Організація конференцій

Ми надаємо повний спектр послуг з розробки
та реалізації ділових заходів: конференцій, форумів, конгресів,
семінарів, виставок, презентацій
26

конференцій в один день в 14 містах України - наш рекорд

234 240

чашок кави було випито на наших конференціях у 2014 році

703

дня конференцій пройшло в березні 2015 року

ОРГАНІЗАЦІЯ КОНФЕРЕНЦІЙ
Можете бути впевнені – ви потрапили у надійні руки! Ваш захід важливий для нас у тій же мірі, як він важливий для вас. Ми знаємо, що зробивши помилку, ми можемо втратити вас, нашого клієнта, а також нашу репутацію, яку заробили кількома роками бездоганної праці. Розвитку взаєморозуміння посприяє конструктивна і доброзичлива атмосфера в повсякденних взаєминах між нашими співробітниками і співробітниками замовника, працюючими над проектом.

 

Звернувшись до нас, ви отримаєте:

  • персонального помічника-координатора з управління проектом в режимі 24/7. Всі наші співробітники мають великий практичний досвід роботи в цьому напрямку. Вони – уважні до деталей і завжди готові допомогти;
  • експертизу на етапі планування заходу для визначення оптимальних засобів досягнення поставлених цілей;
  • допомогу в складанні бюджету;
  • як мінімум, 3 місця для проведення заходу і ви самі оберете вподобане;
  • організацію проїзду та проживання учасників, страхування та візову підтримку;
  • розроблену концепцію і сценарний план конференції;
  • наше власне презентаційне, аудіо-візуальне обладнання, а також обладнання для синхронного перекладу в оренду;
  • декор та оформлення місця проведення, флористику;
  • фото- і відеозйомку, організацію онлайн трансляцій;
  • організацію трансферів, екскурсій, особистої охорони;
  • забезпечення харчуванням у рамках формату заходу;
  • реєстрацію учасників, у тому числі, за допомогою сучасних електронних систем;
  • розробку дизайну логотипу, промоматеріалів, засобів візуальної комунікації;
  • виробництво поліграфічної продукції, формування пакетів учасників;
  • залучення преси, PR і SMM підтримку;
  • підбір професійних ведучих заходу, модераторів, хостес;
  • запрошення учасників з використанням різних каналів комунікації, поширення квитків;
  • опитування, анкетування учасників після закінчення заходу;
  • надання пакету звітів протягом 3 робочих днів з дати закінчення конференції;
  • команду професійних менеджерів забезпечення заходу та інженерів зі знанням англійської мови безпосередньо на місці проведення;
  • зручну схему оплати послуг конференц-сервісу.
Наші клієнти

clients

Нас рекомендують
Німецьке товариство технічної співпраці (ГТЦ) ГмБХ»

Без Вашей помощи было бы невозможно реализовать амбициозное стремление создать платформу общения, форум, на котором бы украинские, немецкие и международные эксперты от государственных и негосударственных организаций могли обсуждать свой опыт, учиться на конкретных примерах и разрабатывать новые стратегии сотрудничества в области профилактики ВИЧ/ СПИД....

Rinat Akhmetov’s Foundation Development of Ukraine

Я рекомендую Арену КС как очень профессионального и наиболее надежного поставщика услуг.

Всеукраинская сеть людей, живущих с ВИЧ

Хотим выразить особую благодарность ответственным менеджерам, которые работают над нашими заказами, а также менеджерам, которые непосредственно присутствовали на мероприятиях. Менеджеры профессионально и оперативно решают изменения любой сложности, возникающие во время мероприятий....

European Union

Без будь-яких сумнівів рекомендую Арену КС і дякую всю команду за їх неоціненну допомогу, широке співробітництво та високий професіоналізм.

I-V ОСВІТНІ КУРСИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ З ВИВЧЕННЯ ДІАБЕТУ
Клієнт: European Association for the Study of Diabetes (EASD)
К-сть учасників: 450 - 500
Дати проведення: 2009 — 2013
Місце проведення: Украина: Київ, Одеса, Львів
Робочі мови:
  • Загальна підготовка, організація приїзду, трансферів та проживання всіх учасників із понад 10 країн
  • Забезпечення роботи трьох конференц-залів перекладом та технічним обладнанням, охорона обладнання;
  • Обслуговування учасників: запрошення по телефону, електронне листування, реєстрація на конференції;
  • Збір та доставка інформаційних пакетів учасникам;
  • Дизайн та виробництво промоматеріалів, подарунків для спікерів;
  • Організація екскурсій по Львову для учасників;
  • Кейтеринг. Комплексне харчування та Гала-вечеря;
  • 24/7 супровід заходу відповідальними менеджерами; забезпечення розважальних заходів (ресторан «Староград»);
  • Збір відгуків про захід шляхом опитування учасників, надання звітності, а також фото-звіт.
ANDREW J.M. BOULTON

