Є відчуття, що з припиненням карантину (як би довго/коротко він не тривав), суспільство вийде в люди, значною мірою, іншим. Відчуття для людей будуть схожими з тими, які відчувають наші очі, коли у пітьмі раптово вмикається світло о 3 ранку. Наша свідомість розуміє, що при світлі існувати безпечніше, ясніше, видніше і яскравіше, але ж за період темноти очам було набагато легше.

Навіть для тих, хто веде активне життя у соціальних мережах та онлайн-нарадах по роботі перехідний період не мине безслідно.

Психологи кажуть, що звичка формується за 14-21 день, тож із 1,5 місячного карантину «у світ» вийдуть зовсім інші люди.

Для фахівців з організації подій важливо це усвідомлювати і, паралельно з діджиталізацією освітніх/розважальних форматів заходів, працювати над новими механіками та інструментами залучення публіки під час офлайн проектів які неодмінно повернуться.

Нові люди можуть вийти з чотирма паттернами поведінки, які потрібно уже брати до уваги усім, хто планує заходи на найближчі 6-8 місяців після кінця івент-карантину:

СВІТЛО В КІНЦІ ТУНЕЛЮ

  1. «У всі тяжкі» – ті, хто відчуватиме значний голод до живого спілкування і кинеться відвідувати заходи масово, прагнучи «живих» емоцій понад усе. Для них головним буде зберегти емоційну рівновагу, аби не розгубити ефективність та розум у гонитві за емоціями
  2. «Хочеться і колеться» – довга самоізоляція під гаслами «не наближатися до людей менш ніж на 2 метри» може спровокувати перехідний період з несвідомими бар’єрами відвідувати людні місця чи навіть їсти у закладах публічного харчування.
  3. Прагматики – люди, що набагато критичніше та ретельніше обиратимуть заходи для офлайн відвідування, розуміючи можливий ресурс для онлайн освіти/комунікації
  4.  Online geeks – інтроверти, що й до карантину не надто комфортно почували себе у соціумі і за час карантину відкривають для себе безмежний світ онлайн контенту, можливостей спілкування інкогніто, тощо… Є ризик «втратити» їх на офлайн заходах на довгий період відновлення звичок та кола спілкування.

Однозначно варто готуватися до того, що конкуренція за відвідувачів зросте в багато разів. Відповідно, якісний контент здорожчає. Все це, накладене на глобальну економічну рецесію, призведе до завищених очікувань за максимально оптимальні ресурси.

Завдання зберегти бізнес та втримати галузь має добряче струсити усіх організаторів подій: від потокових «інфобізнесменів» та івент агенцій до корпоративного сегменту у пошуках креативних ідей, механік та інформаційних приводів для відновлення позитивної динаміки людського спілкування, яскравих приємних емоцій і фокусуванні на доброму майбутньому.

Отож сидимо вдома та генеруймо якісні та проривні ідеї!