Проведення онлайн опитувань

Одна з найпопулярніших методик взаємодії з аудиторією в процесі трансляції – онлайн опитування. Вони дозволяють швидко зібрати інформацію, що цікавить ведучого, та візуалізувати її у формі зручної таблиці. Глядачам такий формат також підходить, тому що для висловлення своєї думки достатньо вибрати лише один варіант (або кілька, залежно від формату опитування). Але проведення такого інтерактиву лише здається простим. Насправді потрібне використання спеціалізованих сервісів, знання алгоритмів їх роботи та досвід у заходах подібного характеру, не кажучи вже про наявність платного функціоналу у платформ для проведення опитувань, у якому новачкові складно зрозуміти, які опції потрібно оплачувати для проведення конкретного івента, а що виявиться марним і призведе до зайвих витрат.

Що таке онлайн опитування

У широкому розумінні, цей формат є збиранням соціальної інформації, так само, як і офлайн опитування:

  • на розсуд інтерв’юера складається анкета у довільній формі;
  • опитуваному пропонується відповісти на кілька запитань, від одного до кількох десятків;
  • тематика може задаватися будь-яка, а в деяких випадках питання підбираються з різних категорій.

У випадку з опитуваннями на онлайн трансляціях ситуація інакша. Так:

  • відпадає необхідність добору цільової аудиторії, бо вона вже є на стримі;
  • немає потреби в маркетинговому просуванні опитувальника з тієї ж причини;
  • не потрібні потужності та персонал для відпрацювання відповідей, що надходять, і складання статистики — це робиться автоматично.

Соцопитування онлайн простіше, ніж класичне дослідження в інтернеті, і проводиться набагато легше і швидше, ніж онлайнове анкетування.

Навіщо потрібні опитування на трансляціях

Зазвичай опитувальники для аудиторії стриму чи семінару є максимально простими анкетами. Оптимально одне питання і кілька варіантів відповідей. Така анкета дозволяє провідному:

  • дізнатися думку аудиторії, наприклад, чи потрібно розбирати якесь питання більш поглиблено;
  • отримати фідбек від глядачів про якість трансляції чи тематику, як мінімум, у форматі подобається чи ні;
  • запланувати тематику наступної трансляції, запитавши думку аудиторії, та запропонувавши на вибір кілька знайомих спікеру тем;
  • сформувати або змінити тему відповідно до результатів опитування глядачів;
  • швидко отримати відповідь на запитання, наприклад, чи зрозуміла викладена спікером думка.

У випадках з корпоративами або бізнес-заходами (такими, як наради, переговори або звітування) опитувальник онлайн може використовуватися і для інших цілей. Наприклад, у розважальних для вечірок, щоб вибрати віртуальну гру або музичний супровід. Для цього можна використовувати послуги з ігровим інтерфейсом: kahoot! або feedbackr. Вони добре підходять для масових івентів розважального характеру.

онлайн опросы на ивентах

Онлайн опитування підвищують рівень залученості аудиторії

Як проводяться онлайн-опитування на трансляціях

Головна відмінність опитування на стримі від будь-якого іншого виду анкетування – режим реального часу. Аудиторія, готова відповідати на запитання, вже є і треба лише вигадати, що питати. Для отримання результатів достатньо 5 хвилин. Мабуть, це є максимально інтерактивний варіант взаємодії з аудиторією на трансляції.

Важливо лише переконатиь у доступності та простоті інтерфейсу опитування для глядачів. Чим легше взяти участь в анкетуванні, тим більша активність глядачів. Ідеальний опитувальник – це проста форма, яка з’являється на екрані користувача, і вимагає лише кліка за потрібним варіантом відповіді. Існують платформи для трансляцій із вбудованими сервісами опитувань, але їх функціонал обмежений. Найкраще користуватися сторонніми ресурсами. Їх вибір у мережі досить великий, щоб знайти потрібну платформу.

Які сервіси використовуються для проведення онлайн опитувань

У мережі безліч сервісів, за допомогою яких можна організувати інтерактивну взаємодію з аудиторією. Кожен має свою специфіку, особливості та алгоритми взаємодії з майданчиками для трансляцій. Серед найбільш популярних виділимо:

  • mentimeter.com;
  • AhaSlides;
  • sli.do;
  • Zoho ShowTime;
  • Glisser;
  • kahoot!;
  • feedbackr.

Частина названих сервісів безкоштовна, в інших є платний функціонал. У будь-якому випадку, складання опитування за їх допомогою потребує специфічних знань та навичок. Новачку розібратися в нюансах функціонування різних платформ досить складно, незважаючи на дружній інтерфейс більшості сервісів. Зазвичай це призводить до проблем трансляції, від технічних до сценарних простоїв. Тому рекомендується користуватися послугами професіоналів, щоб забезпечити якісний контакт та залучення аудиторії.

Mentimeter

Мабуть, найвідоміший умовно безкоштовний онлайн опитувальник для трансляцій. Надає дві дуже важливі опції:

  • проведення самих опитувань (на безкоштовному акаунті не більше 2-х трансляцій);
  • брендування інтерфейсу, тобто аудиторія трансляції побачить фірмове оформлення екрану (опція платна). Mentimeter працює з усіма сучасними платформами для трансляцій та надає широкі можливості для створення опитувань будь-якої складності, наприклад для текстових вікторин із загальнодоступними таблицями лідерів. Але безкоштовна версія дуже обмежена щодо функціоналу.
AhaSlides

Альтернатива попередній платформі, основною перевагою якої є відкритість опцій. Більшість функціоналу доступна безкоштовно і відразу після реєстрації. Можливості сервісу практично ідентичні Mentimeter, а платні послуги дешевші. Розробники самі називають AhaSlides безкоштовною версією Mentimeter, пропонують переконатися в цьому всім бажаючим. Функціонал досить широкий, але відразу розібратися в нюансах використання навряд чи вдасться. Незважаючи на демократичні ціни та набір безкоштовних опцій цей сервіс все ж таки поступається за популярністю попередньому.

sli.do

Дуже зручний, хоч і англомовний, сервіс для опитувань. Надає можливість не лише спікеру ставити запитання, а й самій аудиторії голосувати за найкращі від глядачів, оцінювати трансляцію та виводити докладну аналітику. Підтримує взаємодію з аудиторією до 5000 осіб. Багатофункціональний інструмент з різними тарифними планами та справді широким набором опцій. Проблема тільки в одному — зрозуміти, за що варто платити, а які функції не стануть у нагоді, досить складно.

Zoho ShowTime

Сервіс працює з презентаціями у форматі PowerPoint та PDF, при цьому дозволяючи:

  • створювати опитування;
  • отримувати оцінки слайдів від аудиторії;
  • виділяти віртуальним маркером елементи презентації.

Функціонал великий і доступний за різними тарифними планами. Безкоштовна версія надається лише на 15 днів. Особливо цінною функцією є статистика платформи. Вона показує, скільки часу глядачі приділяли слайдам та створює рейтинг найпопулярніших. Корисний інструмент для презентацій.

Glisser

Сервіс потрібний скоріше для збору інформації про аудиторію, наприклад, електронних адрес. Хоча й відповіді на запитання спікера збирати теж здатні. Розрахований на роботу з великими аудиторіями та великими масивами інформації. Простий інтерфейс та інтеграція з більшістю платформ для онлайн трансляцій є безперечним плюсом. Істотний недолік — доступ лише за платною передплатою. Безкоштовний доступ надається лише на 14 днів для ознайомлення з функціоналом. З іншого боку, після придбання повної версії доступні всі опції і не потрібно вибирати з різних тарифних планів.

Kahoot!

Платформа, що дозволяє отримати зворотний зв’язок від аудиторії у формі гри чи вікторини. Функціонал доступний ​у розважальному форматі і добре підходить для опитувань на корпоративах або вечірках, хоча спочатку розроблявся для навчання, і застосовувався для взаємодії викладача з учнями в онлайн-класі. Сервіс містить широкий набір ігор різної тематики, вікторин із кількома варіантами відповідей на запитання та підтримує можливість створення опитувальника адміністратором. Має серйозний функціонал для отримання фідбека, незважаючи на розважальний формат.

Feedbackr

Простий сервіс для проведення опитувань, що працює у браузері. Головна перевага в універсальності, бо він взаємодіє з будь-якими програмами для трансляцій і доступний як з мобільних девайсів, так і з персональних комп’ютерів. Дозволяє отримати фідбек від глядачів або учасників стриму максимально швидко та просто, у тому числі під час проведення корпоративів чи вечірок в онлайн-режимі.

Опитування онлайн від ARENACS: наші переваги

Наша компанія спеціалізується на проведенні різноманітних івентів в інтернеті, для яких опитування є важливим аспектом. Лише за 2020 рік ми провели понад 500 заходів у онлайн-режимі. Ми пропонуємо не тільки професійну команду менеджерів, організаторів та техніків, а й:

  • налаштування та проведення онлайн трансляцій під ключ;
  • підключення опитувань та аналітику статистики;
  • доступ до платних функцій популярних сервісів для анкетування;
  • розробку релевантних питань для аудиторії;
  • організацію інтерактивних івентів будь-якого типу на трансляціях;
  • брендування інтерфейсу та модерацію аудиторії;
  • розважальні опитування на онлайн-корпоративах.

Ми гарантуємо якість проведення опитування та точність результату. У нас оформлені платні передплати та працюють менеджери, які точно знають функціонал сервісів, а отже, ви заощаджуєте час, т.к. не потрібно розбиратися в нюансах роботи платформ, і гроші, адже оформляти підписки теж не потрібно. Ми вже знаємо, що потрібно робити, щоб ідеально провести трансляцію і опитування в режимі онлайн!