Створюємо сайт, оптимізуємо сервери, підключаємо зовнішні сервіси, створюємо програмне забезпечення.Створюємо сайт, оптимізуємо сервери, підключаємо зовнішні сервіси, створюємо програмне забезпечення.
Враховуємо психологію та особливості поведінки аудиторії онлайн, готуємо спікерів до роботи в трансляції.Враховуємо психологію та особливості поведінки аудиторії онлайн, готуємо спікерів до роботи в трансляції.
Понад 500 ZOOM, YouTube, MS Teams, Webex конференцій, вебінарів, трансляцій, корпоративів та презентацій.Понад 500 ZOOM, YouTube, MS Teams, Webex конференцій, вебінарів, трансляцій, корпоративів та презентацій.
Просування онлайн івенту в інтернеті, налаштування та оптимізація рекламних кампаній у соціальних та пошукових мережах.Просування онлайн івенту в інтернеті, налаштування та оптимізація рекламних кампаній у соціальних та пошукових мережах.
Формуємо контент-стратегію, створюємо візуальний стиль та текстовий контент трьома мовами.Формуємо контент-стратегію, створюємо візуальний стиль та текстовий контент трьома мовами.
Власний парк обладнання та надійні партнери для досягнення якісної та гарної картинки.Власний парк обладнання та надійні партнери для досягнення якісної та гарної картинки.
Генеруємо дієві рішення та формати онлайн спілкування з учасниками, базуючись на специфіці аудиторії та цілях заходу.Генеруємо дієві рішення та формати онлайн спілкування з учасниками, базуючись на специфіці аудиторії та цілях заходу.
Підбираємо рішення та механіки для мінімізації ризиків та гарантій якнайкращого результату.Підбираємо рішення та механіки для мінімізації ризиків та гарантій якнайкращого результату.
Оцінимо завдання та бажану аудиторію, сформуємо кілька опцій та ідей, запропонуємо механіки, підберемо платформи та сервіси для досягнення ваших цілей.
Ваш менеджер – Ольга Ковальчук
Сайт для онлайн івенту є цифровим прообразом фізичної локації – путівником по запланованій події.
До початку події він слугує афішою та пунктом збору, реєстрації аудиторії. Під час заходу – головною сценою, переговорною кімнатою, спонсорською зоною та спільним майданчиком для аудиторії та спікерів чи артистів. Після івенту – пунктом розповсюдження медіа матеріалів, прес-релізів, фото та відео матеріалів, презентацій спікерів та точкою збору публіки на наступний захід.Сайт для онлайн івенту є цифровим прообразом фізичної локації – путівником по запланованій події.
До початку події він слугує афішою та пунктом збору, реєстрації аудиторії. Під час заходу – головною сценою, переговорною кімнатою, спонсорською зоною та спільним майданчиком для аудиторії та спікерів чи артистів. Після івенту – пунктом розповсюдження медіа матеріалів, прес-релізів, фото та відео матеріалів, презентацій спікерів та точкою збору публіки на наступний захід.
Зникає потреба створення численних посилань на різні форми реєстрації, трансляції, де коментарі ведуть на нові й нові ресурси чи платформи для опитувань та анкет, підвищуючи ризик, що людина остаточно заплутається і випаде з цієї цифрової круговерті.
У більшості випадків, вам не потрібен складний сайт з сотнями сторінок. Часто, для стандартних та невеликих подій достатньо простого 1-сторінкового сайту (лендингу). Питання кількох днів та зовсім невеликого бюджету.Зникає потреба створення численних посилань на різні форми реєстрації, трансляції, де коментарі ведуть на нові й нові ресурси чи платформи для опитувань та анкет, підвищуючи ризик, що людина остаточно заплутається і випаде з цієї цифрової круговерті.
У більшості випадків, вам не потрібен складний сайт з сотнями сторінок. Часто, для стандартних та невеликих подій достатньо простого 1-сторінкового сайту (лендингу). Питання кількох днів та зовсім невеликого бюджету.
Авторизація та особистий кабінет користувача за потреби обмежити аудиторію до кола визначених осіб, модерувати коментарі чи проводити опитування / тестування під час чи після заходуАвторизація та особистий кабінет користувача за потреби обмежити аудиторію до кола визначених осіб, модерувати коментарі чи проводити опитування / тестування під час чи після заходу
Модуль коментарів з функцією авторизації, модерації, або ж анонімних – на вибірМодуль коментарів з функцією авторизації, модерації, або ж анонімних – на вибір
Модулі онлайн опитувань та/чи анкетування без переходу на сторонні ресурсиМодулі онлайн опитувань та/чи анкетування без переходу на сторонні ресурси
Модулі спільнодії учасників, наприклад, флешмобуМодулі спільнодії учасників, наприклад, флешмобу
Окремі сторінки для різних потоків, секцій, відділень заходуОкремі сторінки для різних потоків, секцій, відділень заходу
Модуль збору відгуків чи постів з хеш тегами заходу із соціальних мережМодуль збору відгуків чи постів з хеш тегами заходу із соціальних мереж
Фото та чи відео галереюФото та чи відео галерею
Модуль для завантаження файлів, наприклад, презентацій спікерівМодуль для завантаження файлів, наприклад, презентацій спікерів
Підключення чат-боту (месенджерів) для швидкого консультування користувачівПідключення чат-боту (месенджерів) для швидкого консультування користувачів
Додавання багатомовної версії сайту з інтеграцією трансляції з перекладом.Додавання багатомовної версії сайту з інтеграцією трансляції з перекладом.
