Сервіс для івент менеджерів Timepad провів аналіз зміни ландшафту подій після першої хвилі пандемії COVID-19. Стало відомо, які напрямки швидко відновилися після локдауна, в яких тематичних нішах найбільше івентів і де найвищий середній чек вхідного квитка.
За даними дослідження, після пандемії користуються найбільшим попитом відзначений на заходи в ніші психології, на вечірки, а також на навчальні курси по освоєнню нових професій. При цьому найзначніше зріс середній чек (якщо порівнювати з 2019 роком) у конференцій наукового напрямку, спортивних подій та виступів артистів.
Кілька основних фактів
Співвідношення івентів в форматах офлайн і онлайн в період пандемії змінилося обернено пропорційно: до локдауна до 95% івентів проводили офлайн, а в період тотального карантину до 90% подій пройшло виключно онлайн.
Як тільки почалися перші послаблення, різко зріс попит на тематичну нішу освіти за кордоном: події в цій сфері зросли на 261 п.п. по відношенню до 2019-го.
Коли закінчився режим примусової ізоляції, було отримано дозвіл на проведення спортивних подій. Організатори івентів в цій ніші збільшили середній чек на квитки до 226 п.п. Почасти це пов’язано з обмеженнями за кількістю відвідувачів (до 50% заповненості).
Також помічений значне зростання середнього чека в категоріях освіти (за кордоном), науки, IT та інтернету. Це пов’язують з бажанням людей освоїти нові спеціальності або підвищити свої професійні якості, так як ринок праці в період пандемії пережив складні негативні зміни.
Природно, що люди скучили за розвагами. Кількість івентів в цій ніші зросла нв 154 п.п., а зростання середнього чека склав 134%.
Період вимушеної самоізоляції продемонстрував, що люди цікавляться саморозвитком і психологічним здоров’ям: зростання івентів в цій категорії склав 9 п.п., і ціна середнього чека зріс на 116 п.п.
Відзначено, що в період пандемії багато вперше спробували брати участь в онлайн заходах і оцінили, що такий формат теж цілком зручний. Але в той же час локдаун показав, що офлайн заходи ніколи не перестануть бути актуальними. Як тільки їх дозволили, попит на них різко зріс. Це очевидно, тому що при всіх перевагах онлайн формату, люди потребують живих комунікаціях. Можна зробити загальний висновок, що пандемія значно вплинула на івент ринок, але він гнучко змінився в нових умовах.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки