Сучасна реклама все більше відштовхує глядачів, читачів, змушуючи їх негативно оцінювати не тільки картинку, що миготить на екранах і плакатах, а й компанію, яка просуває свою продукцію подібним чином. Івент маркетинг – новий, найефективніший спосіб реклами, який, навпаки, не відштовхує потенційних покупців, а дозволяє «підігріти» їх інтерес до продукції до потрібної температури.

Івент маркетинг передбачає емоційний вплив на цільову аудиторію за допомогою проведення спеціальних заходів. Найбільш складним і важливим кроком, який обов’язково повинні зробити замовники, є вибір компанії, яка буде займатися підготовкою, організацією івенту. Щоб ідея спрацювала, а потенційний покупець віддав перевагу саме продукції клієнта, все повинно бути ідеальним: новий і оригінальний сценарій корпоративу, цікаві ігри для корпоративу, харизматичний ведучий і багато чого іншого. Івент маркетинг потрібно довіряти кращим, а кращі – це організатори заходів компанії-лідера в івент індустрії ARENA CS!

Івент маркетинг: чому заходи краще за традиційну рекламу?

Багато престижних компаній вже відмовились від традиційної реклами, віддаючи перевагу замовленню проведення кількох заходів на рік, що дозволяє досягти набагато більш «привабливих» результатів. Агентства та фірми цілеспрямовано виділяють в рік певну суму на проведення івентів, закладаючи необхідні грошові кошти в бюджет. Чому потрібно віддати перевагу заходам, відмовившись від традиційної реклами?

  • Потенційний покупець впевнений, що при традиційній рекламі йому «впарюють» непотрібну / неякісну / шкідливу продукцію, і тому вважає за краще просто дистанціюватися від джерел подібної інформації.
  • На відміну від заходів, результат при традиційній рекламі передбачити, прорахувати досить складно. Замовнику набагато вигідніше замовити проведення івенту, ніж пробувати альтернативні способи реклами.
  • Зростання конкуренції. Компанії, які вибирають івент маркетинг, легко знаходять свою аудиторію, потенційних покупців, що допомагає їм впевнено стояти на ногах, отримувати стабільний прибуток.

Івент маркетинг: ключові моменти

Що таке спеціальний захід з точки зору маркетингу? Захід – це не тільки можливість розважити відвідувачів, привернути увагу до пропонованої продукції або ж проінформувати про переваги товару, але і можливість провести пряме позиціонування торгової марки. Івент маркетинг – це не тільки вибір івенту в якості основного способу реклами, але і грамотний підбір локації заходу, продумування цілей свята, робота над іншими важливими деталями, пов’язаними з безпосередньою організацією семінару, благодійної акції, рок-концерту. Можна виділити кілька ключових моментів, серед яких:

  1. Належне інформування потенційних гостей, учасників про проведення заходу. Повідомлення про організацію свята має бути яскравим, часом зухвалим, але при цьому інформативним. Від якості інформування залежить успіх всього івенту.
  2. Проведення заходу. Івенти (Київ) не повинні бути нудними, ідеї не повинні бути пересічними та банальними. Потенційний покупець повинен бути в захваті від проведеного свята, адже від цього безпосередньо залежить інтерес і до продукції, яка рекламується.
  3. Інформаційна хвиля, яка повинна слідувати після закінчення івенту. Кожен, хто не відвідав захід, повинен пошкодувати про втрачену можливість. Правильно продумана інформаційна хвиля, що повідомляє про успіх організованого івенту, допоможе створити додатковий ажіотаж.

Івент маркетинг: визначення цілей заходу

ивент маркетинг

Мета свята – визначальна ідея, основа, фундамент всього заходу, на якому вибудовується весь івент. Мета визначає, які будуть обрані ігри на корпоратив, яким буде сценарій корпоративу, особливості кейтерингу та розважальної програми заходу. Якими ж бувають цілі спеціальних заходів?

  • Залучення уваги потенційних покупців, презентація нового продукту / послуг, пошук цільової аудиторії.
  • Забезпечення обміну досвідом, залучення партнерів / спонсорів, налагодження комунікаційних зв’язків.
  • Поліпшення іміджу компанії-організатора, створення широкого резонансу в ЗМІ, налагодження нових зв’язків зі «своєї» аудиторією і багато іншого.

Захід допоможе досягти відразу кількох цілей, отримати бажані результати. Більш того, якісно проведений івент буде породжувати не тільки миттєву, одноразову реакцію, а й приносити додаткові плоди протягом декількох тижнів, місяців.

Івент маркетинг: помилки при організації заходу

Івент маркетинг не терпить помилок! Саме тому необхідно довіряти організацію і проведення заходів професіоналам. ARENA CS – компанія, яка зробить захід ідеальним, незабутнім для учасників і замовника. Ось дві помилки, які часто допускаються при організації івентів компаніями-новачками або керівниками фірм, які вирішили взяти підготовку заходу на себе:

  1. Орієнтація на інтереси компанії, а не на інтереси цільової аудиторії. Занадто велика кількість реклами, яка набридає навіть самим терплячим споживачам, неправильна подача інформації, а також погано продуманий підхід при організації заходу можуть поставити свято під загрозу зриву. Наприклад, при презентації нової моделі телефону технічний фахівець протягом півтори години нудним, монотонним голосом розповідає про потужності новітнього смартфона.
  2. Спеціальні івенти (Київ) без чітко визначених цілей та події «для галочки». В такому заході абсолютно немає сенсу. Багато компаній просто не розуміють, що сам факт проведення івенту не принесе результаті.

Ідеї для корпоративу, акції або іншого заходу, сценарій, програма – все повинно бути опрацьовано до дрібниць. Тільки в цьому випадку захід дасть потрібний результат, а не просто «забере» гроші у клієнта!

Івент маркетинг: правила вибору часу і дати заходи

Вибір дати і часу проведення заходу не менш важливий, ніж розробка декорацій, написання сценарію, створення промо матеріалів. Від правильного вибору залежить кількість учасників івенту, ажіотаж навколо самого заходу, а також увага ЗМІ. При виборі часу заходи слід враховувати наступні фактори:

  1. Пора року і погодні умови. Захід взимку при температурі -20 ° С, проведений на площі, швидше за все збере менше учасників, ніж івент, організований навесні при температурі + 20 ° С
  2. Календар. Слід аналізувати події, які будуть відбуватися паралельно з вашим заходом, враховувати сам день проведення івенту (вихідний, будній, святковий).

Місце проведення заходу може змінюватися в залежності від цілей свята, цільової аудиторії, часу і дня проведення. Компанія ARENA CS передбачить і прорахує час заходу, підбере дату таким чином, щоб івент зміг охопити всю необхідну аудиторію. Івент маркетинг – це не просто красиве слово для ради директорів, а дійсно ефективний спосіб реклами, який потрібно використовувати грамотно.

Івенти (Київ): якими повинний бути бути контент заходу?

Організатор заходів розпочинає розробку контенту івенту найчастіше вже після того, як визначені цілі свята, встановлена дата і час. Ось кілька простих правил, які допоможуть івент менеджеру правильно написати сценарій і продумати концепцію всього заходу:

  • Контент повинен відповідати місцю, часу проведення, цілям заходу, а також інтересам цільової аудиторії.
  • Кожна деталь повинна бути продумана і правильно «вписана» в концепцію івенту.
  • Сценарій не повинен бути нудним і затягнутим. Це призведе до того, що учасники просто не сприйматимуть надану інформацію.
  • Рекламні моменти повинні виглядати органічно, ідеально поєднуватися з усією концепцією свята.
  • Видовищність заходу. Учаснику має бути приємно дивитися на сцену, тільки в цьому випадку він буде уважно сприймати інформацію, а не пропускати її повз вуха.
  • Плануючи захід самостійно, можна допустити велику кількість помилок, які негативно вплинуть на успіх всього свята, саме тому варто найняти для проведення івенту висококваліфікованих фахівців. Професіонали ARENA CS знають, як організовувати івенти (Київ) якісно, проводити заходи без помилок і досягати поставлених цілей! А ви володієте такою інформацією?

Івент-маркетинг: найпопулярніші види заходів

Івент маркетинг передбачає і правильний вибір виду заходу. Є кілька стандартних варіантів, які характеризуються найбільшою результативністю та користуються популярністю:

  • Відкриття ресторану / магазину / готелю. Незважаючи на просту назву, зробити захід незабутнім, яскравим під силу тільки професіоналам.
  • Презентація нової продукції. Недостатньо просто поставити перед учасниками заходу технічного фахівця, який буде розповідати про процес виробництва товару. Потрібно також передбачити ілюстрації, промо матеріали, буклети та багато іншого. Особливості проведення презентації залежать від типу івенту (закрита, відкрита презентація).
  • Виставка. Головна мета – демонстрація продукту, виділення його достоїнств, переваг перед подібними товарами, представленими іншими компаніями, фірмами, агентствами. Непоганим рекламним ходом буде сувенірна продукція, подарунки, оформлені в стилі бренду компанії.
  • Свята, акції. Коли компанія проводить свято для людей різного класу, вона автоматично привертає до себе підвищену увагу. Особливо, коли мова йде про благодійні акції або концертах, збір коштів для нужденних людей.

Безумовно, компанія-організатор може зупинити свій вибір на іншому форматі заходу. Наше агентство підбирає тип івенту, грунтуючись на великій кількості факторів: мета, завдання заходу, кількість учасників, статус гостей і тд.

Івент маркетинг: чого можна домогтися в результаті?

Як вже нами було сказано, заходи мають не тільки моментальний, але і довготривалий ефект. Чого ж можна домогтися за допомогою грамотно організованого, ретельно продуманого свята?

  • По-перше, захід дозволить охопити всю цільову аудиторію. Свято також дасть можливість залучити потенційних покупців, які сумніваються, перебувають в роздумах.
  • По-друге, «розкрутити» торгову марку фірми / агенції. Таким чином, захід дозволить вивести компанію замовника в лідери, що позитивно відіб’ється на рівні доходів та репутації.
  • По-третє, домогтися довготривалого ефекту. Відмінний захід починається з гучних анонсів, а закінчується статтями в газетах, журналах, повідомленнями по телевізору, оголошеннями в Інтернеті.

Крім того, івенти (Київ) допоможуть збільшити попит на продукцію, поліпшити імідж підприємства, утримати репутацію на потрібному рівні, а також збільшити лояльність до торгової марки компанії.

Івент маркетинг: чому варто звернутися до ARENA CS?

ARENA CS – компанія, яка має безліч переваг, серед яких можна виділити наступні:

  1. Велика кількість послуг, що надаються (логістика, кейтеринг, питання, пов’язані з поселенням гостей, брендування продукції, випуск рекламних матеріалів).
  2. Надійні підрядники, які якісно виконують свою роботу, взаємодіють з учасниками заходу на найвищому рівні.
  3. Професійні організатори заходів. Клієнту не доведеться хвилюватися про організацію свята, про вирішення проблемних моментів, про домовленості з постачальниками, адже все це буде покладено на плечі івент менеджерів компанії.
  4. Прозора система оплати. Клієнт отримає від компанії попередні кошториси, бюджет з детально розписаними затратами.
  5. Виконання всіх побажань замовника. Ми ніколи не відмовляємо клієнту, намагаємося виконати всі його вимоги, реалізувати всі його побажання за мінімальну кількість часу.

Хочеться, щоб івент пройшов на найвищому рівні, щоб сценарій заходу був унікальним, і щоб гості перебували в стані ейфорії? Тоді вам потрібно звернутися в компанію ARENA CS! Щоб отримати консультацію або відповідь фахівця на своє питання, а також домовитися про зустріч, досить просто зателефонувати до офісу!