Діджитал експерт – Юлія Гулевич
Премія HR бренд Україна 2020
850
Спеціальний Київський Безпековий Форум 2020
3000
Онлайн конференція з мікробіології 2020
500
Онлайн виставка СХІД ЕКСПО 2020
3000
Онлайн форум "Імунітет до ілюзій"
10000
Дилерська онлайн конференція SEAT
200
Для того аби розібратися чи готові ви до планування онлайн події, потрібно оцінити майбутній івент за багатьма параметрами. Ми нарахували щонайменше 30 питань самому собі та колегам. Чесні відповіді на них сильно допоможуть у комунікації з керівництвом, партнерами, спонсорами, спікерами, формуванні промо стратегії та технічними фахівцімиДля того аби розібратися чи готові ви до планування онлайн події, потрібно оцінити майбутній івент за багатьма параметрами. Ми нарахували щонайменше 30 питань самому собі та колегам. Чесні відповіді на них сильно допоможуть у комунікації з керівництвом, партнерами, спонсорами, спікерами, формуванні промо стратегії та технічними фахівціми
Це інструмент для того, аби, у процесі пошуку відповідей на питання, ви чіткіше зрозуміли об’єм завдань і відповідальності та визначили, що візьмете на себе, а що потрібно делегувати фахівцям.Тисніть ХОЧУ ЧЕК ЛІСТ і вже за мить отримайте документ на електронну пошту.Це інструмент для того, аби, у процесі пошуку відповідей на питання, ви чіткіше зрозуміли об’єм завдань і відповідальності та визначили, що візьмете на себе, а що потрібно делегувати фахівцям.Тисніть ХОЧУ ЧЕК ЛІСТ і вже за мить отримайте документ на електронну пошту.
Ось це «простіше» – є каменем спотикання для компаній, що вирішили організувати віртуальний івент без допомоги фахівців з досвідом. Ілюзія простоти (ноутбук, інтернет, активний zoom акаунт –все що треба) призводить до непередбачуваних результатів. Здається, що організація онлайн події – це щось з розряду «відправили запрошення, включили камеру і мікрофон, зібралися люди, послухали контент», і все ок, мети досягнуто.
Світ змінився і вже нікого не дивує Zoom конференція, Zoom співбесіда або Zoom тренінг чи навіть шкільний урок. Багато події перейшли в онлайн назавжди – і це нормально в сучасних умовах невпинного розвитку цифрових технологій. Видається, що онлайн убезпечує учасників від загрози інфікування та питання логістики та інших організаційних турбот виглядають простішими для віртуальних заходів.
Поспішаємо розчарувати: навіть за лаштунками трансляцій блогерів-мільйонників стоїть ціла команда організаторів, відео продакшену чи серйозних навичок монтажу відео. Що вже говорити про професійні івенти для брендів і компаній?
Ми розповімо, як насправді готують професійні online заходи. Готуйтеся зануритися в цей захоплюючий і водночас складний процес.Ось це «простіше» – є каменем спотикання для компаній, що вирішили організувати віртуальний івент без допомоги фахівців з досвідом. Ілюзія простоти (ноутбук, інтернет, активний zoom акаунт –все що треба) призводить до непередбачуваних результатів. Здається, що організація онлайн події – це щось з розряду «відправили запрошення, включили камеру і мікрофон, зібралися люди, послухали контент», і все ок, мети досягнуто.
Світ змінився і вже нікого не дивує Zoom конференція, Zoom співбесіда або Zoom тренінг чи навіть шкільний урок. Багато події перейшли в онлайн назавжди – і це нормально в сучасних умовах невпинного розвитку цифрових технологій. Видається, що онлайн убезпечує учасників від загрози інфікування та питання логістики та інших організаційних турбот виглядають простішими для віртуальних заходів.
Поспішаємо розчарувати: навіть за лаштунками трансляцій блогерів-мільйонників стоїть ціла команда організаторів, відео продакшену чи серйозних навичок монтажу відео. Що вже говорити про професійні івенти для брендів і компаній?
Ми розповімо, як насправді готують професійні online заходи. Готуйтеся зануритися в цей захоплюючий і водночас складний процес.
Жодна гарна картинка, яскраві образи та вірусна рекламна кампанія не врятує івент з невиразним змістом, непідготовленими спікерами та знехтуваними очікуваннями аудиторії.
