс-мажору і зайвих витрат.
Витрати на монтажників
Погоджуючи кошторис з підрядником, потрібно обговорити, чи входить у вартість присутність на локації чергових монтажників під час івенту. Зазвичай це враховується за замовчуванням, але при скороченні бюджету опція може випасти.
Куратор проекту
На початку розробки проекту краще призначити арт-директора: фахівця, який курирує всі процеси створення візуальної концепції. Це повинен бути фахівець, якому можна довірити право вирішального думки. Це допоможе оптимізувати витрати, позбувшись доробок і переробок.
Помічник на локації
Монтаж декорацій зазвичай здійснюється в терміновому порядку: немає ні хвилини вільного часу. Краще підстрахуватися і виділити окремого працівника, який буде стежити за чистотою і порядком на локації, щоб не відволікати через це монтажників.
Візуалізація
Замовників і організаторів подобається заздалегідь бачити і розуміти, як все буде оформлено. Відправляючи ТЗ для декораторів, краще візуалізувати всі ідеї, щоб уявлення про майбутні завдання було однаковим у всіх сторін.
Планування всіх «стикувань»
Декораторам доведеться працювати на одному майданчику з іншими підрядниками. Щоб не виникало конфліктних ситуацій і нестиковок (особливо по частині технічного забезпечення), краще попередньо зібрати всіх підрядників і обговорити всі моменти.
Контроль всіх етапів
Організатору краще особисто перевіряти пробники друку, контролювати виробництво і етапи монтажу декорацій.
З усіх сторін
Зазвичай на попередніх візуалізації демонструють найвигідніші ракурси. Але в реальності учасники бачать майданчик з різних сторін, в тому числі і зверху. Тому краще заздалегідь перевірити і переконатися, що з будь-якого ракурсу майданчик виглядає привабливо.
На світлі не економлять
У 99% випадків потрібна якісна підсвічування декорацій для досягнення потрібного візуального ефекту. Якщо заощадити на світлі, є ризик, що декор «провалиться» на загальному тлі локації, і витрати на нього будуть недоцільними.
Тіні теж важливі
Якщо готується великий івент з величезним сценічним простором, потрібно враховувати, що будуть бачити глядачі на задніх рядах. Наприклад, букви краще відтіняти: з великої відстані вони будуть здаватися об’ємними. Те ж стосується іншого декору.
Чіткі дедлайни
З декораторами потрібно обговорити як мінімум два дедлайну: максимальний термін отримання (закупівлі) матеріалів і час на роботу з ними. Особливо це актуально, якщо потрібна велика кількість матеріалу з однаковими характеристиками (наприклад, кілька тисяч «квадратів» однакового лінолеуму).
У матеріалів є властивості
Наприклад, дерево – часто використовуваний матеріал при підготовці декору для івентів. Якщо планується використання об’єкта з дерева протягом кількох днів, слід прописати в кошторисі покупку висушеної деревини. Об’єкт з сирого матеріалу втратить форму вже на другий день експлуатації: особливо у вуличних умовах.
Какой материал выбрать для напольного покрытия? В большинстве стран отдают предпочтение пластику. Но сейчас в Украине наблюдается большая разница между дневной и ночной температурой. Это может привести к деформации материала. Поэтому:
- для люксовых мероприятий полы лучше покрыть композитным материалом на основе алюминия. Он сохранит внешний вид в любых условиях;
- для других ивентов и при ограниченном бюджете нужно застелить полы фанерой, предварительно окрашенной каучуковой краской.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки