Ідеї для онлайн корпоративу

Світова пандемія внесла корективи в робочі процеси багатьох компаній по всьому світу. На зміну зустрічам прийшли онлайн-конференції. Семінари перетворились на вебінари. Особисті контакти зведені до мінімуму, а співробітники намагаються контактувати виключно через всесвітню павутину. Це ж стосується корпоративних свят та відпочинку. У 2021 року навіть дійшло до онлайн корпоративів. Виявляється, організувати такий івент не просто. Потрібно вміти утримати увагу аудиторії біля екранів. Тому в статті нижче розповімо про кращі варіанти проведення онлайн корпоративу.

Що таке онлайн корпоратив

Це такий же захід, як і будь-яка інша зустріч в мережі інтернет. Різниця тільки в тому, що її характер в більшості випадків розважальний. На таких івентах немає звітів, доповідей та дрес-кодів, а неформальна (і комфортна) обстановка в кімнатах присутніх, вітається. У онлайн-корпоративі може бути 2 мети:

  •       розважальна, з конкурсами, іграми та невимушеним спілкуванням;
  •       яка об’єднує, своєрідний team building в віддаленому форматі.

При цьому є важливі нюанси, які потрібно враховувати при підготовці корпоративних розваг. Причому вони однакові як для офлайн, так і для онлайн зустрічей.

ивент агентство

Онлайн корпоратив теж може бути веселим та емоційним

Що потрібно врахувати при організації корпоративу онлайн

З огляду на спрямованість івенту, організатор повинен подбати про:

  •       залученість всіх учасників в процес;
  •       захід повинен захоплювати присутніх;
  •       відсутність напруженості в спілкуванні;
  •       наявність та доступність інтерактивних елементів для присутніх;
  •       модераторів, які допомагають вести івент і відстежують технічний стан трансляції.

Також потрібно вибрати відповідну платформу для організації заходу. Вона повинна бути не тільки доступною, а й досить функціональною для проведення корпоративу зі складною структурою.

Ідеї для ​​онлайн корпоративу

Специфіка івенту передбачає підготовку сценарію або хоча б приблизного плану проведення заходу. Головне утримати увагу аудиторії, залучити в процес і залишити позитивні враження. Це не найпростіше завдання. Тому ми зібрали топові варіанти проведення корпоративу онлайн, спираючись на власний досвід і успішно закриті кейси.

Music party

Класична вечірка з живою музикою або діджейським сетом. Зазвичай всі організаційні моменти бере на себе компанія:

  •       пересилку реквізиту, якщо вечірка костюмована;
  •       запрошення діджея;
  •       забезпечення технічних потужностей, щоб грати музику;
  •       компенсацію учасникам напоїв і закусок.

Різниця з реальною зустріччю тільки в тому, що учасники знаходяться по різні боки монітору. Але такий підхід може бути навіть кращим – комфортна і звична обстановка допоможе розслабитися. Дуже популярним є такий онлайн-корпоратив на Новий рік, день народження компанії і для інших знакових подій, що охоплюють всіх членів команди.

Квартирник

Варіант з живою музикою і кавери відомих пісень. За музичну групу зазвичай виступає частина колективу або людина, що вміє грати на гітарі. Але і варіант із запрошенням популярних виконавців є актуальним.

Такий корпоратив проходить в більш спокійній обстановці, ніж вечірка. І вимагає менше витрат на організацію. Але сказати, що він гірше, не можна. Просто інший формат. Потрібно зауважити, що такий івент більш емоційний, ніж вечірка або традиційний концерт у великій залі. Камерний виступ, обмежена кількість учасників, відомі і улюблені всіма музичні хіти залишають незабутні враження і приємні емоції. Важливий і той факт, що квартирник можуть відвідати члени сімей співробітників.

Концерт

В умовах пандемії багато популярних музичних груп проводять концерт онлайн. Купити на нього квитки співробітникам – найпростіший варіант спільного заходу. Технічна сторона питання знімається з компанії, і потрібно тільки забезпечити доступ учасників до трансляції. Швидше за все, музичні смаки учасників команди не збігаються, але можна вибрати нейтральних виконавців або класичний концерт. Спільне відвідування культурного заходу зближує колектив.

Спорт

Формат підходить як для регулярних занять, так і в якості окремого івенту. Наприклад, можна організувати заняття:

  •       фітнесом;
  •       йогою;
  •       бігом;
  •       зарядкою;
  •       силовими вправами.

Не складно проводити заняття кілька разів на тиждень або щодня. А в якості тімбілдінга можна проводити змагання всередині колективу. Наприклад, по присіданням, віджиманням або виконанням планки чи навіть цілого комплексу вправ.

Квести

Завдання на логіку, мислення або знання історії (географії і взагалі чого завгодно). Також можуть проводитися тематичні квести, наприклад, Murder Mystery, де потрібно підключити дедуктивні здібності, фантазію, асоціативні навички, щоб розплутати клубок інтриг, визначити антагоніста або виконати інше завдання. Квестами можуть вважатися навіть сети настільних ігор, типу Dungeons & Dragons. У будь-якому випадку, такі івенти змусять учасників поламати голову над вирішенням завдань і головоломками та докласти чимало зусиль, щоб виконати квест.

Найбільш зрозумілий і найпопулярніший формат ігор для онлайн-корпоративів. Об’єднує функціонал відразу декількох івентів:

  •       розвиває знання учасників;
  •       дозволяє співробітникам краще пізнати один одного;
  •       є відмінною розвагою.

