Організація тренінгів, семінарів, воркшопів

17 810

папок вже приготовано для учасників у 2015 році

83 900

фотографій зроблено на конференціях у 2015 році

356

мешканців Одеси відвідали наші конференції у 2015 році

Організація тренінгів, семінарів, воркшопів
Не поспішайте! Підготовка кожного заходу вимагає часу. Це можна порівняти з випічкою хліба. Тісто не можна ставити в піч, поки воно не підійде.

У нашій діяльності є певні етапи, які не можна проскочити. Їх неможливо прискорити навіть у разі крайньої необхідності. Наша робота складається з безлічі дрібниць, що залишаються «за кадром». Якщо ви хочете, щоб ми виконали роботу якісно і на вищому рівні, будь ласка, будьте терплячі.

Ми надамо вам всі необхідні послуги та допомогу; ви отримаєте:

  • персонального помічника-координатора з управління проектом в режимі 24/7. Всі наші співробітники мають великий практичний досвід роботи в цьому напрямку. Вони – уважні до деталей і завжди готові допомогти;
  • експертизу на етапі планування заходу для визначення оптимальних засобів досягнення поставлених цілей;
  • як мінімум, 3 місця для проведення заходу і ви самі оберете те, що сподобалося;
  • допомога в пошуку/відборі тренерів та коучів;
  • організацію проїзду та проживання тренерів і учасників, страхування та візову підтримку;
  • наше власне презентаційне, аудіо-візуальне обладнання, а також обладнання для синхронного перекладу в оренду;
  • фото- і відеозйомку, організацію онлайн трансляцій;
  • організацію трансферів, екскурсій, особистої охорони;
  • забезпечення харчуванням у рамках формату заходу;
  • розробку дизайну логотипу, промоматеріалів, засобів візуальної комунікації;
  • виробництво поліграфічної продукції, програм, навчальних матеріалів, сертифікатів, відзнак і нагород;
  • запрошення учасників з використанням різних каналів комунікації, поширення квитків;
  • опитування, анкетування учасників після закінчення заходу;
  • надання пакету звітів протягом 3 робочих днів від дати закінчення конференції;
  • команду професійних менеджерів забезпечення заходу та інженерів зі знанням англійської мови безпосередньо на місці проведення;
  • зручну схему оплати послуг з організації тренінгів, майстер-класів, семінарів тощо.
Нас рекомендують
ОБСЕ – тренинги

Дозвольте засвідчити Вам свою глибоку повагу та висловити слова щирої вдячності за співпрацю в організації у 2012 році двох одноденних семінарів. Хотіли б відзначити високий організації заходів в цілому, а також професійний рівень підготовки представників компанії.

Байєр – тренинги

Выражаем свою благодарность за сотрудничество в течение 2011-2013 годов. Мероприятия проводились в соответствии с планом, качественно, последовательно, всегда укладывались в сроки и рамки бюджета.

ILO – тренинги

Сочетание бескомпромиссного профессионализма сотрудников Арены КС и человечности, целостности и внимания к деталям имеет решающее значение для нашего очень эффективного и значимого сотрудничества. Я рекомендую компанию Arena CS как очень профессионального и надежного поставщика услуг....

Укр фундація громадського здоров’я – тренинги

Ваша команда показала высокий уровень подготовки конференции и профессиональный подход в решении насущных вопросов. С менеджерами Вашей компании всегда приятно работать, они оперативно реагируют на задания и решают проблемы любой сложности. Верим в сохранение деловых и дружеских отношений, сложившихся за время нашего сотрудничества. Желаем успешного развития и достижения новых вершин в бизнесе....

ОРГАНІЗАЦІЯ СЕМІНАРІВ: ЯК ЦИМ ЗАЙМАЮТЬСЯ ПРОФЕСІОНАЛИ

Семінар – це обмежене в часі заняття з яскраво вираженою навчальною спрямованістю. Семінари організовують для невеликої кількості слухачів (у середньому до 20-30 чоловік). Найчастіше проведення семінарів викликається необхідністю прояснити певні професійні тонкощі. Зокрема, великим попитом користуються семінари на тему змін у законодавстві або оподаткуванні. Як правило, семінар проводить фахівець, який є експертом у певній галузі, а цільовою аудиторією заняття є співробітники компанії, бізнесмени, студенти, вільні слухачі.

Структура стандартного семінару: невелике вступне слово, виклад основної теми, висновок. Найскладніші питання розглядаються на початку доповіді – щоб слухачам було легше засвоїти інформацію і розібратися у темі. Останнім часом проведення семінару переривають одним або двома кава-брейками: щоб слухачі і доповідач могли відпочити, обмінятися думками, задати питання в неформальній обстановці.

Щоб правильно організувати семінар і отримати максимально продуктивне заняття, потрібно підійти до процесу професійно. Одна з основних спеціалізацій нашої компанії – організація семінарів і конференцій згідно з сучасним вимогами і стандартами. Довірте це завдання нам – і ми забезпечимо підготовку заходу в точній відповідності з поставленими завданнями та виділеним бюджетом.

 

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СЕМІНАРУ

У перелік послуг з організації семінарів входять:

  • підбір і оренда відповідного приміщення;
  • оренда необхідного обладнання (екрану, фліпчарта, ноутбуків, проектора тощо);
  • організація кава-брейків та фуршетів;
  • реєстрація учасників;
  • транспортне забезпечення;
  • при необхідності – поселення гостей в готелях.

 

 

В якості приміщення для проведення семінару може служити будь-яка обладнана кімната, що підходить для розміщення всіх гостей заходу. Найчастіше організація семінару проводиться на базі конференц-залу компанії або спеціалізованого залу, орендованого в готелі. Ідеально, якщо в приміщенні є доступ до бездротового інтернету, працює система кондиціонування або вентиляції, а освітлення достатнє для комфортної роботи. У разі необхідності, ми забезпечимо оформлення залу для семінару: розвісимо банери, встановимо демонстраційні стенди, декорації, інформаційні стенди.

Перед тим як провести семінар, ми обов’язково перевіримо готовність обладнання (мікрофонів, проектора, колонок, освітлення), забезпечимо реєстрацію і розсаджування учасників, подбаємо про оперативне вирішенні всіх поточних питань. Максимально комфортні умови для проведення семінару забезпечать ефективну роботу учасників, що і є основною метою проведення заходу. Ми візьмемо на себе всі організаційні турботи, позбавивши вас від зайвих витрат часу.

НАШІ НАГОРОДИ
Член ACTE Global
Член MPI з 2013
Член Європейської Бізнес Асоціації (ЕВА)
Керівник року 2012
Найкращий діловий захід
Підприємство року 2012
ПОТРІБНО БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ?
ТЕЛЕФОНУЙТЕ!
+38 (044) 587-87-50
РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПРОЕКТУ

Відправте заявку і з вами зв'яжеться наш менеджер. Він розрахує вартість проекту у відповідності з вихідними даними.

Прорахувати проект