Всі матеріали

Как подвести итоги мероприятия

Як підвести підсумки заходу: цінність опитувань та ідеї для їх проведення

Yulia Gulevych 13.12.2019

Як дізнатися, що захід пройшов добре? З’ясувати, що цілі були досягнуті? Або як визначити помилки, причини невдоволення учасників? Очевидно, що особистого досвіду і професійних відчуттів івент менеджера тут недостатньо. Тому фахівці використовують…
гости с особыми потребностями

Гості з особливими потребами: як врахувати їх інтереси при організації івенту

Yulia Gulevych 10.12.2019

Компанія організовує івент. Наприклад, конференцію співробітників відділів продажів всіх регіональних філій. Захід проходить в одному зі столичних готелів з власним пляжем. На івент приїжджає один із співробітників. Два тижні тому він потрапив…
10 примеров оффлайн маркетинга

10 прикладів оффлайн-маркетингу: як бренди геніально просувають продукт без Інтернету

Yulia Gulevych 06.12.2019

Інтернет захопив людство: більше 4 млрд. населення планети регулярно бувають онлайн і проводять там чимало часу. Поширення Інтернету дало розвиток поняття веб-маркетингу. Колись це були всього лише банери на сайтах, а зараз…
Безопасное мероприятие

Безпечний захід: що робить івент команда для захисту гостей

Yulia Gulevych 03.12.2019

Ми вже писали про те, що найменші помилки, які допускають івент менеджери при підготовці заходу, можуть обернутися великими проблемами для організаторів і відвідувачів. Питання безпеки на івентах – одне з найбільш актуальних.…
9 способов избежать выгорания

9 способів уникнути повного вигоряння перед вашим заходом

Yulia Gulevych 18.10.2019

Тиждень, що передує заходу, буде напруженим і складним. Є великий список підрядників, з якими потрібно зустрітися. В останній момент змінюється порядок денний. І хаос збільшується в міру наближення дати початку івенту. При…
билеты на ивент

7 видів квитків на заходи: навіщо стільки і як їх використовувати

Yulia Gulevych 16.10.2019

Організатору івенту приємно чути фразу «Всі квитки продані». Це надихає всю команду івент-менеджерів. Але не тільки їх. Зацікавлені відвідувачі, які бачать темпи продажу квитків, відчувають «страх» пропустити подію. Отже, – поспішають якнайшвидше…

Цей сайт використовує файли cookie

Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, надавати функції соціальних мереж і аналізувати наш трафік. Ми також надаємо інформацію про ваше використання нашого веб-сайту нашим партнерам із соціальних мереж, реклами та аналітики, які можуть поєднувати її з іншою інформацією, яку ви їм надали або зібрали під час використання вами їхніх послуг. Продовжуючи користуватися нашим сайтом, ви погоджуєтеся із використанням файлів cookie, а також приймаєте нашу Політику конфіденційності та Умови використання.

Добре, я розумію

Напишіть нам

Замовити івент