Контент має бути корисним, цікавим, актуальним і зрозумілим для цільової аудиторії. Без цього немає сенсу проводити подію. Якщо обіцяєте аудиторії практичний майстер клас, то спікер має бути готовим працювати на камеру, пропонувати інтерактив, вміти користуватися інструментами онлайн платформи та викладати матеріал з урахуванням онлайн формату. Пам’ятайте, що 75% учасників онлайн подій долучаються з мобільних пристроїв (смартфонів, планшетів), тому увесь контент має бути розрахований на публіку з малими екранами!Жодна гарна картинка, яскраві образи та вірусна рекламна кампанія не врятує івент з невиразним змістом, непідготовленими спікерами та знехтуваними очікуваннями аудиторії.
Контент має бути корисним, цікавим, актуальним і зрозумілим для цільової аудиторії. Без цього немає сенсу проводити подію. Якщо обіцяєте аудиторії практичний майстер клас, то спікер має бути готовим працювати на камеру, пропонувати інтерактив, вміти користуватися інструментами онлайн платформи та викладати матеріал з урахуванням онлайн формату. Пам’ятайте, що 75% учасників онлайн подій долучаються з мобільних пристроїв (смартфонів, планшетів), тому увесь контент має бути розрахований на публіку з малими екранами!
Онлайн конференція або онлайн корпоратив – подія відбудеться за наявності у організатора відповідного програмного забезпечення та обладнання, що з запасом відповідає заявленій аудиторії, а також пройшло неодноразове тестування під навантаженням.
Розглянемо аналогію: уявіть, що вам запропонували провести концерт естрадної зірки у залі, де з техніки є тільки гірлянда з ліхтариками, телевізор, мікрофон для караоке і гардеробниця в ролі координатора… Навряд чи все пройде успішно тільки тому, що аудиторія повністю заповнить зал і артист просто з’явиться на сцені. Для створення атмосфери та «вайбу» – емоцій однаково важливо мати і відповідне музичне та мультимедійне обладнання, і професійну команду, що вміє ним керувати.
Підбір правильного обладнання та програмного забезпечення – це індивідуальна задача. Остерігайтеся постачальників чи «технарів», що на 2й хвилині спілкування видають готовий «рецепт» на увесь проєкт. Вам або продадуть багато зайвого, або не передбачать чогось простого, але важливого. Грамотний та відповідальний партнер завжди ставить багато питань і уточнює багато деталей. Адже йому потрібно розуміти ретельний список цілей і потреб івенту – від механіки збору аудиторії, специфіки спікерів та програми до кількості та географії, портрету учасників – і лише потім пропонувати підходящі інструменти для оптимального досягнення мети та мінімізації потенційних ризиків.
Якщо у вас проведення онлайн заходів поставлене на потік і часто зустрічаються дедлайни «на вчора» рекомендуємо користуватися пам’яткою – «check list» – переліком питань відповіді на які критично необхідно мати ДО того як почати бігти і робити будь-що.
Тисніть на кнопку аби отримати цей check list на вашу електронну пошту вже зараз.Онлайн конференція або онлайн корпоратив – подія відбудеться за наявності у організатора відповідного програмного забезпечення та обладнання, що з запасом відповідає заявленій аудиторії, а також пройшло неодноразове тестування під навантаженням.
Розглянемо аналогію: уявіть, що вам запропонували провести концерт естрадної зірки у залі, де з техніки є тільки гірлянда з ліхтариками, телевізор, мікрофон для караоке і гардеробниця в ролі координатора… Навряд чи все пройде успішно тільки тому, що аудиторія повністю заповнить зал і артист просто з’явиться на сцені. Для створення атмосфери та «вайбу» – емоцій однаково важливо мати і відповідне музичне та мультимедійне обладнання, і професійну команду, що вміє ним керувати.
Підбір правильного обладнання та програмного забезпечення – це індивідуальна задача. Остерігайтеся постачальників чи «технарів», що на 2й хвилині спілкування видають готовий «рецепт» на увесь проєкт. Вам або продадуть багато зайвого, або не передбачать чогось простого, але важливого. Грамотний та відповідальний партнер завжди ставить багато питань і уточнює багато деталей. Адже йому потрібно розуміти ретельний список цілей і потреб івенту – від механіки збору аудиторії, специфіки спікерів та програми до кількості та географії, портрету учасників – і лише потім пропонувати підходящі інструменти для оптимального досягнення мети та мінімізації потенційних ризиків.
Якщо у вас проведення онлайн заходів поставлене на потік і часто зустрічаються дедлайни «на вчора» рекомендуємо користуватися пам’яткою – «check list» – переліком питань відповіді на які критично необхідно мати ДО того як почати бігти і робити будь-що.
Тисніть на кнопку аби отримати цей check list на вашу електронну пошту вже зараз.