Відправити

організація онлайн івентів, організація онлайн конференцій

Ідеально організована онлайн конференція

✅ створюємо сайт для проведення онлайн заходів

✅ проектуємо алгоритми проведення онлайн івентів

✅ формуємо контент-стратегію

✅ забезпечуємо повну технічну підтримку заходу

✅ генеруємо нешаблонні рішення та формати спілкування з учасниками онлайн івенту

✅ підбираємо креативні рішення

онлайн ивенты

Розробка сайту для онлайн заходи: переваги

Сайт для онлайн івенту є великим путівником по запланованоній події, з розширеним функціоналом для реєстрації учасників та просування заходу.
Вам не потрібен величезний багатосторінковий сайт. Рекомендуємо зупинитися на лендингу (невеликому односторінковому сайті).
Що включаємо:

  1. Блок з описом інформації про подію
  2. Програма заходу.
  3. Опис і уявлення спікерів, інфлюенсеров, зірок заходи.
  4. Повний опис проведення онлайн заходи: яка платформа буде використана, буде це пряма трансляція або можна подивитися в записі, що потрібно для підключення.
  5. Блок реєстрації / придбання квитків.
  6. Контакти. Обов’язково прописуємо номера телефонів, електронні адреси, куди учасники можу звернутися за консультацією та допомогою при реєстрації на захід, або ж при підключенні до трансляції.

Один раз розробивши якісний сайт доя проведення заходу, ви отримуєте готову клієнтську базу, з подальшою можливістю залучати «теплі» ліди для нових заходів.

Премія HR бренд Україна 2020

850

онлайн ивенты

Kyiv Security Forum 2020

3000

Онлайн конференція Мікробіологів 2020

500

Онлайн виставка СХІД ЕКСПО 2020

3000

Онлайн форум ІСАР ЄДНАННЯ "Імунітет до ілюзій"

10000

Дилерська онлайн конференція SEAT

5000

online заходи, веб конференція онлайн

Хочете отримати безкоштовний прорахунок бюджету Вашого онлайн заходу?

Оцінимо завдання, задамо питання, сформуємо кілька ідей, запропонуємо механіки реалізації, підберемо локації.

Ваш менеджер – Ольга Ковальчук

Ти будеш пишатися івентом, який ти провів з ARENA CS

Ваш менеджер – Ольга Ковальчук

online заходи, веб конференція онлайн

Як провести онлайн захід і не сісти в калюжу: чи можна організувати трансляцію «своїми силами»

Світ змінюється. Необхідність пристосовуватися до нових умов відбилася у тому числі і на івент сфері. І зараз нікого не дивує зум конференція або віртуальна презентація. Події переходять в онлайн – і це нормально з точки зору безпеки. Та й будемо об’єктивними: питання логістики та інші організаційні тонкощі для віртуальних заходів вирішувати простіше.

Ось це «простіше» – камінь спотикання для компаній, які вирішили організувати віртуальний івент. Ілюзія простоти призводить до неправильних рішень. Здається, що організація онлайн події – це щось з розряду «включили камеру і мікрофон, провели, зібрали Ліди». Поспішаємо розчарувати: навіть за лаштунками трансляцій блогерів-мільйонників стоїть ціла команда організаторів. Що вже говорити про професійні івентах для брендів і компаній?

Тому ми розповімо, як насправді готують професійні online заходи. Готуйтеся зануритися в цьому захоплюючий і одночасно складний процес.

Організація онлайн івенту: перші кроки

Щогодини в усьому світі сотні брендів організовують свої трансляції. У глядачів – величезний вибір можливостей. Щоб релізувати поставленні цілі перед заходом, потрібно знайти підхід до аудиторії. Це особливо актуально у віртуальному форматі: коли учаснику достатньо натиснути одну кнопку, щоб покинути захід. Тому вкрай важливі:

  1. Контент-стратегія. Це головне. Контент – корисний, актуальний і зрозумілий для цільової аудиторії. Без цього не буде івенту і немає сенсу його організувати.
  2. Технічна готовність. Підготовка необхідного обладнання та програмного забезпечення для трансляції. У публіки, яка звикла до ідеальної «картинки» і звуку, високі вимоги. І одна технічна проблема може знищити репутацію події.
  3. Просування. Потрібно буквальним чином створити ажіотаж навколо майбутньої онлайн події. Реклама (в тому числі і контекстна), публікації в ЗМІ, анонси від інфлюенсеров – варто обирати підходящі канали та інструменти.
  4. Залучення. Це непросто, але без нього проводити успішний online event неможливо. Учасникам потрібно відчувати взаємопов’язаність: саме тоді вони залишаться до кінця.

Технічна підготовка: на чому не можна економити

Онлайн конференція або корпоратив онлайн – будь-яка подія відбудеться тільки при наявності у організатора відповідної техніки та програмного забезпечення. Ноутбук, YouTube, камера та мікрофон – далеко не той набір, за допомогою якого можна забезпечити якість.

Можна провести аналогію: уявіть, що вам запропонували провести оффлайн івент в конференц-залі на 500 місць, використовуючи тільки ліхтарик, телевізор і мікрофон для дитячого караоке.

Потрібні інші інструменти, за допомогою яких можна керувати подією та комунікаціями, аналізувати ефективність, забезпечувати залучення та контролювати якість.

З технічного боку це – професійні камери і мікрофони, відповідне світлове обладнання, потужна комп’ютерна техніка для роботи з контентом, а також окремий швидкісний інтернет. Вибір програмного забезпечення  та відеохостингу – індивідуальна задача. Тому для початку потрібно скласти список цілей і потреб івенту.

Підготовка онлайн івенту: крок за кроком

Пропонуємо переконатися в тому, що організація онлайн івенту – складний та комплексний процес, в який залучена велика команда фахівців. І неважливо, мова йде про презентацію, міжнародній конференції або корпоративі.