Яна Матвійчук – підприємниця, власниця креативного івент агентства ARENA CS, ведуча. Свій багатомільйонний бізнес Яна створила з 300 $. Більше 7000 івентів реалізувала її компанія за 14 років. Своєю головною місією Яна визначає можливість допомагати українцям робити бізнес в Україні. Місію Яна Матвійчук реалізує на своєму youtube каналі Бізнес Арена. Яна ставить багато питань своїм гостям, за допомогою яких докопується до самої суті бізнесу, економіки та життя підприємця. Міжнародний журнал WOMAN в 2018 році включив Яну Матвійчук в рейтинг найбільш впливових жінок України в номінації «Великий бізнес – велика особистість».

Яна Матвійчук: Арену знають не тільки в Україні

 

Основний бізнес Яни Матвійчук – event агентство ARENA CS, яке з 2004 року працює по всій Україні, а також за кордоном: Білорусі, Казахстані, Західній Європі та Азії. За 15 років компанія стала високим професіоналом і експертом в івент менеджменті. 82,5% клієнтів дають позитивний відгук про event агентстві і співпрацюють з компанією більш 4-х років. ARENA CS має свою матеріально-технічну базу, яка вважається однією з кращих на ринку МICЕ-послуг України, а також власний автотранспортний парк. Завдяки цьому організація заходів відбувається оперативно і якісно. ARENA CS має з десяток різних нагород:

  • Переможець в номінації «Краща конференція» Національний рейтинг «Event Awards 2016»
  • Національний рейтинг якості товарів і послуг «Зірка якості» Краща компанія 2016
  • Ukrainian Event Awards Краща конференція – 1-е місце з заходом: Civil Society Development Forum 2015 для ІСАР Єднання
  • Найкраще захід для дітей – 2-е місце з заходом: День захисту дітей 2015 «Words Talk» UNICEF
  • Компанія року 2012 “Ліга кращих»
  • Переможець в національному рейтингу “Eventарізація 2013»
  • Переможець в номінації “кращий сценарій” Національний рейтинг «Event Awards 2014»
  • Ukrainian Event Awards Краще креативне захід 2014 року – 1-е місце!

Яна Матвійчук: в нашій команді найкращі експерти івент індустрії

Команда ARENA CS створювалася роками і вдосконалюється кожен день. Як зібрати під одним дахом зірок івент ринку і допомогти їм реалізувати свій потенціал? Компанія – це, в першу чергу, команда або набір команд і навпаки, команда – це компанія. Але команди самі по собі не утворюються. Для неї потрібен лідер, мотивація і напрямок руху. У бізнесі цю функцію виконує корпоративна культура: структура команди, цінності та місія компанії. Всі разом – секрет побудови зоряної команди, і створення лідера індустрії серед івент агентств Київ і Україну. Компанія АРЕНА КС проводить понад 1600 заходів по всій Україні завдяки налагодженим і регламентованим до найдрібніших деталей бізнес-процесів. ARENA CS складається з декількох команд, розділених за напрямами і типами заходів.

На початковому етапі підбору команди фокус спрямований на цінності. У ARENA CS такими цінностями є: свобода, відповідальність, результат і креативність. Розуміння і опис цінностей допомогло зрозуміти, яких людей брати в команду, як мотивувати ТОП менеджерів, управляти корпоративною культурою.

«Наявність цінностей говорить про вашу постійність», – Яна Матвійчук

«Свобода. Відповідальність. Результат. Креативність »

На цих цінностях, як колонах класичної архітектури, міцно стоїть компанія. Цінності впроваджені в усі процеси: взаємодія з клієнтами, умови роботи, комунікація всередині команди. Співробітник може не усвідомлювати всіх цінностей корпоративної культури, але він точно знаходиться під їх безпосереднім впливом і дією.

«Будь вільним – дій».

Що може бути краще свободи на роботі? Будь-яка людина прагне свободи, але не всі вміють нею користуватися, тому що свобода має на увазі відповідальність. Будь вільним – event компанія ARENA CS живе без великих і важливих начальників. Кожен член команди має свободу дій: планувати свій робочий час, приймати рішення. Можливість приймати рішення самостійно – наріжний камінь роботи івент менеджера. Справа в тому, що в професії часто зустрічаються непередбачені ситуації, що вимагають негайних дій.

«Будь відповідальним – систематизуй»

За свободу, як і за все треба платити і це не означає, що тільки грошима. Звідси друга цінність компанії «Будь відповідальним – систематизуй». У ARENA CS розроблена карта функціональних обов’язків і рівень відповідальності для кожного співробітника. Ставки в бізнесі великі – репутація, успіх, стратегічні цілі замовника івенту – тут помилятися не можна. Є один івент і він повинен пройти ідеально.

Наставництво

Звичайно, без керівника компанія не обходиться. Для того він і керівник, що може порадити, направити, розповісти і показати. У компанії впроваджена система наставництва, як альтернатива давно застарілому стилю управління під назвою «я розумний – ти дурень». Всі співробітники з першого дня в ARENA CS отримують свого наставника. У функціональні обов’язки наставника входить всебічна підтримка нового члена команди. Мета – передати всі принципи роботи, як внутрішні, так і зовнішні. Більш того, система наставництва за своєю структурою допомагає керувати корпоративною культурою і передавати правила з вуст в уста.

Від відповідальності до «кайфу»

В нагороду за відповідальність та системну роботу кожен івент менеджер обов’язково отримує справжній кайф – успішний результат проведеного івент заходи. Що тут ще додати? Будь-яка людина хоче насолоджуватися результатами і процесом своєю роботою, і компанія робить все для цього.

«Будь креативним – твори»

Але це не все. Івент менеджмент дозволяє виявляти творче начало людини. Четверта колона компанії «Будь креативним – твори». Креативність допомагає знаходити найнесподіваніші і нестандартні рішення в різних ситуаціях, створювати нові ідеї для клієнтів. Замовники з допомогою заходів хочуть вирішити якісь свої завдання і досягти поставлених цілей, а значить творчий підхід – запорука успіху.

Місія ARENA CS

Цінності – це колони, опора команди, а місія – це напрямок руху. Місія event агентства ARENA CS: «Розвиваємо ділову активність України, щоб бути в центрі уваги на глобальній Арені». Креативне івент агентство ARENA CS організовує заходи за участю бізнесменів, інвесторів, політиків, громадських лідерів, приймає гостей з усього світу, тому кожен захід має пройти на максимально високому рівні. Успішне захід – це не тільки запорука успіху компанії, але й країни в цілому. Розуміючи спільну місію члени команди АРЕНА КС відчувають повну відповідальність за свою роботу і результат. Таким чином, весь робочий процес наповнюється сенсом.

Від цінностей до делегування

Компанії АРЕНА Конференції і Семінари має лінійну структуру комунікації, а значить принципи делегування в ній налагоджено на високому рівні. Сучасний ринок праці, масовий відтік українців закордон створює величезну проблему при пошуку професійних менеджерів середньої ланки. Головним якостями менеджера є вміння делегувати і працювати в команді. У ARENA CS всіх членів команди постійно навчають цим принципам. Готових фахівців на ринку, на жаль, мало.

В основі успішного делегування лежить взаєморозуміння: передаючи завдання комусь, необхідно уточнити як зрозумів тебе той, хто приймає? Справа ось в чому. Якщо виконавець помилиться, то винен буде постановник, тому що він невірно пояснив і не уточнив, як його зрозуміли. Від правильності делегування завдання залежить робота в команді і результат. Чим якісніше поставлена ​​задача, тим простіше і зрозуміліше працювати в команді. Процес делегування спрощує використання CRM системи з функцією постановки завдань.

Команду об’єднує єдина мета, але досягнення мети складається з цілої структури завдань і процесів. Тут і включається на повну корпоративна культура. Вибудувана автономність кожного учасника команди є важливим елементом досягнення мети.

Наступним важливим принципом при організації заходів виступає принцип невтручання: «не варто втручатися в чужу зону, відповідайте на всі сто за свою ділянку роботи». У разі виникнення проблем виключається будь-який вид хаотичного вирішення питання. На порятунок приходить система обговорення при якій кожен висловить свою думку і буде почутий іншими.

Головне правило команди ARENA CS – довіряйте всім на повну. Під час роботи варто максимально концентруватися, працювати автономно, але забезпечити якісні “стики” між зонами відповідальності членів команди.

Таким чином, зоряна команда і експерти івент індустрії в ARENA CS – це професійні менеджери проектів, люди, які вміють управляти, ставити завдання, приймати і передавати відповідальність. Таких в ARENA CS 70 осіб!

Як мотивувати персонал і допомагати колегам бути продуктивними на своєму місці

Задоволеність співробітників компанії входить в зону відповідальності корпоративної культури. На ринку праці сучасні претенденти цікавляться комфортом умов роботи, системою взаємодії з колегами і керівництвом, що не менше, ніж рівнем зарплати, тому ARENA CS постійно працює над розвитком HR бренду компанії. За корпоративну культуру відповідає кожен співробітник, але основними носіями культури в ARENA CS є директор Яна Матвійчук та HR директор Сніжана Сидорчук.

Event компанія ARENA CS набирає в свої ряди молодих, активних та амбітних людей, але це не означає, що іншим дорога закрита. І справу в тому, що людина, яка потрапила в компанію потрапляє під вплив цінностей корпоративної культури. І якщо цінності збігаються з поглядами і поведінкою нової людини, то команда автоматично, підсвідомо приймає таких людей до своїх лав, а налагоджена система навчання допомагає людині набути професійних навичок. Якщо цінності нового співробітника не збігаються з цінностями компанії, то людина просто не зможе впоратися, працюючи вільно і відповідально, не зможе бути проактивним і обходитися без контролю боса.

Головною відмінною рисою нового покоління є повне заперечення жорсткого контролю, офісного графіка з 9 до 18, відсутності сприятливих умов роботи. Корпоративна культура івент агентства ARENA CS дає свободу, яка виступає мотиватором і виконує функцію селекції.

 Що ще ARENA CS робить для створення міцної команди

Компанія постійно зростає і набір персоналу відбувається на регулярній основі. ARENA CS шукає таланти, а таланти «на вчора» знайти не можна, тому проводяться співбесіди і відбіркові тури для нових співробітників регулярно. Звичайно, таланти знаходяться не щотижня, але вони на ринку є.

Знайти таланти можна, але складніше їх впровадити в команду і утримати на місці. Щоб нова людина не загубився в компанії, ARENA CS приділяє велику увагу початкового періоду. Кожен співробітник проходить детально продуману і розписану у вигляді crm завдань програму періоду адаптації.
Креативне івент агентство – це не тільки улюблена робота, а й ціле життя всередині компанії. Корпоративна онлайн група допомагає залучати співробітників до обміну корисною інформацією в івент менеджменті, ділитися свіжими новинами з життя команди, про реалізовані заходи, успіхи, поразки, корисними порадами по роботі з клієнтами та підрядниками і так далі.

На початковому етапі професійна підтримка не закінчується, в івент агентстві розроблений безперервний процес навчання. Як вам щотижневий «креативний день», на якому дійсно можна дізнатися багато з життя івент індустрії в Україні та світі?

Кожен співробітник розуміє свою значимість і результативність для компанії завдяки постійним чекпоінтам. Що це означає? Це індивідуальні зустрічі HR і керівника з кожним співробітником компанії. Такі чекпоінти потрібні для того, щоб дати зворотний зв’язок співробітнику про його роботу, а також дізнатися, які проблеми турбують співробітника, що можна виправити, що йому подобається, що не подобається, але і попутно проявити турботу компанії.

Розвиватися потрібно безперервно. У АРЕНА КС є своя бібліотека, яка поповнюється новими екземплярами книг.

У компанії є можливість відвідувати професійні виставки та навчання за кордоном. Досвід приходить з діями. Майстерність приходить з кращими знаннями. Кращі співробітники компанії мають можливість їздити за кордон. Таким чином, компанія мотивує, розширює кругозір співробітників і формує лояльність членів команди.

Порада успішних людей: будь ефективним керівником і будуй ефективний бізнес

Чи впливає корпоративна культура на зростання і ефективність бізнесу? Компанії не з’являються самі по собі, як гриби після дощу, тим більше не стають гігантами в перший день, тиждень, місяць свого існування. Компанії зростають поступово, як людина поступово стає дорослою. Якщо керівник хоче, щоб його компанія постійно досягала нових висот, він повинен працювати над налагодження бізнес-процесів. Там, де така робота не проводиться, настає хаос, керований співробітниками компанії. Компанія з неформальними правилами (вірніше відсутністю правил) приречена на провал при першій кризисній ситуації. Тому з упевненістю можна сказати, що корпоративну культуру створює керівник і безпосередньо впливає на зростання і ефективність бізнесу. Функцією керівника так само є підтримка курсу руху команди. Навіть корпорація з автоматизованими процесами і регламентами роботи з часом втрачає систему координат при відсутності керівника або лідера. Щоб утримати такий корабель на плаву, керівник повинен бути попереду команди, мати бачення майбутнього, а для цього бути продуктивним і результативним, а значить ефективним.

Яна Матвійчук визначає свої 8 простих способів контролювати особисту ефективність кожен день:

  • Займайтеся тим, чим вам завжди хотілося займатися.
  • Немає нічого неможливого, якщо думаєте, що це так, то відразу беріться за справу.
  • В першу чергу потрібно робити те, що пов’язано з досягненням мети вашого життя.
  • Використовуйте принцип 20/80 між витраченим часом і досягнутим результатом.
  • Делегуйте іншим людям.
  • Займайтеся креативом, монотонну роботу залиште іншим.
  • Переймайте досвід успішних кейсів з інших галузей.
  • Зараз або ніколи: робіть речі, які потрібно зробити.

Яким повинен бути керівник?

Ефективність керівника – це ще половина успішного шляху. Яна Матвійчук каже, що репутація має першчергове значення. Успіх приходить через репутацію, яка заробляється роками – безперервне навчання, гнучкість, прийняття правильних рішень, відповідальність, розвиток лідерських якостей, обов’язковість, системність і безліч інших якостей. Керівник просто зобов’язаний бути мудрішими і терплячим.

Успішний керівник просто зобов’язаний дотримуватися цих 4-м правилами, вважає Яна Матвійчук:

  • навчитися відмовлятися від своїх егоїстичних запитів, оскільки керівник має бути наставником, а значить вміти допомагати іншим людям;
  • більш того, він повинен вміти допомагати іншим так, щоб співробітники відчували себе успішними і значними;
  • в разі необхідності використовувати силу переконання і лестощі.
  • найголовніше бути послідовним, не порушувати правил, бути джерелом цінностей.

Автоматизація бізнес-процесів забезпечить стрибок вашого бізнесу на новий рівень

Івент агенство ARENA CS змогло вирости більш ніж в три рази за наступні три роки після впровадження CRM-системи, яка покриває не тільки спілкування з клієнтами, а також постановку завдань в проектах, весь фінансовий облік по проектах, маркетингову стратегію і всю комунікацію всередині команд. CRM система – це відмінний інструмент побудови лінійної комунікації і розвитку корпоративної культури. Централізоване управління відходить у минуле. У компанії немає жодної задачі, яка ставиться в усній формі. Всі процеси і завдання фіксуються, що так само полегшує процес делегування і фіксує всі результати.

Головна мета впровадження автоматизації – підвищення ефективності та продуктивності роботи співробітників і компанії в цілому. Це веде до поліпшення якості та швидкості обслуговування клієнтів.

CRM система – це величезна база інформації, повна історія компанії. Аналіз даних допомагає коригувати стратегію роботи з клієнтами, а також налаштовувати інструменти маркетингу. Одним словом, сучасний бізнес в сфері організації заходів неможливо уявити без CRM системи.

Яна Матвійчук: «Розвивайся, інакше скоро опинишся в аутсайдерах»

«У кожного бізнесу є одна загальна особливість: він не стоїть на місці, бізнес або зростає, або падає. Щоб власник не став гальмом свого бізнесу, він повинен безперервно розвиватися », – розповідає Яна Матвійчук в інтерв’ю одному з національних ЗМІ.

Життя теж не стоїть на місці, особливо в 21 столітті. Життя рухається зі швидкістю пасажирського літака. Знання оновлюються щодня. Щодня виходить десятки книг. Сотні в рік стають бестселерами. Яна Матвійчук наголошує на важливості постійного навчання та розповідає, що встигла перечитати практично всі найбільш відомі і визнані книги по бізнесу і продовжує це робити. Поки інші люди віддають більшу частину свого часу на відпочинок і розваги, Яна вирішила не втрачати свій час і поступила в EMBA на денну форму навчання, яке відвідувала протягом 2 років. Вчитися ніколи не пізно. Канал Бізнес Арена для Яни Матвійчук став не тільки проектом, покликаним реалізувати особисту місію, а й освітнім проектом. Взяти 100 інтерв’ю у успішних підприємців – це ще одна школа MBA. «Маючи такий насичений графік, треба вміти чітко планувати кожен день, особливо планувати час для відпочинку, інакше місія «встигнути все» може стати нездійсненним», – підкреслює Яна.

Яна Матвійчук біографія: п’ять кроків до успіху

Створити, тримати на плаву і вивести в лідери бізнес в сфері організації заходів на протязі 14 років – завдання не з легких. Нагорода за наполегливість і терпіння – результат. ARENA CS – event агентство міжнародного масштабу з багатомільйонним обігом. Як розвивала компанію Яна Матвійчук? Читайте нижче 5 кроків успіху ARENA CS.

1. В один момент все змінюється

Прості речі та трохи рішучості здатні перевернути життя. Коли event агентство було на самому початку шляху, а компанія не була впевненим гравцем на ринку, необхідно було негайно діяти. Одна американська організація виставила тендер на проведення міжнародного заходу в Україні за участю 600 делегатів з усього світу. На той момент шанси на успіх здавалися мінімальними і наближалися до нуля. Яна Матвійчук вирішила випробувати долю і спробувати збільшити шанси. Вона зателефонувала до головного офісу в США, але як завжди буває в таких ситуаціях, ніхто не взяв трубку. Добре, що є автовідповідач, на нього Яна записала свою пропозицію по організації та обслуговуванню заходу. Сміливість та старання пройшли не дарма і результатом стала перемога в тендері. Як пізніше виявилося, ARENA CS виявилася єдиною компанією з бажанням працювати, яка зателефонувала в центральний офіс з чітким і зрозумілим пропозицією: фіксовані ціни на найближчі 2 роки, гарантія виконання всіх зобов’язань, обслуговування в режимі 24/7, прописана до найдрібніших деталей вартість.

2. Організація заходів: важлива постійність

Ніщо так міцно не бадьорить вранці, як думки про мрію, яка може стати реальністю. Для Яни Матвійчук такою мрією після 2-х років підготовки до заходу і його успішного проведення, було бажання виїхати на Сейшели і провести там кілька місяців. Тільки одна думка про це щодня допомагала прокидатися рано вранці і заряджала енергію йти вперід, не здаватися.

Яна Матвійчук та її ефективна компанія

Event агентство ARENA CS – організатор заходів різного масштабу, агентстсво свято, креативне івент агентство продовжувало зростання з року в рік. Але назвати компанію лідером ринку в списку івент агентства Київ і Україна перші кілька років було складно. Для того, щоб вибитися в лідери потрібно щось зробити. Очевидним фактором, який сповільнював ріст, виступала низька ефективність. Стало питання, як побудувати ефективну компанію?
Скільки співробітників компанії реально потрібно для успішної діяльності – 10 або поки вистачить 2-3 людини? Чи потрібен великий офіс на даному етапі або можна обійтися парою робочих місць? Дорога реклама або партизанські методи будуть результативними? Що ще можна зробити, щоб підвищити ефективність компанії?

«Через відсутність стартового капіталу при побудові бізнесу бути ефективним було необхідністю, яка в підсумку привела до успіху!», – каже Яна Матвійчук.
Одним з кращих рішень в досягненні ефективності стало впровадження автоматизації бізнес процесів. CRM система принесла свої результати і привела в перший рік до зростання компанії в 2 рази.

Event агентство, організація заходів, конференц сервіс – бізнес ідеї з мінімальними вкладеннями. Так здається на перший погляд. Насправді це не так. Щоб швидше побудувати ефективний і успішний бізнес в цьому напрямку необхідно мати великий капітал і досвідчений менеджмент, щоб впроваджувати інновації в компанії.

3. Івент компанія без співробітників

Зростання компанії, в результаті впровадження автоматизації бізнес процесів, викликав опір команди. Кількість і обсяги замовлень росло, а ефективність роботи не збільшувалася. Співробітники з великим досвідом роботи в компанії просто хотіли отримувати зарплату за вислугу років. Рости, коли і так все добре, не кожен хоче, адже для цього потрібна особлива мотивація. Шукати мотивацію для команди часу не було: десятки контрактів і сотні замовлень самі йшли в руки, потрібно було вджобувати!!! У такій ситуації було прийнято складне рішення і звільнено 19 з 25 співробітників. У якийсь момент в команді залишилося 6 осіб і кілька десятків івент менеджмент контрактів. Але парадокс в тому, що саме це рішення привело до успішного росту і ефективності компанії в майбутньому.

