✅ створюємо сайт для проведення онлайн заходів
✅ проектуємо алгоритми проведення онлайн івентів
✅ формуємо контент-стратегію
✅ забезпечуємо повну технічну підтримку заходу
✅ генеруємо нешаблонні рішення та формати спілкування з учасниками онлайн івенту
✅ підбираємо креативні рішення
Сайт для онлайн івенту є путівником по запланованій події, з розширеним функціоналом для реєстрації учасників та передумовами для просування заходу.
Вам не потрібен величезний багатосторінковий сайт. Рекомендуємо зупинитися на лендингу (посадковій сторінці).
Що включаємо:
Розробивши якісний сайт для проведення заходу з самого початку, ви отримуєте точку збору та платформу для комунікації клієнтської бази, а також можливість залучати лояльну аудиторію для нових заходів.
Премія HR бренд Україна 2020
850
Спеціальний Київський Безпековий Форум 2020
3000
Онлайн конференція з мікробіології 2020
500
Онлайн виставка СХІД ЕКСПО 2020
3000
Онлайн форум громадянського суспільства України "Імунітет до ілюзій"
10000
Дилерська онлайн конференція SEAT
5000
Оцінимо завдання, задамо питання, сформуємо кілька ідей, запропонуємо механіки реалізації, підберемо локації.
Ваш менеджер – Ольга Ковальчук
Ваш менеджер – Ольга Ковальчук
Як провести онлайн захід і не сісти в калюжу: чи можна організувати трансляцію «своїми силами»
Світ змінюється. Необхідність пристосовуватися до нових умов відбилася у тому числі і на івент сфері. І зараз нікого не дивує зум конференція або віртуальна презентація. Події переходять в онлайн – і це нормально з точки зору безпеки. Та й будемо об’єктивними: питання логістики та інші організаційні тонкощі для віртуальних заходів вирішувати простіше.
Ось це «простіше» – камінь спотикання для компаній, які вирішили організувати віртуальний івент. Ілюзія простоти призводить до неправильних рішень. Здається, що організація онлайн події – це щось з розряду «включили камеру і мікрофон, провели, зібрали Ліди». Поспішаємо розчарувати: навіть за лаштунками трансляцій блогерів-мільйонників стоїть ціла команда організаторів. Що вже говорити про професійні івентах для брендів і компаній?
Тому ми розповімо, як насправді готують професійні online заходи. Готуйтеся зануритися в цьому захоплюючий і одночасно складний процес.
Щогодини в усьому світі сотні брендів організовують свої трансляції. У глядачів – величезний вибір можливостей. Щоб релізувати поставленні цілі перед заходом, потрібно знайти підхід до аудиторії. Це особливо актуально у віртуальному форматі: коли учаснику достатньо натиснути одну кнопку, щоб покинути захід. Тому вкрай важливі:
Онлайн конференція або корпоратив онлайн – будь-яка подія відбудеться тільки при наявності у організатора відповідної техніки та програмного забезпечення. Ноутбук, YouTube, камера та мікрофон – далеко не той набір, за допомогою якого можна забезпечити якість.
Можна провести аналогію: уявіть, що вам запропонували провести оффлайн івент в конференц-залі на 500 місць, використовуючи тільки ліхтарик, телевізор і мікрофон для дитячого караоке.
Потрібні інші інструменти, за допомогою яких можна керувати подією та комунікаціями, аналізувати ефективність, забезпечувати залучення та контролювати якість.
З технічного боку це – професійні камери і мікрофони, відповідне світлове обладнання, потужна комп’ютерна техніка для роботи з контентом, а також окремий швидкісний інтернет. Вибір програмного забезпечення та відеохостингу – індивідуальна задача. Тому для початку потрібно скласти список цілей і потреб івенту.
Пропонуємо переконатися в тому, що організація онлайн івенту – складний та комплексний процес, в який залучена велика команда фахівців. І неважливо, мова йде про презентацію, міжнародній конференції або корпоративі.