10% за сервісне обслуговування кава-брейку?

Untitled-1
15 Jun

Наші клієнти нас часто питають, чого ресторан просить 10% за сервісне обслуговування кава-брейку?

Мовляв, про яке обслуговування йдеться, адже учасники самі беруть зі столу чай, каву і тістечка? От, наприклад, Джордж Клуні з Жаном Дюжарденом прекрасно самі впоралися у відомому рекламному ролику.

Насправді, деякі готелі включають цей відсоток відразу у вартість харчування, деякі виставляють окремим рядком у рахунку. В будь-якому разі робота команди кухарів і офіціантів враховується. Кухарі відповідають за наїдки. Страви та напої виносять до конференц-залу або ресторану готелю. Офіціанти допомагають гостям наливати каву/чай. Після кава-брейку приміщення прибирають – збирають брудний посуд, виносять сміття. Насправді можна просто сісти і покликати офіціанта, а він сам принесе те, що попросить учасник.