4. Нова команда: як не допустити старих помилок

У компанії з лінійним управлінням і побудовою комунікації важливим аспектом роботи є сильна команда менеджерів. Як вже було сказано на початку статті, сильну команду можна побудувати за допомогою корпоративної культури. Яна Матвійчук, як керівник компанії, змогла вибудувати сильну систему HR процесів з пошуку і найму співробітників. У підсумку, процес найму відбувається з використанням інновацій в HR. Управління персоналом будується на 5 важливих пунктах:

  • Статус – становище в компанії;
  • Справедливість в рівній мірі до всіх співробітників і винагороду за успішних результатів роботи;
  • Визначеність функціональних обов’язків;
  • Автономність – робота в рамках функціональних обов’язків, здатність приймати рішення і нести за них відповідальність;
  • Взаємодія – зрозуміла система роботи з іншими членами команди.

Бізнес Арена з Яною Матвійчук. А чому б не взяти 100 інтерв’ю?

У програмі Бізнес Арена Яна Матвійчук реалізує свою місію – допомагати українцям відкрити і розвивати свій бізнес в Україні через детальний огляд вже реалізованого бізнесу.

В кінці 2013 року Яна Матвійчук поставила собі нову мету – записати 100 підкастів на тему створення та розвитку успішного прибуткового бізнесу з нуля в Україні, а в 2018 році Яна Матвійчук Бізнес Арена стала українським брендом в youtube сегменті з розвитку бізнесу.

Всі, хто шукають відповідь на питання як розпочати свій бізнес, стикаються з каналом Бізнес Арена. Малий бізнес в Україні – головна мета проекту Бізнес Арена. Місія проекту – мотивувати українців відкривати свій бізнес в Україні. На каналі можна знайти відповіді на питання, які бувають види бізнесу, як відкрити свою справу, які бувають бізнес ідеї, бізнес ідеї з мінімальними вкладеннями, як налагодити бізнес процеси, дати поради які бізнес книги читати. Через канал Яна Матвійчук показує, що ситуація в країні далеко не найкраща, але це зовсім не означає, що не можна нічого досягти.

У підсумку, за 4 роки мета була досягнута. Серед відомих гостей каналу Бізнес Арена можна знайти Євген Чичваркін, Андрій Здесенко, засновники «Нова Пошта» Володимир Поперешнюк, Дмитро Потапенко, Михайло Кухар, Геннадій Балашов, Андрій Пальчевський, Дмитро Борисов, Саша Дергоусова, Алла Клименко, Андрій Клименко, Кирило Куницький, Єлизавета Юрушева і багатьох інших.

Бізнес Арена – все про людей бізнесу і їх проектах. Вони кинули виклик життю і досягли великих результатів. Це відкриті люди, вони із задоволенням діляться секретами як розпочати бізнес з нуля, розповідають бізнес ідеї, радять бізнес книги.

Нова рубрика під назвою Breaking News Україна, яку Яна Матвійчук веде разом з російським підприємцем, опозиціонером Дмитром Потапенко, а також з економічним експертом Еріком Найманом, стартувала в березні 2018 року, на каналі Бізнес Арена. У рубриці обговорюються новини бізнесу та економіки України. Канал продовжує рости і налічує понад 67000 підписників.

Громадська діяльність Яни Матвійчук: кращі бізнес ідеї стали реальністю

Бізнес Арена – це громадський проект, він не приносить прибутку. Поради підприємців – безцінна можливість дізнаватися нові актуальні тренди бізнесу. Але на цьому соціальний внесок Яни Матвійчук не закінчується. У 2016 році Бізнес Арена в партнерстві з Українським Жіночим Фондом почали реалізацію грантового проекту допомоги постраждалим від військового конфлікту для 7-ми областей України.

Метою проекту є допомога людям, що постраждали від конфлікту заснувати або перемістити малий бізнес, а також сприяти працевлаштуванню внутрішньо переміщеним особам (ВПЛ), демобілізованим військовослужбовцям та членам приймають громад, в тому числі жінкам і людям з інвалідністю (ЛЗІ).