Організувати такий івент просто з технічного боку. А ось в плані підготовки сценарію і, можливо, реквізиту доведеться докласти певних зусиль.

Квіз

Це формат квестів, але більш складний. Являє собою новий вид вікторини в онлайн-режимі. У класичному варіанті виглядають, як тести з варіантами відповідей. Вважаються максимально інтерактивним і універсальним елементом івенту, який можна використовувати для

  •       розваги;
  •       навчання;
  •       закріплення інформації;
  •       тімбілдінга;
  •       взаємодії аудиторії з організаторами.

Відмітна риса квізу – формат тестування. Саме наявність варіантів відповіді забезпечує залучення аудиторії та обговорення всередині груп учасників. До того ж зрівнює шанси гравців на перемогу.

Учасники набирають бали за правильні відповіді, завдання відображаються на екранах присутніх на онлайн-івент. Люди відповідають соло або в командах. Проходження квізу дуже захоплює всю аудиторію, але для цього потрібно:

  •       планування корпоративу;
  •       підключення модераторів;
  •       залучення технічних фахівців.

Квізи є досить складними в реалізації. Проте дають відмінний фідбек у вигляді спілкування користувачів, командної роботи, позитивних емоцій і навіть обміну досвідом.

Майстер клас

Вид навчального семінару, в якому користувачі беруть безпосередню участь. Вони не просто слухають лектора, а й виконують його завдання. Вебінаром можна назвати такий семінар, в якому:

  •      є двосторонній відео- та аудіо зв’язок;
  •      учасники працюють з реквізитом, наявність якого забезпечують організатори заходу, або ж він купують самостійно;
  •      в результаті кожен отримує якийсь виріб, зроблений своїми руками.

У цьому форматі компанія забезпечує співробітників засобами і реквізитом для проведення івенту. Найбільш популярні майстер-класи: кулінарія, живопис, скульптура. Вони спрямовані на загальний розвиток і отримання позитивних емоцій. Хоча можливі й спеціалізовані заходи для відділів або підрозділів. Наприклад, нові прийоми кодингу для IT-фахівців.

Virtual Reality

Мабуть, найдорожчий тип корпоративу. Але і запам’ятався найбільше. Учасники потрапляють у віртуальну реальність за допомогою додаткового обладнання – VR-окулярів і маніпуляторів. Проводяться в двох форматах:

Ігровому. Користувачі виявляються в ігровому світі, де можуть пересуватися, стрибати і взаємодіяти з оточуючими. Процес супроводжується ігровими завданнями.

Екскурсійному. Учасники потрапляють в реально існуючі місця. Наприклад, музеї, виставки, галереї. Такий формат дозволяє побувати в нових місцях і отримати інформацію.

Компанія на цих івентах повинна забезпечити технічну можливість участі, тобто надати обладнання. А ще знадобляться технічні фахівці для контролю працездатності системи, стабільності підключення і модерації дій користувачів.

лучшие ивент агентства Украины

Залучена аудиторія – гарантія крутого результату

Переваги та недоліки онлайн-корпоративів

Івенти в інтернеті відкривають простір для нових форматів і дозволяють реалізувати неможливі раніше ідеї. Тому поява такого формату є безсумнівним плюсом для бізнесу. Справа в:

  • Команді. Для великих компаній з філіями в різних містах і країнах це єдина можливість зібрати всіх співробітників на одному заході. При цьому не потрібно відривати колег від роботи через тривалі відрядження.
  • Ціні. Івенти в офлайн в будь-якому випадку дорожче, оскільки є витрати на оренду приміщень, трансфер, проживання, харчування та розваги для учасників. Інтернет-зустрічі не потребують цього, так що коштують набагато дешевше.
  • Безпеці. Мається на увазі ситуація з карантином. Заразитися при онлайн-спілкуванні неможливо.

Важливо ще й те, що на такому корпоративі можна зібрати всіх співробітників. Неважливо, 10 осіб в компанії або 2000 – головне, правильно вибрати формат і платформу для проведення.

Очевидний мінус тільки один – технічні складності. Для організації івенту потрібні фахівці, техніка і досвід проведення. Не кажучи вже про підбір такої ідеї для онлайн-корпоративу, щоб всім було цікаво. Деякі ідеї реалізувати досить складно. А зі збоями трансляцій і обривом з’єднання стикався кожен, хто намагався зробити навіть звичайний відеочат в месенджері. На корпоративі такого допускати не бажано, а виправляти потрібно швидко. Особливо, якщо беруть участь сотні або тисячі чоловік. Коли організацією займаються самі співробітники компанії, проблеми трапляються досить часто.

Як правильно провести онлайн-корпоратив

Кращий варіант – довірити івент нашій команді. Ми вже провели понад 500 заходів різного спрямування в онлайн-режимі, тому пропонуємо:

  •       комплексну організацію корпоративу для будь-якої кількості учасників;
  •       вибір оптимальної платформи і формату для проведення;
  •       генерацію ідей онлайн корпоративів, включаючи Новий рік та інші свята;
  •       реалізацію всіх побажань замовника в плані проведення заходу;
  •       технічний супровід івентів будь-якої складності, включаючи модерацію спілкування і дій учасників;
  •       фахівців з досвідом організації та проведення інтернет-зустрічей в ролі ведучих;
  •       підбір та забезпечення домовленостей зі спікерами, лекторами, музикантами.

Ми на професійному рівні організуємо корпоративи онлайн, тому гарантуємо ідеальне проведення івенту.