Президент Європейської Асоціації по Вивченню Діабета (EASD)

Ми, не вагаючись, рекомендуємо Arena CS і використовуємо цю нагоду, щоб подякувати всій команді за їх неоціненну роботу протягом останніх років, коли курси післядипломної освіти EASD організовувалися в Україні. Досить сказати, що Arena CS продовжує бути єдиним постачальником послуг, якого ми враховуємо при плануванні нашої зустрічі в цьому місці; їх послужний список включає у себе обслуговування на на найвищому рівні 450+ медичних делегатів.

Лілія Таран

Лікар-ендокринолог, 20 років мед. стажу

Величезне спасибі особисто Вам і всім організаторам за можливість відвідати навчальний курс EASD такого рівня! Немає слів, що б висловити захоплення чіткою організацією курсів, прекрасними доповідями лекторів, цікавими практичними заняттями.

I-II НПК «ПОБУДОВА СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ КЛІНІЧНИХ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ»
Клієнт: АЗЯЛМ, НДСЛ «Охматдит»
К-сть учасників: 500
Дати проведення: 2013-2016
Місце проведення: Україна, Київ
Робочі мови:
  • Логістична організація науково-практичної конференції;
  • Загальна підготовка – бронювання готелю та конференц-залу;
  • Оренда презентаційного обладнання, технічна підтримка;
  • Виплата відрядних учасникам, адміністративна підтримка;
  • Обслуговування учасників: запрошення по телефону та електронною поштою, розсилка програми;
  • Конференції, реєстрація;
  • Збір та доставка інформаційних пакетів учасникам (папка, блокнот, ручка, програма і т.д.);
  • Дизайн і виробництво бейджів, банерів, конференц-пакетів, брошур, сумок та інш.;
  • Кейтеринг (2 обіду, 4 кава-паузи);
  • Збір відгуків про захід шляхом опитування учасників, надання звітності, а також фото-звіт.
В.Г. Яновська

Президент асоціації забезпечення якості лабораторної медицини

Дозвольте висловити Вам свою повагу та щиру вдячність за тісну співпрацю, відповідальну, творчу та злагоджену роботу Вашого колективу по підготовці та проведенню нашої конференції.

КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ КЛІЄНТІВ НВК “ГІРНИЧІ МАШИНИ” “ДІАЛОГ МІЖ ГІРНЯКАМИ ТА МАШИНОБУДІВНИКАМИ”
Клієнт: НВК «Гірничі Машини»
К-сть учасників: 170
Дати проведення: 16-18.10.2013
Місце проведення: Крим, Алушта
Робочі мови:
  • Загальна підготовка: організація трансферу з Сімферополя до Алушти для всіх учасників;
  • VIP-трансфери, підбір місця проведення та проживання учасників;
  • Надання в оренду обладнання нашої компанії, залучення професійних фотографів;
  • Обслуговування учасників: урочиста зустріч і реєстрація, привітальна церемонія, розробка та втілення концепції ділової та розважальної частин заходу на 3 дні;
  • Дизайн та виробництво бейджів, банерів, конференц-пакетів, папок учасників, брендованих термосів та USB-пристроїв, програми, Z-карт;
  • Кейтеринг (3 обіду, 3 вечері, кава-паузи) з меню, згідно побажань клієнтів;
  • Урочиста Гала-вечеря за участю шоу-балету та кримсько-татарського колективу, а також світлове шоу;
  • Барбекю та пивна вечірка;
  • Залучення  зоряного модератора ділових дебатів – Євгена Міхіна, аудіо запис та розшифровка матеріалів;
  • Проведення екскурсій і морської прогулянки на яхті;
  • Звіт про діяльність та фото-звіт.
В.І. КРУПИЦЬКИЙ

Директор по ринках Східної Європи та країн СНД - Заступник директора з маркетингу та продажу Corum Group

Вибравши Вас як партнера в даному заході, ми змогли оцінити професійний підхід, високий рівень організації та величезну відповідальність за виконання кожного завдання в рамках підготовки та проведення конференції.

Наші нагороди
Член ACTE Global
Член MPI з 2013
Член Європейської Бізнес Асоціації (ЕВА)
Керівник року 2012
Найкращий діловий захід
Підприємство року 2012
Потрібно більше інформації?
Телефонуйте!
(044) 587-87-50
РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПРОЕКТУ

Відправте заявку і з вами зв'яжеться наш менеджер. Він розрахує вартість проекту у відповідності з вихідними даними.

Прорахувати проект