Цифри проекту:

  • 2 роки підтримки;
  • 121 бізнес-проект був підтриманий;
  • загальна сума підтримки більше 8 млн. 330 тис. гривень;
  • всі ініціатори бізнес-проектів пройшли програму індивідуального супроводу під керівництвом бізнес-коучів;
  • понад 800 осіб безкоштовно пройшли бізнес-курс для підприємців-початківців.

Забудьте про інновації, якщо не хочете бути лідером

ARENA CS впевнено займає лідируючі позиції серед івент агентств Києва. Щоб утримати лідерство, мало просто бути хорошим організатором заходів та креативним агентством. Уміння впроваджувати інновації сьогодні визначає роль лідерства. Керівники ARENA CS безперервно відстежують всі світові тренди та інновації, впроваджують їх у івент менеджмент. Цифрові технології швидко увірвалися в життя кожної людини і продовжують завойовувати все більше уваги. Майбутній світ неможливо уявити без інформаційних технологій.

Мобільні додатки твердо закріплюються в сфері організації заходів, що в свою чергу відображається на ефективності івент менеджера, як самого івенту і зручності для учасників.

Менеджери АРЕНА КС в своїй практиці радять використовувати мобільні додатки для івентів, а також допомагають впроваджувати їх.

Поки що доводиться говорити про додатки, які виконують стандартні функції організаторів. У них є програма заходів, сигнали про початок сесії, інформація про спікерів, через нього можна зареєструватися, дізнатися все про навігації, будувати свій нетворкінг, призначати зустрічі, проводити онлайн опитування, отримувати фідбек за результатами заходу.

Не дивлячись на всі переваги мобільних додатків, вони не мають індивідуального підходу. Вже сьогодні на світовій арені івент індустрії з’явився новий тренд – чат-боти.

Чат-боти завойовують івент індустрію

Чати-боти можна інтегрувати в месенджери, соціальні мережі, sms-повідомлення. У будь-який зручний спосіб для учасника. Чат-боти розроблені за алгоритмом, який дозволяє ботам навчатися і вести діалог з учасниками на їх мові, сленгу, відповідати на індивідуальні запити. Користувач, який веде бесіду з таким ботом не завжди розуміє реальна це людина або бот.

Чат-бот івентор може відповідати на різних мовах, розповідати про спікерів, оточуючих експонатах, надавати доступ до Wi-Fi, допомагати з паркуванням, висвітлювати подію в режимі реального часу і інші індивідуальні функції.

Користувачеві не потрібно встановлювати чат-бота на мобільний пристрій, вони не садять батарею, не потребують авторизації користувача, працюють без паролів та інших додаткових дій.

З іншого боку, організатори мають можливість отримати статистику кількості звернень і конкретних питань, які цікавили учасників. Дізнатися які проблеми виникли під час івенту. Все це корисна інформація, необхідна для поліпшення сервісу і якості організації та проведення заходу.

Інновації самі до вас не прийдуть і не впровадяться

Сучасний світ продовжує свій розвиток по експоненті. З кожним днем ​​стає складніше вловлювати всю масу технологічних змін і перетворень, які впроваджуються в бізнесі. Як було сказано вище, щоб стати і залишатися лідером необхідно вміти просувати і впроваджувати інновації. Яна Матвійчук, як підприємець і власник безперервно відстежує інновації не тільки в сфері організації заходів. Впровадження успішних практик інших сфер може надати новий імпульс розвитку компанії з абсолютно несподіваного боку.

Щоб бути на хвилі Яна Матвійчук відстежує такі напрямки в бізнесі, де відбуваються зміни:

  • підходи в створенні мережі контактів;
  • модель – як бізнес отримує дохід; систематизація активів;
  • продукт компанії – характеристики і функціональні можливості;
  • організація роботи; створення продуктів компанії, які доповнюють один одного;
  • сервіс компанії в обслуговуванні клієнтів; канали просування;
  • бренд бізнесу; залучення клієнтів і взаємодія з ними.

Необхідно запам’ятати одну даність життя в нашій реальності: спочатку не було нічого, сьогодні є всі. Бізнес – це частина життя. Якщо ви захочете щось по-справжньому і будете мати намір це отримати, то на початку не буде нічого. Потрібно пройти етап від нічого до результату, мати терпіння його пережити. Яна Матвійчук може з упевненістю підтвердити це: «Як з 300 доларів зробити 10 000 000 доларів?» – «Вджобувати!».