Яна Матвійчук: «Хороший підрядник має спеціалізацію»

EBA Session
11 Jun

Досвідом організації заходів та налагодження співпраці з клієнтами поділилися на EBA Educational Session, присвяченій івент-менеджменту, генеральний менеджер Arena CS Яна Матвійчук та креативний директор Юлія Гулевич.

Головне – вибрати «правильного» підрядника

Як вибрати надійного підрядника, що допоможе організувати захід на високому рівні? Як добитися якісного сервісу під час проведення івенту? Ці питання зазвичай хвилюють клієнтів у першу чергу. Саме очима клієнта подивилася на конференц-менеджмент у своїй доповіді Яна Матвійчук.

«Сервіс – це все: починаючи від підготовки самого заходу, закінчуючи своєчасною фінансовою звітністю», – наголосила гуру конференц-менеджменту.

13316955_1029987403749279_2399466414616816763_o

За її словами, ідеальний підрядник повинен мати досвід робити з таким типом заходів, який планує провести клієнт. Така фірма має страхові гарантії і співпрацює з авторитетними партнерами, які можуть надати рекомендації. Правильний провайдер надає окремого розпорядника на проект – «один контакт для будь-яких питань».

«Відповідальний підрядник ставитиме багато запитань і наполягатиме на детальному контракті, – продовжила генеральний менеджер Arena CS. – Такі фірми зазвичай мають спеціалізацію, адже концертмейстер не візьметься коментувати футбольний матч».

13350417_1029987340415952_3431506645224434810_o

Як виміряти ефективність роботи?

Про те, як виміряти KPI (Key Performance Indicators) – показники, що свідчать про ефективність обраної стратегії та тактики для досягнення мети заходу, – розповіла креативний директор Arena CS Юлія Гулевич.

Розглянувши цю проблему на прикладі масштабного форуму з корпоративних комунікацій, експерт перерахувала критерії, що вказують на ефективність/неефективність роботи. Серед них час, витрачений на реалізацію проекту, кількість задіяного персоналу, зірвані дедлайни і незаплановані витрати, резонанс в соцмережах і медіа.